بازدید 4346
۷

فرار جنجالی پرسپولیس از باخت با گل بخودی

کد خبر: ۱۱۸۹۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱ 24 August 2023

پرسپولیس در سومین بازی اش از لیگ برتر بیست‌وسوم مقابل میهمان اصفهانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی متوقف شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ سرخپوشان که با یک گل بخودی تمام عیار حاصل پاس به عقب اشتباه سروش رفیعی و جاگیری غلط بیرانوند از ذوب آهن اصفهان عقب افتاد، با گل جنجالی و مشکوک گولسیانی از اولین شکست فصل فرار کرد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مرتضی پورعلی گنجی (۴۶ محمد عمری)، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک (۸۴ گئورگی گولسیانی)، سروش رفیعی (۴۷ مسعود ریگی)، سعید صادقی (۶۹یاسین سلمانی)، مهدی ترابی، وحید امیری، شهاب زاهدی

ترکیب ذوب‌آهن: حبیب فرعباسی، سیدمحمد قریشی، آرش قادری، شایان مصلح، امیرحسین جدی، پوریا آریاکیا (۸۷ جلال مداحی)، فردین یوسفی، مهرداد رضایی (۷۵ سیدپویا مختاری)، سجاد آشوری (۶۳ محمدامین کاظمیان)، محمدحسین اسلامی (۶۳ عرفان معصومی) و محمدجواد محمدی.

فرار جنجالی پرسپولیس از باخت با گل بخودی

در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته سوم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۹:۳۰ پنجشنبه شب در دیداری خانگی در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب‌آهن اصفهان رفت که این جدال با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

دو تیم در شرایطی مقابل هم به میدان رفتند که سرخپوشان دو بازی قبلی را با برد پشت سر گذاشته بودند و دنبال سومین پیروزی متوالی بودند.

از طرفی شاگردان گل‌محمدی با توجه به برتری سپاهان مقابل استقلال، نیاز مبرم به هر ۳ امتیاز این دیدار داشتند تا دوباره به صدر جدول بازگردند. ذوب‌آهن نیز در دو بازی ابتدایی خود یک برد و یک باخت را ثبت کرده بود و دنبال این بود تا دست پر به اصفهان بازگردد.

قضاوت این مسابقه به عهده رضا عادل با کمک‌های آرمان اسعدی، فرهاد فرهادپور و فرهاد امینی بود.

شرح گل‌ها:

پرسپولیس صفر - ذوب‌آهن یک (دقیقه 45: گل‌به‌خودی سروش رفیعی): پرسپولیس در سمت چپ زمینِ خودی صاحب اوت شد که پرتاب کوتاه علی نعمتی را سروش رفیعی در شرایطی که علیرضا بیرانوند از دروازه و محوطه تا کنار پرچم کرنر خارج شده بود، به مرکز دروازه پرسپولیس پاس داد تا ذوب‌آهن به عجیب‌ترین شکل به گل اول برسد.

پرسپولیس یک - ذوب‌آهن یک (دقیقه 85: گئورگی گولسیانی): پاس رو به جلوی مهدی ترابی در سمت چپ زمین را وحید امیری با ارسال دقیق به مقابل دروازه ذوب‌آهن فرستاد تا گئورگی گولسیانی سه دقیقه پس از ورود به بازی با ضربه سر گلزنی کند که البته این گل در شرایط مشکوک به آفساید به ثمر رسید.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷
واقعا کمک داور آفساید به این واضحی را ندید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
پارسال بیرون محوطه جریمه پنالتی گرفتند حالا اینکه چیزی نیست
خجالت هم نکشید اصلا....
پرسپولیس فرار نکرد، چندین ساله که همه چی داره جلوی چشم ملت اتفاق میفته... به هر حال این مدل قهرمانی مبارک پرسپولیس و دوستان.... ایشالا حالش رو ببرید...
مگر افساید هم داریم کمک داور همین الان در جشن قهرمانی پیروزی دعوت است.
با سلام .باید برای همیشه از قضاوت محروم بشه .
غیر ممکن است کمک داور افساید را ندیده باشد و غش کردن داوران و کمیته داوران و کمیته انضباطی در این چند سال عادی شده پول همه کار می کند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست