بازدید 3440

برنامه عفاف و حجاب در دانشگاه‌ها از مهر ماه

مدیرکل سیاستگذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی وزرات علوم از تشکیل کارگروه تخصصی عفاف و حجاب در دانشگاه‌ها کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۹۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵ 27 August 2023


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمدمهدی ذوالفقارزاده مدیرکل سیاستگذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی وزرات علوم، تحقیقات و فناوری در رویداد تعالی حکمرانی عفاف و حجاب گفت: اقدامات در حوزه عفاف و حجاب در بخش‌های سیاستی، تبیینی، تشویقی، اثباتی و… است.

وی از تشکیل کارگروه تخصصی عفاف و حجاب در دانشگاه‌ها کشور خبر داد و گفت: ابلاغ همه مصوبات مرتبط با عفاف و حجاب و پوشش به دانشگاه‌ها انجام شده است. راهبردهای پشتیبانی، ترویج مطالعات و پژوهش، آموزش، استفاده بهینه از ظرفیت ساختارها و رعایت الزامات نگرشی متولیان و مجریان و همچنین مواجهه هوشمندانه و مدبرانه به عنوان راهبردها در دانشگاه‌ها به عنوان راهبردها در نظر گرفته شده است. 

ذوالفقارزاده تاکید کرد: ابلاغ استفاده از ظرفیت اساتید محبوب و موثرین دانشگاهی و اولویت‌دهی به دانشجویان هنجارشکن در اعزام به راهیان نور و راهیان پیشرفت و همچنین تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در ستاد وزارت علوم و کل دانشگاه‌ها از دیگر اقدامات انجام‌ گرفته است. 

مدیرکل سیاستگذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی وزرات علوم، تحقیقات و فناوری همچنین از اجرای طرح حریم فرهیختگی خبر داد و گفت: این اقدام در جهت توسعه فرهنگ پوشش و عفاف و حجاب صورت گرفته است. 



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۱
متاسفانه ای وقتی اقلیت نطرات اکثریت قبول نکن موجب دورشدن هرچه بیشتر حاکمیت از مردم است
پیش بسوی 1400 سال پیش اعراب حجاز
برنامه عفاف و حجاب در دانشگاه‌ها از مهر ماه((((((((((((( تمام شد و از فردای مهر مملکت گل و بلبل میشه تورم تمام میشه فقر نابود میشه اقتصاد درست میشه همه خونه دار میشن قانون برای همه یکسان اجرا میشه و ..............)))))))))) مچکریم از مسئولان انقلابی کشوری و لشگری !!!!!!!!!!!!!!! که حماسه آفریدید!!!!!!!!!!! ای ظفر مندان
ای کاش با همین قدرت و شدت کارگروه مبارزه با اختلاس و رشوه و ... تشکیل می دادند. ولی افسوس ...
با این کارهامردم بیشتر در انتخابات شرکت می کنند .موفق باشید
استفاده از ظرفیت اساتید محبوب؟! همین امروز چند تاشون اخراج شدن!
از طبیعت چرا درس نمیگیرن , وقتی سیل راه بیافته مگه سدهای خاکی میتونه جلو دارش باشه ؟
مردم پوست کلفت هستند
برنامه تان برای سطح علمی دانشگاها با اساتیدی مثل مجریان تلویزیونی چیست .
روندی شروع شده که شما نمیتوانید جلوی آن را بگیرید.روند راه خود را میرود.تلاش بیهوده نکنید.
دانشگاه تبدیل به پایگاه بسیج شده است بهتر است که همین چند تا استاد و دانشجوی مانده را هم بیرون کنید و یکدست یکدست بتازانید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی