بازدید 5126

دیدگاه «لاوروف» درباره سقوط هواپیمای «پریگوژین»

وزیر خارجه روسیه امروز درباره سقوط هواپیمای «یوگنی پریگوژین» فرمانده واگنر اعلام کرد: بر واقعیت‌ها تمرکز کنیم؛ نه بر آنچه رسانه‌های غربی می‌گویند.
کد خبر: ۱۱۸۹۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵ 25 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه امروز پنجشنبه درباره موضوع سقوط هواپیمای «یوگنی پریگوژین» فرمانده واگنر اعلام کرد: تحقیقات در حال انجام است. بر واقعیت‌ ها تمرکز کنیم؛ نه بر آنچه رسانه‌ های غربی می‌ گویند.

وزارت فوریت‌های اضطراری روسیه بامداد امروز اعلام کرد که جستجو برای یافتن اجساد مسافران هواپیمای سقوط کرده در شمال مسکو به پایان رسیده است.

همزمان گزارش‌ ها از بلاروس حاکی از قطع اینترنت موبایل در منطقه اردوگاه واگنر در منطقه آسیپوویچی دارد.

رسانه‌های روسی تائید کردند که اجساد ۱۰ سرنشین هواپیمای سقوط کرده در شمال مسکو پیدا شده است.

وب سایت ردوفکا روسیه شب گذشته به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد که به همراه فرمانده واگنر، همچنین «والری چکالوف»، تنها مسئول سازماندهی برنامه‌های پریگوژین نیز در سقوط هواپیما کشته شده است.

رسانه‌های غربی و مقامات آمریکایی نیز پس از سقوط هواپیمای فرمانده واگنر فرصت را غنیمت شمرده و به طرح ادعاهایی درباره سرنوشت او پرداختند. از جمله فایننشال تایمز به نقل از یک مقام غربی ادعا کرد: به ما اطلاع داده‌اند که هواپیمای سقوط کرده در شمال مسکو که حامل فرمانده واگنر بود، با موشک ضدهوایی روسیه سرنگون شده است.

وال استریت ژورنال همچنین به نقل از مشاور امنیت ملی آمریکا گزارش داد که کارشناسان و مقامات امنیتی آمریکا دو ماه پیش در مورد پریگوژین با مشاور ارشد پوتین صحبت کرده بودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار