بازدید 3738
۷

هدف طرح «سقف سوختگیری» مدیریت مصرف است

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: با افزایش مصرف بنزین، مجبور به اجرای طرح «سقف سوختگیری» در جایگاه‌های سوخت شده‌ایم، اما دولت برنامه‌ای برای افزایش مصرف بنزین ندارد.
کد خبر: ۱۱۸۷۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹ 13 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، علی اکبر نژادعلی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در گفت‌وگوی زنده با خبر سراسری ساعت ۲۱ درباره اجرای طرح سقف سوختگیری در جایگاه‌های سوخت گفت: تا پایان شهریور حداقل ۹۰ درصد خودرو‌های بنزین سوز و ۹۵ درصد خودرو‌های گازوئیل سوز باید از کارت سوخت شخصی خود استفاده کنند.

وی افزود: به همین علت استفاده از کارت‌های سوخت شخصی الزامی شده است، اما با افزایش مصرف بنزین، طرح سقف سوختگیری کارت‌های شخصی هم اجرا شده است.

این مقام مسئول بیان کرد: هدف این طرح، توزیع یکنواخت بنزین میان جایگاه‌های سوخت و جلوگیری از اتمام بنزین آن هاست و اثری روی قیمت نخواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۷
سقف کدومه مسخرشو درآوردید یک قطره بنزین تو کلان شهر ما نبست همه جایگاه ها نعطیل
مقدمه گرانی بنزین چیده شده شک نکنید. ضمنا هروقت در این مملکت مسولان به شدت و پیاپی موضوعی رو تکذیب کردن،یقین بدونید اون موضوع محقق میشه
میزان سوخت سهمیه کفاف بعضی ها که دائما به واسطه شغلی باید در تردد باشند را نمیدهد
اینها شوهای قبل از گران شدن بنزین هست . دیگر به نمایش های نخ نمای اینها عادت کرده ایم . اول نایاب می کنند و بعد با منت گذاشتن سر مصرف کننده کالا را گران میکنند ( بقول سخنگوی دولت : متعادل سازی میکنند) . اختیار همه چیز از دست جکومت خارج شده و با قوه قهریه و صرف انرژی ریاد سعی در حفظ ظاهر می کنند .
کارخانه ها که در شهرستان ها نیمه تعطیل هستند و تنها گردشگری بود که شهرستان ها را کمی رونق بخشیده انهم به لطف سیاستهای دولت باید تعطیل شده فرض کنیم

کاهش مصرف برای صادرات بنزین به کشورهای همسایه بدون پرداخت وجه آن
فکر کنید که ماهم در لبنان و فلسطین زندگی می کنیم
کمی هم به فکر مردم باشید
با تولید خودرو کم مصرف و با استانداردهای روز دنیا و یا اگر توانایی تولیدش رو ندارید وارد کنید با قیمتهای واقعی و بدون عوارض گمرکی نجومی و درب کارخانه های لگن سازی رو گل بگیرید به راحتی مدیریت مصرف رو رعایت کردید . ضمنا مردم میخوان مدیریت مصرف انجام بدن ولی ابزار ندارند !!!! مثلا من برای یه جاده رفتن مجبورم بکوبم برم شب قبل بنزین بزنم تا 30 تا بعد فرداش دوباره برم پمپ بنزین 30 تا دیگه بنزین بزنم و برم جاده که یه وقت بنزین کم نیارم این راهی که یبار میرم شد دوبار برای یک باک پر کردن !!!!! این شد مدیریت مصرف ؟ اساتید !!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست