بازدید 2734
۶

واکنش مدیرعامل اتوبوسرانی به شایعه کمبود اتوبوس

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از اعزام ۵۰ دستگاه اتوبوس به مرز مهران برای خدمات رسانی به زوار اربعین در مرحله اول طرح خبر داد و گفت: در ایام اربعین برای عدم وقفه در خدمات رسانی به مردم تهران برنامه ریزی جامعی انجام گرفته و در این موضوع نگرانی نداریم.
کد خبر: ۱۱۸۸۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶ 19 August 2023

به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، مهدی علیزاده با بیان این مطلب افزود: دیروز و در مرحله نخست، ۵۰ دستگاه اتوبوس به مرز مهران اعزام شدند.  با ورود زائران اربعین اباعبدالله الحسین (ع) به مهران خدمات رسانی اتوبوس ها آغاز خواهد شد و بر اساس توافق‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته، مردم عزیزمان را تا اولین شهر عراق که شهر کوت است جابجا می کنیم.

او ادامه داد: با هماهنگی بسیار خوبی که ستاد مرکزی اربعین وزارت کشور با مسئولان وزارت کشور عراق صورت گرفته انشالله نسبت به سال گذشته خدمات بهتری را مردم عزیزمان ارائه خواهیم داد.

نماینده قرارگاه مرکزی حمل و نقل اربعین حسینی در کشور عراق با اشاره به اینکه بیش از ۶۰ درصد زائران از مرز مهران وارد کشور عراق می‌شوند، افزود: شهر بدره را به عنوان مقر اصلی اتوبوس‌ها انتخاب و حدود ۴۰۰ دستگاه اتوبوس را در آنجا مستقر و مردم عزیزمان را از مهران به شهر کوت انتقال می‌دهیم و پس از آن وسایل نقلیه عراقی برای اعزام زائران گرامی به شهر نجف و کربلا اقدام خواهند کرد.

او با بیان اینکه مسئولیت حمل و نقل در اربعین به شرکت واحد محول شده است، گفت: در سایر مرزها از جمله مرزهای خسروی، شلمچه و چزابه نیز با همکاری شهرداری شهرهای مشهد، اهواز، کرج و شیراز نسبت ارائه خدمات حمل و نقلی اقدام می کنیم.

رئیس کارگروه حمل و نقل عمومی کمیته خدمات شهری اربعین حسینی در پایان در خصوص نرخ کرایه پیش بینی شده برای انتقال زائران، گفت: بر اساس مصوبه ستاد مرکزی اربعین در خاک عراق از مرزهای چهارگانه تا ایستگاه‌های مشخص شده، تا ۸۰ کیلومتر نفری ۸۰ هزار تومان و بالای ۸۰ کیلومتر تا ۱۰۰ کیلومتر ۱۰۰ هزار تومان دریافت می‌شود و در صورت تصمیم ستاد اربعین برای افزایش مسافت خدمات رسانی، تعرفه جدید اعلام خواهد شد.

علیزاده همچنین گفت: در ایام اربعین برای عدم وقفه در خدمات رسانی به مردم تهران برنامه ریزی جامعی انجام گرفته و در این موضوع نگرانی نداریم. 

او افزود: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در روز اربعین حسینی هم به کاروان بزرگ جاماندگان اربعین که راهی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در شهرری خواهند شد، خدمات رسانی خواهیم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
کمبود اتوبوس برنامه ریزی
ای کاش یک روز تملق از مسوولین حذف بشه
به نام تهران به کام عراق...
بگو فقط برای تهران برنامه ریزی کردیم و بقیه مردم کشور هیچی. هر سال توو این ایام اتوبوس و هواپیما گیر نمیاد. چی شایعست؟
راننده شرکت واحد میفرمایید بدلیل اینکه کوچکترین واحد پولی رایج در کشور هزار تومان میباشد هرروز1400تومان از من بیشر از نرخ مصوب میگیره واز انجاییکه حداقل 50درصد مسافران مثل من هستندفاقد کارت اتوبوس میباشندوبا توجه به اینکه وشارز کارت مشکلات خاص خودش را دارد معلوم نیست این همه پول بدون رضایت مسافران جیب کی میره .
نه نگران نباشید ما خودمون یه فکری به حال خودمون میکنیم، من دو تا بلیط میخواستم برای روز جمعه 3 شهریور، اصفهان به تهران، تمام ظرفیت ها تکمیل بود، زنگ زدم اپراتور گفت: فرستادیم برای اربعین حسینی.
شایعه کمبود اتوبوس
شما واقعا خبرنگار هستید یا
ادای خبرنگار و روزنامه نگار را در می آورید
شایعه اینجا کاربرد داره
چشماتون باز کنید
باز باز
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست