بازدید 3760

جی پی اس خودرو از نگاه پیام جی پی اس!

کد خبر: ۱۱۸۸۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰ 20 August 2023

امروزه ردیاب خودرو ابزاری کارآمد و محبوب در میان مردم ایران محسوب شده و افراد به دلیل تامین امنیت بالاتر خودرو، آگاهی از وضعیت خودروی خود در هر لحظه و موارد مثبت دیگر به خرید آن روی آورده اند. با توجه به تنوع بالا و کارایی متفاوت آن ها انتخاب جی پی اس خودرو هم سخت تر شده است. سوال متداول بسیاری از مالکان خودرو این است که آیا می توانیم بهترین جی پی اس خودرو در ایران را پیدا کنیم؟ بهترین ردیاب خودرو چه ویژگی هایی دارد؟ ردیاب مناسب خودروی من کدام است؟

جی پی اس خودرو از نگاه پیام جی پی اس!

کاربرد ردیاب خودرو برای صاحبان خودرو

افراد برای اینکه بتوانند ردیاب های مناسب برای خودروهای خود تهیه کنند باید کاربردهای یک جی پی اس خودرو را بدانند. با توجه به آمار بالای سرقت خودرو صاحبان خودرو به فکر یک راهی هستند که از مکان فعلی خودرو تا لحظه حرکت و مکان بعدی اطلاعات دقیقی را داشته باشند. ردیاب ماشین با کمک ماهواره ها موقعیت فعلی خودرو را شناسایی کرده و می تواند هر لحظه موقعیت فعلی خودرو را به فرد اطلاع دهد. این اطلاعات به وسیله سیم کارت به کاربر انتقال می یابد و در هر جایی که از آن استفاده شود فرد خواهد توانست موقعیت خودرو را پیگیری کند. برخی از جی پی اس های پیشرفته می توانند در صورت هرگونه تغییر در درب خودرو یا شیشه های آن متوجه ورود غیرقانونی سارق خودرو شوند و به مالک سریعاً پیامک هشدار را ارسال کنند. با این هشدارها نگرانی فرد بابت امنیت خودرو و به سرقت رفتن آن به صفر خواهد رسید.

جهت خرید ردیاب خودرو با کارشناسان فروش پیام جی پی اس با شماره های 09124251676 و  02126760035 تماس بگیرید.

جی پی اس خودرو مناسب خودروها در ایران

برای افرادی که دلیل خرید ردیاب را نمی دانستند شرح داده شد که ردیاب خودرو می تواند امنیت بالایی را برای حفظ انواع خودرو انجام دهد ولی آیا افراد می دانند که بهترین جی پی اس خودرو در ایران چیست و چطور می شود انتخاب درستی داشت؟

  1. بهترین ردیاب برای استفاده در خودروی شخصی

همانطور که گفتیم آمار بالای سرقت خودروهای شخصی در ایران نشان دهنده خطر بزرگی برای مالکان خودرو می باشد. افراد با روش های مختلفی دوست دارند تا امنیت خودروی خود را تامین کنند و این کار نیازمند خرید یک جی پی اس پرقدرت می باشد. ردیاب ها در چندین نوع برای خودروهای شخصی استفاده می شوند که معروف ترین آن ها ردیاب های سیمی و ردیاب آهنربایی می باشند. اما مهم ترین مورد این است که ردیاب انتخابی شما دارای خدمات پس از فروش و گارانتی بعد از خرید باشد تا بتوان از آن استفاده طولانی مدت و با کارایی بالا کرد.

  1. بهترین ردیاب برای ناوگان حمل و نقل

برای افرادی که شرکت های حمل و نقل دارند و روزانه مجبور به طی مسافتی در سفرهای شهری و برون شهری می باشند استفاده از ردیاب می تواند راهکار مناسبی برای نظارت بر روی خودرو و کارکنان خود باشد. برای کاهش هزینه ها کنترل سفرهای انجام شده می تواند بسیار موثر باشد. اطلاعات افراد و خودروها در سامانه مخصوص این کار ذخیره شده و در اختیار مدیران شرکت قرار می گیرد. مدیر در هر لحظه که دلخواه او باشد می تواند موقعیت هر یک از خودروها را چک کند و در صورت لزوم تصمیم لازم را بگیرد. اما خصوصیات بهترین ردیاب خودرو چه برای مصارف شخصی و چه برای استفاده در ناوگان حمل و نقل چیست؟

جی پی اس خودرو از نگاه پیام جی پی اس!

خصوصیات ردیاب خودروی خوب چیست؟

از مهم ترین خصوصیات یک جی پی اس خودرو که در زمان خرید ردیاب باید به آن توجه کنید دقت بالای آن می باشد. هر چقدر عدد خطا کمتر باشد دقت ردیاب بیشتر می شود. جی پی اس خودرو به دو دسته ردیاب هایی با باتری داخلی که ردیاب آهنربایی گفته می شود و ردیاب هایی با اتصال به برق خودرو تقسیم بندی می شوند که افراد و خریداران ردیاب ها بستگی به دلیلی که قرار است از ردیاب استفاده کنند انتخابی متفاوتی خواهند داشت. علاوه بر مواردی که گفته شد موارد زیر را هم باید درنظر گرفت:

  • پیگیری آنی موقعیت خودرو : مالک ردیاب باید بتواند به راحتی با کوچکترین حرکت خودروی خود موقعیت آن را از طریق اپلیکیشن پیگیری کرده و بعداً هم تاریخچه مسیر و فاصله های طی شده را استخراج کند. با دانستن و آگاهی از مسیرها فرد می تواند تاریخ و روز دقیق جزئیات حرکت را بداند و زمان شروع و پایان حرکت را متوجه شود.

  • اعلام هشدار در زمان مناسب : اعلام هشدار در ردیاب خودرو از خصوصیات مهم آن می باشد. در مواردی مانند ضربه به خودرو، جدا شدن ردیاب از خودرو، قطع شدن برق آن، خارج شدن از محدوده تعیین شده، سرعت غیرمجاز و در زمان حمل با جرثقیل اعلام هشدار می تواند موردی مهم برای حفظ خودرو باشد.

جی پی اس خودرو از نگاه پیام جی پی اس!

جی پی اس خودرو را از کجا بخریم؟

در مورد مهم ترین مشخصات انواع جی پی اس خودرو صحبت کردیم و باید در کنار خرید یکی از بهترین و مناسب ترین ردیاب توصیه کنیم تا ردیابی را خریداری کنید که پشتیبانی و خدمات پس از فروش داشته باشد و از برندی معتبر با گارانتی شرکتی تهیه شود. ما برای خرید ردیاب به شما شرکت پیام جی پی اس را پیشنهاد می کنیم زیرا این شرکت فعال در زمینه فروش انواع ردیاب خودرو و همچنین ردیاب شخصی می باشد و ردیاب های خود را به همراه نرم افزار کاملاً فارسی ارائه می کند و همینطور وب اپلیکیشن تحت گوشی اندروید و ios دارد.

شرکت پیام جی پی اس بزرگترین فروشنده ردیاب شخصی و ردیاب خودرو در ایران با تکیه به تجربه و تخصص کارشناسان فنی خود مفتخر است اعلام نماید، آماده ارائه راهنمایی و مشاوره رایگان، خدمت شما عزیزان جهت انتخاب و خرید یکی از بهترین ردیاب خودرو و جی پی اس می باشد. جهت خرید با کارشناسان فروش با شماره های 09124251676 و 02126760035 تماس بگیرید.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست