بازدید 2863

آزمایش موشکی جدید مقاومت در غزه

مقاومت فلسطین چندین فروند موشک را به سوی دریای غزه شلیک کرد.
کد خبر: ۱۱۸۹۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰ 24 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از سما، امروز چهارشنبه مقاومت فلسطین آزمایش موشکی جدیدی را انجام داد. مقاومت فلسطین در این آزمایش جدید، چندین موشک را به سوی دریای غزه پرتاب کرد.

منابع محلی گزارش دادند که مقاومت فلسطین در راستای آماده‌سازی و توسعه ادوات جنگی و موشکی خود چندین موشک را به سوی دریای غزه پرتاب کرده است.

این در حالی است که روز یکشنبه نیز مقاومت آزمایش موشکی دیگری را در غزه انجام داده بود. بر اساس گزارش رسانه‌های فلسطینی، مقاومت فلسطین روز یکشنبه در راستای بهبود توانمندی‌های نظامی و موشکی خود، یک فروند موشک را از جنوب نوار غزه به سمت دریا، شلیک کرده بود.

علاوه بر این پنج‌شنبه گذشته نیز مقاومت فلسطین در چارچوب توسعه توان موشکی خود، ده‌ها موشک دوربرد را به سمت دریا شلیک کرده بود.

منابع رسانه‌ای اعلام کردند که مقاومت، پنج‌شنبه گذشته طی رزمایش خود برای آزمایش موشک‌های دور برد، بیش از ۵۰ فروند موشک را به سمت دریا شلیک کرده که شماری از آنها موشک «عیاش ۲۵۰» بوده است.

گفتنی است مقاومت فلسطین در راستای آمادگی همیشگی خود برای پاسخ به هرگونه تجاوز به نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی، فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهد و به تقویت توانمندی‌های نظامی از جمله توانمندی‌های موشکی و پهپادی خود می‌پردازد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست