بازدید 3036

نصرالله: قادریم رژیم اشغالگر را به عصر حجر برگردانیم

دبیرکل حزب الله لبنان هشدار داد امروز با سند و مدرک می‌توانم به دشمن بگویم که قادریم شما را به عصر حجر برگردانیم.
کد خبر: ۱۱۸۷۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴ 15 August 2023

به گزارش­ ­«تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، از تلویزیون العالم، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت هفدهمین سالگرد پیروزی در جنگ ژوئیه ۲۰۰۶ گفت: دشمن تا امروز نتوانسته است پیامد‌های جنگ ژوئیه برای خودش را حل کند. به لرزه در آمدن جبهه داخلی اسرائیل از نتایج جنگ ژوئیه بود.

وی ادامه داد: پس از جنگ ژوئیه عنصر دفاع و حمایت نیز به دکترین نظامی اسرائیل اضافه شد حال آن که این دکترین تا پیش از آن بر بازدارندگی، هشدار و یکسره کردن کار تمرکز داشت.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: دشمن همه این مانور‌ها را انجام می‌دهد تا آمادگی جبهه داخلی را برای جنگ بسنجد، اما هر بار می‌بیند جبهه داخلی این آمادگی را ندارد.

سید حسن نصرالله ادامه داد: بدون شک اوضاع ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل در شرایط کنونی و پس از همه تمرین‌ها و رزمایش ها، بهتر از سال ۲۰۰۶ نیست. ارتش این رژیم از سال ۲۰۰۶ تا کنون حتی در نوار غزه و کرانه باختری، هیچ دستاورد زمینی نداشته است.

اگر قانون خدمت نظامی که جریان‌های افراطی در اسرائیل خواستار آن هستند در کنست تصویب شود، بزرگترین ضربه به ارتش این رژیم وارد خواهد شد.

دبیرکل حزب الله لبنان ادامه داد: مقاومت زمام امور و ابتکار عمل را تا حد زیادی به دست گرفته است و اسرائیل پشت دیوار‌ها پنهان شده است. تهدیدات وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره بازگرداندن لبنان به عصر حجر چیز تازه‌ای نیست و ارزشی ندارد. امروز با سند و مدرک می‌توانم به دشمن بگویم که می‌توانیم شما را به عصر حجر برگردانیم. می‌توانیم با موشک‌های نقطه زن، فرودگاه‌های رژیم اشغالگر و پایگاه‌های نیروی هوایی و نیروگاه‌های برق و مراکز مخابراتی و پالایشگاه‌ها و همچنین رآکتور دیمونا را هدف قرار دهیم.

اگر درگیری‌ها به خارج از مرز‌های لبنان کشیده شود، در آن صورت دیگر جایی به نام اسرائیل وجود نخواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم