بازدید 5402
۲

شکایت از نماینده جنجالی مجلس به کجا رسید؟

رئیس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ارجاع پرونده شکایت تعدادی از نمایندگان و افراد غیر نماینده از جلیل رحیمی جهان آبادی به دادگاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۸۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰ 20 August 2023

به گزارش تابناک، ایسنا نوشت: موسی غضنفرآبادی با بیان اینکه «در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس پرونده‌های متعددی وجود دارد» اظهار کرد: تعدادی از نمایندگان مجلس و همچنین افراد غیر نماینده شکایتی از آقای جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تایباد و تربیت جام به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مطرح کردند که هیئت اظهارات این نماینده را خارج از چارچوب نمایندگی تشخیص داد.

وی افزود: با تصمیم هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت از این نماینده در دادگاه رسیدگی می‌شود.

رئیس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس همچنین در پاسخ یه این پرسش که آیا هیئت نظارت درخواستی درباره اعمال محدودیت در فعالیت‌های این نماینده در فضای مجازی مطرح کرده است؟ تاکید کرد: چنین درخواستی از سوی هیئت نظارت مطرح نشده است.

پس از اعلام حکم تبعید یکی از فعالان رسانه‌ای به تربت جام طی هفته‌های گذشته رحیمی جهان آبادی نماینده‌ این شهر به این خبر واکنش منفی نشان داد و به افرادی که آنها را «ارزشی» می‌نامید اعتراض کرد.


رحیمی جهان آبادی پس از چند روز کشمکش در فضای مجازی با مخالفان خود، ۱۱ مرداد ماه با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی خود در توییتر اعلام کرد که برای مدتی در این شبکه اجتماعی فعالیت نخواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
تهران بااین هواودودش خودش یک تبعیدگاه بزگ است
چه مملكت مسخره اي داريم. بيچاره مردم.
نماينده اي از كار غير قانوني ساير نمايندگان افشاگري مي كند. متهم رديف اول است و تا از زندگي ساقطش نكنند دست بردار نيستند. معاون سياسي وزارت كشور مطلب قانوني ابلاغ ميكند و نمايندگان با تريش قباشان برمي خورد و كمر به نابودي او از صحنه سياست مي بندند و كسي جلودارشان نيست. فقر و فلاكت مردم را گرفتار كرده و كسي از مسئولين بي درد به فكر مردم نيست
آنوقت انتظار آشنا سازي جوانان با سيره شهداي عزيزمان را داريم!!!!
واقعاً چه مملكت مسخره اي داريم.امام خميني رحمت الله در وصيتنامه تاكيد داشتند كه مملكت را به نااهلان ندهيد ولي افسوس كه الان نااهلان برمستند امور تكيه زدند و حركت به سمت نابودي سرعت گرفته است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی