بازدید 1846

بازگشایی خوابگاه‌های دانشگاه تهران از ۳۰ شهریور ماه

خوابگاه‌های دانشگاه تهران در نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲ از ساعت ۸ صبح روز پنج‌شنبه ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۲ بازگشائی می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۹۱۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸ 04 September 2023


به گزارش تابناک، معاونت دانشجویی دانشگاه تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: ثبت‌نام دانشجویان خوابگاهی روزانه دکتری تخصصی ورودی ۱۳۹۸ به بعد و دکتری تخصصی پیوسته ورودی ۱۳۹۴ به بعد از ساعت ۱۳ روز دوشنبه ۱۳ شهریور و ثبت‌نام دانشجویان روزانه کارشناسی ارشد ورودی ۱۴۰۰ به بعد و دکتری عمومی ورودی ۱۳۹۶ از ساعت ۱۰ روز دوشنبه ۱۳ شهریور آغاز می‌شود و در ساعت ۲۲ روز جمعه ۱۷ شهریور ماه خاتمه پیدا می‌کند. همچنین ثبت‌نام دانشجویان روزانه کارشناسی ورودی ۱۳۹۹ به بعد و دکتری عمومی ورودی ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ روز سه‌شنبه ۱۴ شهریور ماه آغاز می‌شود و آخرین مهلت آن ساعت ۲۲ روز شنبه ۱۸ شهریور ماه است.

دانشجویان کارشناسی ورودی ۱۳۹۸ (ترم ۹ تحصیلی که حداقل ۸ واحد درسی داشته باشند) پس از انتخاب واحد از تاریخ ۵ مهر ماه ۱۴۰۲، در صورت ظرفیت خالی در خوابگاه‌های کارشناسی، می‌توانند برای رزرو خوابگاه به واحد پذیرش اداره کل امور خوابگاه‌ها مراجعه کنند.

دانشجویان روزانه کم تردد (مراجعه کم صرفاً برای انجام امور پایان‌نامه و رساله و غیره) می‌توانند با معرفی‌نامه از آموزش دانشکده خود به صورت محدود (یک شب در هفته) در هر ترم، از سکونت در مهمانسرا بهره‌مند شوند؛ بنابراین این دانشجویان نیاز به ثبت درخواست الکترونیکی برای تمدید یا رزرو اتاق ندارند. بر اساس اعلام اداره کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران، دانشجویانی که اقدام به تمدید یا رزرو اتاق می‌نمایند ولی از خوابگاه استفاده نمی‌کنند، امکان اسکان خوابگاه در ترم‌های بعدی را نخواهند داشت.

چنانچه دانشجویی پس از ثبت الکترونیکی درخواست اسکان در خوابگاه، به هر علتی از سکونت خود در خوابگاه منصرف شده و تصمیم به حذف اسکان خود بگیرد، حداکثر تا ۲۲ شهریور ماه می‌تواند نسبت به لغو اسکان ترم مهر ۱۴۰۲ اقدام نماید.

دانشجویان کلیه مقاطع تحصیلی که در خوابگاه اسکان پیدا می‌کنند، از ساعت ۱۰ صبح ۱۵ مهر ماه تا ساعت ۲۲ هفتهم مهر ماه می‌توانند برای جابجایی اتاق خود اقدام کنند. جابجایی فقط در ساختمان‌های مربوط به هر مقطع تحصیلی امکان‌پذیر است.

 زمان بازگشایی خوابگاه‌ها در نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲ از ساعت ۸ صبح روز پنج‌شنبه ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۲ خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی