بازدید 6006
۴

اقدام غافلگیرکننده امارات درباره هواپیمای اسرائیلی

امارات از ورود مسافران هواپیمای اسرائیلی به خاک این کشور جلوگیری کرد.
کد خبر: ۱۱۸۷۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹ 12 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از «آناتولی» شبکه عبری زبان «کان» روز جمعه اعلام کرد که امارات به سرنشینان یک فروند هواپیمای مسافربری که از مبدا اسرائیل راهی این کشور شده بود، اجازه پیاده شدن نداده است.

رسانه رسمی اسرائیل اعلام کرد که امارات از ورود حدود ۱۷۰ مسافری که با یک پرواز از فرودگاه بن گوریون در شهر تل آویو اسرائیل وارد خاک امارات شده بودند، جلوگیری کرد.

شبکه کان وابسته به سازمان پخش اسرائیل اعلام کرد: مقامات امارات از ورود مسافران پروازی که از تل آویو با هواپیمای ویز ایر وارد خاک امارات شده بودند، جلوگیری کردند.

به گفته این منبع، مسافران اسرائیلی هنوز در فرودگاه ابوظبی هستند و طبق دستور مسئولان فرودگاه، مسافران در یک مکان قرار گرفتند.

تا ساعت ۱۶:۴۵ (به وقت گرینویچ) هیچ اظهارنظر رسمی از سوی مقامات اماراتی در مورد آنچه توسط این کانال اسرائیلی گزارش شده، وجود نداشت.

امارات و اسرائیل روزانه بسیاری از پرواز‌های مستقیم بین دو طرف انجام می‌دهند.

در ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۰، اسرائیل و امارات توافق نامه‌ای را برای عادی سازی روابط تحت نظارت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا امضا کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
تا زمانی که دلارهای این شیخ نشین کوچک نزد بانکداران آمریکایی به امانت است ، اجازه دارد نقش ابرقدرت را بازی کند . نوچه خوشکله ی گند لات محل .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
پولای ایران کحاست؟
امارات که کشور نیس یه بندر کوچک تحت مستعمره آمریکا و با ساختمانهای به ظاهر شیکشون تحت سلطه آمریکاست هنر داره به اسرائیل بگه بالای چشمت ابروست اونوقت ساختمانهای مجللشون تو سرشون خراب میشه قدیم ما وقتی کودک برای اینکه گریه نکنه بهش زنگوله میدادیم به محض گریه و اعتراض زنگوله را ازش می گرفتیم الان هم کافیه امارات مثل ایران بگه حق با ملت فلسطینه اونوقت زنگوله اش را ازشون می گیرن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
صابر جان زرنگ !!!!!!!!!!کشور تو هم یه تحریم شده در منطقه اس!!!!!!!!!!!! که طالبان حق آبه اش رو نمیده !!!!!!!!!!!!و دوستان عزیزت روسیه و چین !!!!!!!!!!بدون اجازه تو میگن 3 جزیره مال اماراته !!!!!!!!!و خلیج عربی!!!!!!! و بازم بگم با بسه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی