بازدید 2841
۲

زلنسکی: کریمه و دیگر مناطق را آزاد می‌کنیم!

رئیس‌جمهور اوکراین ادعا کرد که ارتش این کشور می‌تواند مناطقی که به روسیه الحاق شده را بازپس‌گیرد!
کد خبر: ۱۱۸۹۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳ 23 August 2023


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، رئیس‌جمهور اوکراین ادعا کرد که ضدحملات ارتش این کشور علیه روسیه به خوبی پیش می‌رود!

«ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین روز چهارشنبه اعلام کرد که این کشور قادر خواهد بود شبه جزیره کریمه و سایر مناطق اشغال شده اوکراین را آزاد کند.

رئیس جمهور اوکراین، به رغم ناکامی ارتش این کشور در ضدحملات خود علیه روسیه، مدعی شد که نیروهای اوکراینی به رغم شرایطی که با آن روبرو هستند، در میدان نبرد در حال پیشروی هستند.

این در حالی است که زلنسکی پیش از این از دشواری ضدحملات برای نظامیان ارتش اوکراین سخن گفته بود.

اخیراً روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز نوشت: علت اصلی ناکامی ضدحملات ارتش اوکراین در جنوب این کشور علیه مواضع ارتش روسیه به باور کارشناسان نظامی به این واقعیت برمی‌گردد که تعداد زیادی از نظامیان کی‌یف در شرق این کشور مستقر شده‌اند و دولتمردان اوکراین توصیه کارشناسان در تمرکز نیروها در یک جبهه واحد را نادیده گرفته است.

به نوشته نیویورک تایمز، تحلیلگران نظامی بر این باورند که ضدحملات کی‌یف علیه روسیه به علت استقرار تعداد زیادی از نیروهای آنها در شرق، عامل ناکامی کی‌یف بوده و به تازگی آنان دریافته‌اند که بایستی نیروهای خود را در یک جهت متمرکز کنند.

ضدحملات ارتش اوکراین که از ماه‌ها پیش مقامات و رسانه‌های غربی و اوکراینی با آب‌وتاب فراوان وعده آن را داده بودند، سرانجام ۴ ژوئن (۱۴ خرداد) بی‌سروصدا و بدون اعلام رسمی در محورهای مختلف آغاز شد و بنا بر گزارش‌ها، نیروهای اوکراینی نه تنها تاکنون موفق به شکست خطوط دفاعی ارتش روسیه و پیشروی چشمگیری نشده‌اند، بلکه حجم زیادی از تجهیزات نظامی به روز اهدایی غربی‌ها نیز در این ضدحملات نابود شده یا سالم به تصرف نیروهای ارتش روسیه درآمده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۸
انتشار یافته: ۲
دوست داشتم برم در کنار اوکراینی ها بجنگم
واقعا که شگفتی تاریخه این زلنسکی کاری کرد کارستان بایدنامش بعنوان قهرمان تو تاریخ ثبت بشه وحتما میشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست