بازدید 2220
۱

شبکه‌های اجتماعی سختی کار خبر را دو برابر کرده‌اند

استاندار زنجان گفت: خبرنگار باید کاری کند که انسان‌ها آگاه‌تر شوند که این موضوع کار آسانی نیست، مبارزه با سطحی شدن و عدم تمرکز کار سختی است که باید به آن توجه کنیم.
کد خبر: ۱۱۸۷۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵ 09 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا. محسن افشارچی شامگاه روز گذشته (۱۷ مردادماه) در آیین اختتامیه نهمین دوره جشنواره مطبوعات استان زنجان، اظهار کرد: خبرنگاری شغل سختی است، شغل خبرنگاری از لحاظ فیزیکی، روحی و از لحاظ مسائل مربوط به تهیه خبر کار سختی است.

وی افزود: با آمدن فضای مجازی سختی کار خبرنگاران نیز مضاعف شده زیرا شبکه‌های اجتماعی انسان‌ها را به سمت سطحی شدن و عدم تمرکز پیش می‌برد. خبرنگار باید کاری کند که انسان‌ها آگاه‌تر شوند که کار آسانی نیست، مبارزه با سطحی شدن و عدم تمرکز کار سختی است که باید به آن توجه کنیم.

این مسئول تصریح کرد: یک مدیر وقتی مسئولیت قبول می‌کند باید ایده‌ای داشته باشد، لازمه اینکه بدانیم یک مدیری تسلط دارد این است که خود خبرنگار به حوزه‌ای که خبر می‌گیرد تسلط داشته باشد، خبرنگار باید با تخصص وارد حوزه‌ کاری خود شود.

افشارچی ادامه داد: علاوه بر وجود مطالعه، نقد نیز باید محترم باشد و باید به آن پاسخ داده شود، همه آرزوی پیشرفت و آبادانی برای این مرز و بوم داریم پس برخی مواقع باید امیدافزایی کرده و دل‌گرمی نیز بدهیم.

استاندار زنجان عنوان کرد: قشر فرهیخته‌ای هستیم، گاهی نیز گله‌هایی وجود دارد ولی در مجموع مجموعه خوبی از خبرنگاران و نویسندگان را داریم که به رشد استان کمک می‌کنند.

در ادامه مراسم رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان نیز اضافه کرد: در استان زنجان رسانه فعال در حوزه اقتصاد کم است و این تعداد قابل قبول نیست، اقتصاد و رسانه با یکدیگر فاصله دارند که این فاصله و حلقه مفقوده مربوط به بحث آموزش است.

صمد یوسفی‌اصل گفت: باید سواد رسانه‌ای اقتصاد و سواد اقتصادی رسانه را بالا ببریم. یک مدیر رسانه برای اینکه بتواند خروجی خوبی داشته باشد و پایدار باشد باید به اقتصاد مجموعه نیز نگاه کند. همچنین جشنواره اقتصاد و رسانه را نیز درمردادماه برگزار خواهیم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
اگه فقط یک درصد انرژی حرف زدن شان را صرف فکر کردن می کردن وضع مملکت این نبود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست