بازدید 2246

روسیه آمده کمک به ایران در زمینه حفاظت از منابع آبی

یک رسانه روسی نوشته مسکو برای کمک به ایران در زمینه حفاظت از منابع آبی اعلام آمادگی کرده است.
کد خبر: ۱۱۸۸۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰ 19 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، خبرگزاری اینترفکس نوشته «الکساندر کوزلوف»، وزیر منابع طبیعی و اکولوژی روسیه این موضوع را در دیدار با «کاظم جلالی»، سفیر ایران در مسکو مطرح کرده است.

وزارت منابع طبیعی روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرده جلالی و کوزلوف روز جمعه برای گفت‌وگو درباره همکاری‌ها در زمینه محیط زیست دیدار کردند. طبق این روایت، جلالی در این دیدار علاقه خود را نسبت به تجربه روسیه در زمینه حفاظت از منابع آبی ابراز کرد. 

طبق نوشته خبرگزاری اینترفکس، مسکو و تهران در چارچوب کارگروه دوجانبه‌ای با موضوع مدیریت منابع آبی مشغول همکاری در این حوزه هستند. 

کوزلوف گفت: «آماده بررسی طیف گسترده‌ای از مسائل مربوط به سیستم مدیریت آب هستیم در همان حال که به رویکردها در حوزه "مدیریت یکپارچه منابع آب"، حفاظت از محیط زیست، استفاده منطقی از منابع طبیعی به روش‌های مختلف از جمله از طریق روش‌های مصنوعی افزایش بارش‌ها توجه ویژ‌ه‌ای داریم.»

وزارت منابع طبیعی روسیه همچنین گفته از جمله دیگر حیطه‌های همکاری میان دو طرف مدیریت جنگل‌ها و سازگاری با تغییرات جوی است. روسیه و ایران احتمال تبادل دانش در این حوزه و انجام تحقیقات مشترک علمی و آموزش متخصصان بیشتری در این زمینه را مورد بررسی قرار دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست