بازدید 4972

تکلیف استقلال با ستاره اسپانیایی مشخص شد

مذاکرات باشگاه استقلال با تورس برای اضافه کردن این بازیکن به ترکیب تیم آبی متوقف شد.
کد خبر: ۱۱۸۷۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷ 12 August 2023

به گزارش تابناک، باشگاه استقلال هفته‌هاست تلاش می‌کند این بازیکن را به ترکیب اضافه کند، اما اختلاف ۵۰ هزار دلاری مانع از ثبت قرارداد این بازیکن شده است.

در چنین شرایطی امروز باشگاه استقلال برای اضافه کردن این بازیکن به ترکیب می‌بایست قرارداد بازیکنان ثبت شده را کسر تا بازیکن جدید به ترکیب اضافه کند. از اردوی استقلال خبر می‌رسد، حتی با درخواست جواد نکونام هم هیچ بازیکنی حاضر نشده است، قرارداد خود را کم تا بازیکنان جدید به ترکیب تیم اضافه شوند. به همین خاطر مذاکرات باشگاه استقلال با تورس برای عقد قرارداد نهایی متوقف شده است و به نظر می‌رسد این بازیکن که فصل گذشته در تیم فولاد شاگرد جواد نکونام بود، در تیم دیگری به بازی ادامه خواهد داد.

حذف استقلال از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا موجب شده تا این تیم با بودجه کمتری به نسبت تیم‌های حاضر درلیگ قهرمانان آسیا وارد بازی‌های این فصل لیگ برتر شود. به واقع سقف ۳۲۵ برای تیم‌هایی است که در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند. آبی‌ها به دلیل پرداخت دیر هنگام بدهی استراماچونی از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شدند.

با این شرایط استقلال جز معدود تیم‌های مدعی است که تنها با یک بازیکن خارجی یعنی کوین یامگا به مصاف تیم‌های لیگ برتری خواهد رفت.

منبع: خبر ورزشی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست