بازدید 7149

ایران به منافقین ایمیل زد /توصیه پورمحمدی به کانادا

مصطفی پورمحمدی گفت: قرار است در مهر ماه امسال دادگاهی برای محاکمه سازمان منافقین و عناصر اصلی آن برگزار شود. البته به ایمیل عناصر اصلی این سازمان احضاریه‌هایی ارسال شده و از آن‌ها خواسته­ اند تا وکلایی را برای دفاع از خود معرفی کنند
کد خبر: ۱۱۹۰۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷ 30 August 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی، بخشی از اظهارات مصطفی پورمحمدی را در ادامه بخوانید؛

*(درباره احتمال برگزاری دادگاه منافقین در ایران): در ایام عملیات مرصاد قرار داریم که در مرداد ماه انجام گرفت. این ماه به نوعی ماه جنایات منافقین علیه ملت شریف ایران است. در سال‌های پس از آغاز عملیات مسلحانه علیه ملت ایران بصورت جسته و گریخته دادگاه‌هایی برای محاکمه افراد این سازمان جنایتکار برگزار شده است. اما محاکمه اصل جریان منافقین از نقطه آغار تا کنون امری است که به دلائل مختلفی چون صعوبت تنظیم یک دعوای حقوقی علیه سازمان با لحاظ عملکرد و تاریخچه، فرا شعبه ای بودن این دادگاه و البته مقداری کم‌کاری تا امروز به تاخیر افتاده بود اما قرار است انشاالله در مهر ماه امسال دادگاهی برای محاکمه این سازمان و عناصر اصلی آن برگزار شود. البته به ایمیل عناصر اصلی این سازمان احضاریه‌هایی ارسال شده و از آن‌ها خواسته اند تا وکلایی را برای دفاع از خود معرفی کنند و تلاش شده تمام قواعد حقوقی درباره آن‌ها رعایت شود.

*این دادگاه از چند جهت دارای اهمیت است. اولا: از تحریف واقعیت جلوگیری میکند و تصویری درست از چهره این سازمان منحوس را روایت می‌کند. ببینید اگر بخشی از کشورهای استعماری که به دنبال سواستفاده از این سازمان در جهت منافع خود هستند را کنار بگذاریم -کشورهایی که بیان واقعیت تاثیری در رفتار آن‌ها ندارد- برگزاری این دادگاه به صورت خوب و همراه با مستندات سبب تنویر افکار عمومی جامعه جهانی خواهد شد در اینصورت افراد و جوامع مغلوب تحریفها و دروغ‌های این سازمان و حامیان آن نمی‌شوند. در دادگاهی که برای آقای حمید نوری در سوئد برگزار شد در جریان گفت و گوی بیرون دادگاه میان آقای نوری و افرادی که علیه او شهادت داده بودند نکته قابل تاملی وجود دارد. این افراد به آقای نوری می‌گویند "تو قاتل هستی" آقای نوری هم در پاسخ میگوید "شما ۱۷ هزار نفر از مردم ما را شهید کردید." این‌ها در پاسخ میگویند بیشتر از این ارقام شهید کرده‌اند و خواهند کرد. این تعداد از ترور در مقایسه با توطئه هایی که این‌ها علیه ملت ایران در زمان جنگ و پس از آن انجام دادند مساله ناچیزی است. به نظر بیان این واقعیات در روشن شدن ذهنیت عمومی جامعه خودمان و جامعه جهانی بسیار موثر است. نکته دوم زمینه‌سازی برای بازگرداندن این افراد است. ببینید پلیس اینترپل تنها از طریق تشکیل پرونده قضایی و محاکمه افراد با کشورها همکاری میکند از همین رو تشکیل پرونده و برگزاری دادگاه محاکمه کمک شایانی به استرداد اعضای اصلی این سازمان میکند.

*(درباره پناه دادن کانادا به برخی جریان های منافقین): هنوز هم کشورهایی مانند کانادا وجود دارند که به دنبال ماجراجویی هستند و فکر میکنند می‌توانند به ما ضرر بزنند در حالی که قطعا به خودشان ضربه میخورد چه اینکه منافقین حتی در کنار مرزهای ما در عراق هم نتوانستند کاری از پیش ببرند و الان هم در آلبانی یک مانور بی‌ارزش میدهند. به عقیده من اگر کشور کانادا میخواهد مشکلی را در منطقه ما حل کند بهتر است سراغ مسائل راحت‌تری مانند انتقال یهودیان اسرائیلی فکر کند و این اسرائیلی‌های بدبخت، بیوطن را در سرزمین پهناور و پیشرفته خود جا بدهد تا مشکلات جهان و منطقه حل شود به طور قطع اسرائیلی‌ها هم به کانادا کمک می‌کنند چه اینکه این‌ها لابی‌های قدرتمند و ثروتمندی هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی