بازدید 3823
۷

ارجاع بیمار از بخش دولتی به خصوصی تخلف است

وزیر بهداشت گفت: در مراکز و بیمارستان‌های دولتی، هیچ پزشکی حق ندارد بیمار را از بخش دولتی به بخش یا مطب خصوصی ارجاع دهد. این اقدام تخلف است و مردم می‌توانند با شماره ۱۹۰ وزارت بهداشت تماس بگیرند و مصادیق تخلف را گزارش دهند.
کد خبر: ۱۱۸۶۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱ 07 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، دکتر بهرام عین اللهی در خصوص افزایش ظرفیت پذیرش رشته پزشکی با بیان اینکه تاکنون وزارت بهداشت به تمامی تکالیف قانونی خود عمل کرده است، گفت: امسال، سال دوم افزایش ظرفیت رشته‌های پزشکی است و در سال گذشته نیز به مصوبه شورای عالی انقلاب  فرهنگی عمل کردیم. 

وی افزود: سال گذشته مطابق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مقرر بود  ظرفیت رشته های پزشکی ۲۰ درصد افزایش پیدا کند و ما حتی بیش از تکلیف یاد شده پذیرش  کردیم و ظرفیت پذیرش تا ۲۷ درصد افزایش پیدا کرد. 

وزیر بهداشت در خصوص تامین دارو و افزایش ذخایر راهبردی دارویی نیز اظهارکرد: در  حال حاضر ذخایر راهبردی دارویی ما به حدود ۷۰ درصد رسیده است.

عین‌اللهی در حوزه تجهیز ناوگان اورژانس کشور، از خرید  ۵۰۰ آمبولانس و در حوزه افزایش تخت های بیمارستانی، از اضافه شدن ۱۵ هزار تخت تاکنون و ۶۷۰۰ تخت دیگر تا پایان سال خبر داد.

بنابر اعلام وزارت بهداشت وی همچنین اظهار کرد: در مراکز و بیمارستان‌های دولتی، هیچ پزشکی حق ندارد بیمار را از بخش دولتی به بخش یا مطب خصوصی ارجاع دهد، این اقدام تخلف است و مردم می‌توانند با شماره ۱۹۰ وزارت بهداشت تماس بگیرند و مصادیق تخلف را گزارش دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۷
وای به حال مردمی که وزیری دارند که نداند در مراکز درمانی چه خبر است، زیر میزی بیداد میکند، به عنوان یک متخصص در این زمینه به شرطی که قول استغفا دهد حاضرم در عرض 2 ماه ابعاد فاجعه بار زیر میزی را در سراسر کشور اثبات کنم
پزشکان از بخش دولتی به بخش خصوصی بیمار نمی‌برند بلکه بیماران هستند که بخاطر شلوغی بیمارستانها و پرستاری بد است که میروند
بعد که تماس گرفتید چی میشه اون دکتر عمل رو انجام نمیده دیگه و چون انجام نداده داستان تمام میشه به همین سادگی شما هم آواره میشید اینم شد برنامه ریزی آقای وزیر
ارجاع نمیدن .اینقدر بیمار یا مصدوم تصادفی را در مراکز دولتی سر میدوانند ودر صورت کوچکترین حرفی پیشنهاد میدن اگه میخواهید زودتر کار انجام بشه رضایت بدهید ببرید جای دیگه یا این مرکز خدمات مورد نیاز مصدوم یا بینار را نداره
کجای کاری وزیر جون
بیمارستانهای دولتی دیگه مدتهاست مرده جناب وزیر . در دوره شما دیگه بیمارستانها آزمایشگاه هم ندارن ،دارن بیمارا رو میفرستن بخش خصوصی چون ملزومات آزمایشگاهی نیست و شما باصطلاح برای سلامت مردم برای گرمایی که اساسا در قیاس با سالهای گذشته وجود نداره ،در حال تعطیل کردن کشور هستید . در بخش دولتی پزشکان زیر میزی میگیرند و پرستاران بدون انعام کار نمی کنند و آزمایشگاهها تقریبا تعطیل شده و مردم را میفرستند بخش خصوصی با تعرفه های نجومی، به خودتون بیاید کاراتون داره اثرات بدی میزاره ، انقد با چاپلوسی چند مگس دور شیرینی غره نشید واقعیات رو ببینید .
بدبخت ملت فقط گزارش میدن اما کی رسیدگی میکنه؟ هیچ کس
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات
وب گردی