اخبار مهم بورس فردا دوشنبه ۱۳ شهریور

بورس فردا ۱۳ شهریور در حالی آغاز خواهد شد که این اخبار می‌توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.
کد خبر: ۱۱۹۱۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲ 03 September 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز اخبار بسیاری در حوزه بورس منتشر شد، اما به نظر می‌رسد این اخبار بیشتر از سایر اخبار بورس فردا را تحت تاثیر قرار دهند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.

۱- امیرمهدی صبائی، سخنگوی سازمان بورس با انتشار توئیتی نوشت: در پی انتشار برخی شایعات در فضای مجازی، هرگونه تغییر در دامنه نوسان⁩ صندوق‌های سرمایه‌گذاری تکذیب می‌شود.
۲- درج اولین صندوق بخشی صنعت خودرو در بورس تهران / صندوق سرمایه گذاری بخشی بهین خودرو، با نماد "بهین رو" در فهرست نرخ‌های بازار صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران درج شد.
۳- «وسپه» زیرمجموعه خود را عرضه اولیه می‌کند / وسمهر با (NAV) بیش از یک هزار میلیارد تومان و سرمایه ۳۰۰ میلیون تومانی، عرضه اولیه می‌شود و با تاکید بر تکمیل ارزش افزوده، برای سهامداران وسپه نیز سود بالایی ایجاد می‌کند.
۴- شرکت کشت و دامداری فکا از ایجاد شرکت پروژه ارس دام آرشام جهت تامین و تکمیل پروژه‌های در جریان ساخت شامل دامداری ۳۰۰۰ راس مولد ارس دام آرشام (زیر مجموعه شرکت کشت و دامداری فکا)، ۳۰۰۰ راس مولد دلفان، ۳۰۰۰ راس مولد شهرستان شیروان و همچنین ۳۰۰۰ راس مولد درگزین همدان (زیر مجموعه شرکت کشت و دامداری گلدشت نمونه) خبر داد.
۵- احمد مهدوی‌ابهری، دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی گفت: سال‌گذشته ۵۳ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی داشتیم که از این میزان حدود ۱۶.٢ میلیارد دلار معادل  ۳۰.۱ درصد، سهم پتروشیمی‌ها بود.
۶- احمد مهدوی ابهری دبیر کل انجمن پتروشیمی: طلب ۴۵ همتی اوره‌سازان با کمک اوره‌سازان در سامانه بدهی‌ها و تعهدات دولت ثبت شد که زین پس به دنبال تسویه آن حرکت خواهیم کرد.

۷- هیأت مدیره شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز افزایش سرمایه ۹۳ درصدی این شرکت از محل سود انباشته را به تصویب رساند. این افزایش سرمایه به جهت اصلاح ساختار مالی، جلوگیری از خروج وجه نقد و بهره مندی از معافیت مالیاتی انجام خواهد پذیرفت.

 

  • اخبار مهم بورس فردا هر روز راس ساعت ۱۷ منتشر خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست