بازدید 2782

بازداشت ۵ جوان صهیونیست در قبرس به اتهام تجاوز

پلیس قبرس ۵ صهیونیست را به‌اتهام تجاوز گروهی به یک زن انگلیسی بازداشت کرد.
کد خبر: ۱۱۹۱۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۴ 05 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از المیادین، پلیس قبرس ۵ شهرک‌نشین صهیونیست را به اتهام تجاوز گروهی به یک گردشگر زن انگلیسی در یکی از مکان‌های گردشگری این کشور بازداشت کرد.

این شهرک‌نشینان صهیونیست که بین ۱۹ تا ۲۰ سال سن دارند، دیروز یکشنبه پس از آنکه یک گردشگر زن انگلیسی ۲۰ ساله، به پلیس قبرس اعلام کرد در اتاق یکی از هتل‌های این کشور مورد تجاوز گروهی قرار گرفته، بازداشت شدند.

پلیس قبرس تصریح کرد که متهمان در دادگاه منطقه بارالیمنی حاضر شده و این دادگاه دستور داده که به ظن ارتکاب تجاوز جنسی و برای تسهیل روند انجام تحقیقات، به مدت ۸ روز بازداشت شوند.

خبرگزاری قبرس اعلام کرد: بازداشت این افراد پس از آن صورت گرفت که پلیس به ادله‌ای مبنی بر صحت ادعای گردشگر انگلیسی دست پیدا کرد.

از سوی دیگر وبگاه فیل نیوز قبرس تصریح کرد که در جریان تحقیقات، ۵ شهرک‌نشین صهیونیست و گردشگر زن انگلیسی مورد معاینه پزشکی قرار خواهند گرفت.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی نیز با تأیید بازداشت این شهرک‌نشینان صهیونیست به اتهام تجاوز به یک گردشگر زن انگلیسی افزود: ما با مقامات قبرسی و خانواده افراد بازداشتی در تماس هستیم.

این جنایت یادآور اتفاقی مشابهی است که ۴ سال پیش در قبرس روی داد. در آن زمان، یک گردشگر زن انگلیسی به پلیس قبرس اعلام کرد که از سوی ۱۲ صهیونیست ۱۵ تا ۲۲ ساله در همین منطقه گردشگری مورد تجاوز گروهی قرار گرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست