بازدید 2367

تلاش نتانیاهو برای ارعاب مقامات نظامی رژیم اسرائیل

رسانه های رژیم صهیونیستی از تلاش نخست وزیر این رژیم برای ارعاب مقامات نظامی ارتش و مخفی نگه داشتن جدی بودن اوضاع از افکار عمومی خبر دادند.
کد خبر: ۱۱۸۷۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰ 15 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی فاش ساختند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در حال تلاش برای ارعاب مقامات ارتش است و جدی بودن وضعیت را از افکار عمومی پنهان می‌کند.

این رسانه‌ها در ادامه گزارش خود افزودند که نتانیاهو با یک سری موانع روبرو است که هر یک از آنها ممکن است به قیمت وجود ائتلاف حاکم موجود تمام شود.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین اذعان کردند که نظامیان این رژیم معتقدند که مشکل شایستگی و قابلیت در ارتش به مرور زمان بدتر خواهد شد.

این خبر در حالی است که رسانه‌های عبری زبان به نقل از یک مسئول در ارتش رژیم صهیونیستی هشدار داده‌اند که تداوم اوضاع آشفته در ارتش این رژیم و آسیب دیدن توانمندی آن ممکن است به ضرر طرح‌های امنیتی مهم تل آویو تمام شود.

فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی معتقدند که هجمه‌های انتقادی وزرا و اعضای ائتلاف حاکم علیه خلبانان و نیروهای ارتش باعث از بین رفتن اتحاد میان آنها می‌شود.

پایگاه خبری عبری زبان واللا روز گذشته اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و هرتزی هالیوی رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم به سبب یک تحول امنیتی مهم، جلسه‌ای اضطراری برگزار کردند.

این جلسه اضطراری در حالی برگزار شده که حرف و حدیث‌ها در مورد کاهش آمادگی ارتش رژیم صهیونیستی جهت مقابله با تهدیدات و چالش‌های پیش رو هر روز رو به افزایش است. این جلسه در سایه تشدید بحران امتناع از خدمت نیروهای ذخیره ارتش در اعتراض به طرح اصلاحات قضائی کابینه نتانیاهو برگزار شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست