بازدید 3947
مدیرعامل شرکت ماهان سیرجان:

پروژه احداث واحد خردایش ۵ میلیون تنی آبان ماه به بهره برداری می رسد

مدیرعامل شرکت توسعه فراوری ماهان سیرجان اعلام کرد: پروژه احداث واحد خردایش پیش فراوری و کوبینگ خشک به ظرفیت ۵ میلیون تن با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان آبان ماه امسال به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۱۱۸۸۹۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱ 21 August 2023
پروژه احداث واحد خردایش ۵ میلیون تنی آبان ماه به بهره برداری می رسد
 
به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، مهدی بهرامی در جریان بازدید فرماندار سیرجان و هیات همراه از پروژه های در دست اجرای شرکت ماهان سیرجان افزود : همچنین با تکمیل و بهره برداری از دو پروژه احداث کارخانه کنسانتره و گندله سازی هر کدام به ظرفیت سالانه ۲.۵ میلیون تن ضمن تکمیل زنجیره فولاد برای ۸۰۰ نفر اشتغال ایجاد می شود.
 
یعقوبی پور فرماندار سیرجان در  بازدید از پروژه های شرکت ماهان سیرجان حمایت از شرکت های معدنی و صنعتی را از اولویت های دولت سیزدهم برشمرد و گفت: با توجه به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان مهار تورم و رشد تولید می کوشیم تا از حمایت  و پشتیبانی از شرکت های معدنی و صنعتی  ضمن بهره وری بهینه از معادن، زمینه اشتغال حداکثری جوانان شهرستان را فراهم کنیم.
 
پروژه احداث واحد خردایش ۵ میلیون تنی آبان ماه به بهره برداری می رسد
 
یعقوبی پور با بیان اینکه بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان، به صورت مستمر و با هدف حمایت و رفع موانع تولید در دستور کار است، تصریح کرد: پتانسیل های خوبی در شهرستان در بخش های معدن و صنعت وجود دارد که در صورت حمایت و توجه بیشتر می توانیم زنجیره تولید را برای اشتغالزایی در مجموعه فولاد کامل کرده و با تولید بیشتر، منافع بیشتری را برای مردم ایجاد کنیم.
بر اساس این گزارش، فرماندار سیرجان به همراه معاون برنامه ریزی و توسعه و جمعی از مدیران اجرایی شهرستان سیرجان از  پروژه های در دست اجرای شرکت توسعه فراوری صنایع و معادن ماهان سیرجان دیدن کردند و از نزدیک در جریان پیشرفت پروژه ها قرار گرفتند.
 
پروژه احداث واحد خردایش ۵ میلیون تنی آبان ماه به بهره برداری می رسد
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست