بازدید 3291

سازمان وظیفه‌ عمومی این مشمولان سربازی را فراخواند

سازمان وظیفه عمومی فراجا مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ شهریور ماه را برای اعزام به سربازی فراخواند و تاکید کرد که این افراد باید در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی‌نامه مشمولان حضور پیدا کنند.
کد خبر: ۱۱۸۸۹۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱ 21 August 2023

به گزارش تابناک، سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «تمامی مشمولان که برگ آماده به خدمت به تاریخ شهریور ماه سال ۱۴۰۲دریافت کرده‌اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+۱۰، برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند. این دسته از مشمولان می‌بایست روز چهارشنبه یکم شهریور ماه سال ۱۴۰۲ در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی‌ نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.»

در این اطلاعیه همچنین آمده است:‌ « مشمولان اعزامی می‌بایست برگه واکسن مننژیت و دوگانه و اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه خود داشته باشند. همچنین عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست