بازدید 2953

استفاده از هندزفری هنگام رانندگی تخلف است؟

مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت استفاده از تلفن همراه را در هر شرایط و موقعیتی ممنوع اعلام کرد و گفت: هندزفری یکی از وسایل ارتباطی است که به شدت حواس راننده را پرت می کند.
کد خبر: ۱۱۹۰۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷ 31 August 2023

به گزارش تابناک، مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، طی انتشار خبری مبنی بر ممنوعیت استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی، عنوان داشت: قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی، قانونی جامع و کامل است که در مجلس شورای اسلامی تصویب شده و پلیس راهنمایی و رانندگی نیز مکلف و موظف به اجرای آن است.

این مرکز تصریح کرد: قانون مذکور، برای کاربران ترافیکی که همان عابرین پیاده، رانندگان، راکبین موتورسیکلت و سرنشینان خودروها هستند تعیین تکلیف کرده و تأکیدات مهم و ضروری دارد، که از جمله این موارد می‌توان به ماده هفت این قانون یعنی عدم استفاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی اشاره کرد همچنین تاکید بر عدم استفاده از هر نوع تجهیزات و استفاده‌های دیگر مرتبط با تلفن همراه از جمله ارسال و خواندن پیامک، تماشای فیلم و غیره… بازی و سایر موارد اشاره کرد.

این در حالی است که در همین قانون به صراحت اشاره شده که استفاده از وسایل ارتباطی مشابه نیز ممنوع است که هندزفری نیز یکی از این وسایل است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست