بازدید 2662

برنامه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به تشکیل کمیته انتخابات در ائتلاف از تدوین و طراحی یک مدل برای رسیدن به گزینه‌‌های مطلوب در شورای ائتلاف خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۷۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲ 09 August 2023

به گزارش «تابناک»، ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه "شورای ائتلاف" دربیانیه ای از افرادی که خودرا شایسته نمایندگی میدانند برای کاندیداتوری در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی دعوت کرده است، گفت که شورای ائتلاف، دعوت عمومی کرده و برای کاندیداتوری با فرد خاصی گفت‌و‌گو نکرده‌ است.

وی با اشاره به تشکیل کمیته انتخابات در ائتلاف از تدوین و طراحی یک مدل برای رسیدن به گزینه‌‌های مطلوب در شورای ائتلاف خبر داد و گفت که در صورت تصویب و نهایی شدن این مدل درشورا، بر اساس یک دستور العمل حمایت از گزینه‌های اصلح را در دستور کار قرار خواهیم داد.

به گفته رسولی، شورای ائتلاف جلسات سیاست‌گذاری و تدوین مدل انتخاباتی را برگزار می‌کند اما اینکه چه کسانی گزینه های نهایی مورد حمایت شورای ائتلاف باشند، یا نه را به بعد از اعلام تائید صلاحیت‌ها موکول کرده است.

سخنگوی شورای ائتلاف در پایان گفت: ما امیدوار هستیم که بتوانیم یک لیست قابل توجه برای یک مجلس انقلابی، کارآمد و مردمی ارائه دهیم والبته برای نمایندگان فعلی نیز که بانام ائتلاف درمجلس هستند کارنامه‌ای آماده می‌شود تا باارزیابی عملکرد و رفع آسیب های احتمالی به لیستی جامع و کارآمدتر دست یابیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار