بازدید 8531

مراسم تجلیل از برگزیدگان کنکور سراسری به میزبانی بیمه دی برگزار شد

شرکت بیمه دی در راستای ارج نهادن به علم و دانش پژوهی، میزبان برگزیدگان کنکور سراسری بود و با اهدای بیمه نامه «زندگی بهادار» از ایشان تقدیر کرد.
کد خبر: ۱۱۹۰۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹ 29 August 2023
مراسم تجلیل از برگزیدگان کنکور سراسری به میزبانی بیمه دی برگزار شد
 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ طاهر موهبتی مدیرعامل شرکت بیمه دی با اشاره به تلاش این عزیزان در کسب رتبه برتر این رقابت علمی اظهار کرد: جهان امروز تولید ثروت خود را مرهون سرمایه انسانی کارآمد، با دانش، متخصص و با انگیزه است، جلسه امروز نیز جلسه ای نمادین برای تکریم علم، دانش و سرمایه انسانی است.
 
مراسم تجلیل از برگزیدگان کنکور سراسری به میزبانی بیمه دی برگزار شد
 
وی افزود: نتیجه حاصل از تلاش شبانه روزی و علم پژوهی، بسیار مطلوب و مایه مباهات است. شرکت بیمه دی رویکرد خود را به سمت تکریم این مقوله برده است و برای به کارگیری نیرو نیز، توجه به علم، دانش های نوین و نیروهای ارزشمندی علمی را مد نظر قرار داده است.
 
مراسم تجلیل از برگزیدگان کنکور سراسری به میزبانی بیمه دی برگزار شد
 
مدیرعامل بیمه دی خطاب به مدعوین این مراسم عنوان کرد: احترام به پدر و مادر، توجه به علائق در انتخاب شغل و خوب زندگی کردن را به شما جوانان که در آغاز مسیر خود قرار دارید توصیه می کنم.
 
علی بنیادی معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی نیز که در این نشست حضور داشت با اشاره به اهمیت علم و دانش اظهار داشت: نفرات برگزیده این رقابت علمی، سرمایه های ارزشمند این کشور هستند، ماهیت صنعت بیمه نیز حفاظت از سرمایه ها است. امروز نیز برای تجلیل از نخبگان علمی کشور و ارج نهادن به این عزیزان دور هم جمع شده ایم.
 
مراسم تجلیل از برگزیدگان کنکور سراسری به میزبانی بیمه دی برگزار شد
 
در پایان این مراسم نیز با اهدای لوح و هدایا از نفرات برگزیده کنکور سراسری تقدیر به عمل آمد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۴
98 درصد این افراد از دهک های بالای درآمدی هستند وراهی سفر خارج ،بهتر است بیمه دی پولش را دور نریزه واین پول را صرف تجهیز مدارس محروم کشور کند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
هنربسیاری ازهموطنان شده دادن امارپرت وپلا وچرندگوئی شماازکجااین امار۹۸ درصدرابدست آورده ای احتمالاً خودت ازشاگردان‌تنبل کلاس بودی وبجائی نرسیدی چون نمیدانی که بیشترنخبگان کشورمان‌ و برترینشان که مهاحرت کرده وامروزه درمهمترین مراکزعلم جهان مشغولندبیش از ۹۰ درصدشان ازطبقه متوسط وفقیرجامعه بودند حتی درجوامع غربی هم اکثراًچنین است بچه پولدارها معمولاًکمتر درس میخوانند بیشتر به خوشگذرانی وتفریح میپردازند اگرقبول نداری برو درگوگل جستجوکن بهترین نخبگان ایرانی شاغل درمراکز پیشرفته دنیا را وبیوگرافی آنها راقبل از پرت وپلاگوئی مطالعه کن روحش شادمریم میزاخانی ازطبقه متوسط بود هرکه میشناسیم وخوش درخشیدندازطبقه متوسط بودند برای دادن امارعقده گشائی خوب نیست امروزه زمانه ارتباطات است وبایک کلیک میتوان رسوا شد
بیمه دی اول هزینه کرد دارو و دمان جانبتزتن را بدهد بعد از پول مردم جشن بگیرد.
عرضه دارین نذارین از مملکت برن بهشون کار با مزایای ویژه بدین این کارهاتون واسه تبلیغات شرکته
برگزاری مراسم توسط مجموعه غیر مرتبط با پول بیت المال ، بیمه ورشکسته دی که خودش زیر مجموعه بانک ورشکسته دی میباشد
اقایان بیمه دی از جانبازان جنک هستم بیش از 1 ماه است مدارک پزشگی و درمانی را دادهام میگویند پول نداریم بدهیم .انوقت شما مراسم تجلیل برگزار میکنید. مکر بیمه دی نباید خسارات پزشگی جانبازان را بدهد.؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
اربعين نرفتي عراق! برادر من هم خط مقدم بوده و تعداد زيادي از همرزم هايش جانباز يا شهيد شدند و فكر كنم اگر عراقي در خيابان ببيند يا با ماشين زيرش كند يا اينقدر كتكش بزند تا بميرد
ناشناس
| Germany |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
نرفتي عراق به ديدار برادران مسلمان عراقي ؟
جالبه بدونید شنیده شده یکی از نماینده های مجلس خراسان شمالی به آقای مهدی نیکوکار رتبه یک کنکور انسانی 10سکه تمام بهار آزادی هدیه داده اند اون پسر نوش جوش چون خانواده فوق العاده فقری دارن وبراش خوشحالم فقط امیدوارم اون نماینده از جیب خودش داده باشه!!!
وقتی بیمه تکمیلیت دی باشه و خدای ناکرده ناچار به استفاده ازش بشی، متوجه میشی باید زیاد بگردی تا یه جا طرف قرار داد با این بیمه پیدا کنی!!! با این خیال که این بیمه تکمیل کننده هزینه های درمانته میری اما متوجه می شی که باید یه بیمه تکمیلی دیگه داشته باشی تا بیمه دی رو تکمیل کنه!!!
شصت مدل بیمه داریم تو ممکلت:
سلامت، تامین اجتماعی، روستایی و . . . . که اسم دارن اما آدم رو در مقابل .... بیمه نمی کنن و تو باید بری دنبال یه چیز به نام بیمه تکمیلی تا اونها رو تکمیل کنه که اونم با کلی تبصره این کارو نمی کنه، من اگه جای مدیرای مسئول بودم دو سه تا دیگه بیمه با نام های متفاوت درست می کردم که هرکدوم تکمیل کننده بعدی باشن!!!
از اینجا میشه فهمید چقدر رانت و فامیل بازی شده توی این مملکت تا یه همچین سیستمایی بیان که جیب ملت رو خالی کنن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
خانواده این جوان ازنظرمالی فقیرهستند ولی ازنظرهوش واستعداد فرزندشان بسیار ثروتمندوچه ثروت فراوان وبابرکتی که هدیه خدا وتلاش وپشتکارخودجوان است چقدرخوب بوداگرمسئولین کشورمان زمینه کاروتلاش وفعالیت علمی رابرای این نخبگان درکشورخودشان فراهم میکردند‌ مثل اوائل انقلاب که سازمانی برای جذب نخبه داشتیم ولی سالها است دفع نخبه داریم چون متاسفانه بسیاری از مسئولیتها دست افراد خوب ولی ناوارد است





مد
تابناک عزیز چرا خبر تبلیغاتی میری:
"بیمه دی در راستای ارج نهادن به علم و دانش پژوهی"
اگه یه روزی بخواد ساز و کار این ممکت درست بشه و از این اوضاع نابسمان خارج بشه تنها یه راه وجود داره!
مقصرش این اوضاع نه دولته، نه مجلسه، نه دکتران، نه آخوندان، نه معلمان و . . . . تنها نقصر اصلی خبرگزاری ها و کارکنانش و صدا و سیما و . . . . اند که اوضاع رو به دورغ نه تنها نرمال بلکه با تمام وقاهت عالی نشون می دن.
شماهارو باید کاملا عوض کرد و یه عده ای رو آورد سرکا که راست بگن از اوضاع مملکت و مراعات هیچکس رو نکنن و ...
قول می دم همه چی درست میشه
مراسم تجلیل از برگزیدگان کنکور که در آینده نزدیک برای ادامه تحصیل و زندگی سر از امریکا و اروپا در می آورند احسنت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست