بازدید 2389
۶

ناامن‌سازی کشور پروژه همیشگی دشمنان ایران است

رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به حرم حضرت احمد بن موسی (ع) شیراز گفت: ناامن سازی کشور و برهم زدن آرامش و مختل کردن زندگی روزمره مردم پروژه همیشگی دشمنان ایران است که با هوشمندی نیروهای امنیتی خنثی شده است.
کد خبر: ۱۱۸۷۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸ 14 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، محمد باقر قالیباف در نطق پیش از دستور صحن علنی امروز دوشنبه - ۲۳ مرداد - در ابتدا ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به حرم شاهچراغ که منجر به شهادت یکی از خادمان و جراحت هفت نفر از هموطنانمان ، برای شهید حادثه رضوان الهی و تسلیت و برای مجروحان آرزوی سلامت کرد.

وی ادامه داد: ناامن سازی کشور و برهم زدت آرامش و مختل کردن زندگی روزمره مردم پروژه همیشگی دشمنان ایران است که در هفته های اخیر شدت یافته و با هوشمندی نیروهای امنیتی خنثی شده است.

قالیباف اضافه کرد: ملت مؤمن ایران اسلامی از دستگاه قضا انتظار دارند عاملان این جنایت هولناک و مسببان آن را با قید فوریت به اشد مجازات برسانند.

رئیس مجلس بیان کرد: فرا رسیدن روز مقاومت اسلامی که یادآور پیروزی مقاومت اسلامی و حزب الله لبنان بر رژیم قاتل صهیونیستی است را گرامی می دارم.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب تاریخ ساز امام خمینی (ره) امنیت ایران عزیزمان را تضمین کرد و به ایران عزت بخشید و علاوه بر آن مستضعفان جهان را در برابر زورگویان، قدرتمند کرد.

قالیباف تصریح کرد: مقاومت اسلامی فرزند انقلاب اسلامی ایران است و فرماندهانی چون شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید عماد مغنیه و شهید ابومهدی المهندس را تقدیم انقلاب اسلامی کرد که الگو مقاومت و جوانان ظلم ستیز هستند. به تمام شهدای رشید انقلاب اسلامی، لبنان، فلسطین، یمن، افغانستان و سوریه و آزادی خواهان سراسر جهان درود می فرستم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۶
آقای قالیباف می دونی من چه وقتی احساس عدم امنیت می کنم؟ 1 - موقع تمدید اجاره خانه - موقع خرید گوشت مرغ برای خانه - موقع رانندگی در جاده های غیر استاندارد و الی آخر
دشمن مرزها را رها می کند که هر تروریست و مزدوری بدون شناسنامه وارد ایران شود؟!
همیشه در این کشور سر بزنگاه های تاریخی این سناریو اجرا می شود
شما اگه این دشمن و نداشتید این همه مشکلات گردن کی میتونستید بندازید
خسته نشدید از کارهای تکراری ؟
این دشمن دشمن منو کشته / حل این معما منو کشته /
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست