بازدید 4900
۷

عوامل سوءقصد به وکیل شاهرودی دستگیر شدند

رئیس کل دادگستری استان سمنان از دستگیری ۴ نفر از سوء قصد کنندگان به وکیل شاهرودی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۶۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴ 06 August 2023


به گزارش تابناک به نقل از ایلنا،  محمد جعفر عبدالهی از دستگیری ۴ نفر از سوء قصد کنندگان به وکیل شاهرودی در کمتر از ۲۴ ساعت از صدور دستور شناسایی و دستگیری خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان تصریح کرد: حوالی ساعت ۱۴ روز (۱۰ مرداد) بود که وکیل شاهرودی پس از خروج از مرجع قضایی در مسیر عزیمت به مقصد توسط ۴ نفر مورد سوء قصد قرار گرفت.

عبدالهی ادامه داد: با وقوع حوادث اخیر و پس از تشکیل جلسه فوق العاده شورای تأمین در روز گذشته در شهرستان شاهرود، دستور شناسایی و دستگیری ضرب الاجلی سوء قصد کنندگان به نهاد‌های امنیتی و انتظامی صادر شد.

وی گفت: خوشبختانه با تلاش‌های به عمل آمده ۴ نفر سوء قصد کننده به وکیل دادگستری دستگیر و به مرجع قضایی معرفی و پرونده آنان به اتهامات مشارکت در ایراد ضرب و جرح عمدی، زورگیری و تخریب خودرو و شروع به آدم ربایی در حال رسیدگی است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان افزود: سوء قصد کنندگان با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند. بررسی علت و انگیزه اقدام آنان در حال انجام است. یقینا برخورد قاطع، قانونی و البته عبرت آموز در انتظار آنان خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷
اگر برخورد عبرت آموز نكنيد ، فردا همين افراد به خودشون جرات ميدن و متعرض قضات و كارشناسان دادگستري هم خواهند شد
بگیر و ببند فقط مسکن هستش که درمان نمیکنه. مردم باید خودشون امنیت را تامین کنند و فقط سیستما و تجهیزاتی را برای ایجاد امنیت بخریند که ضمانت پرداخت خسارتدر صورت وقوع سرقت داشته باشه
راستی چرا وکیل ها مورد تنفر هستند وچرا بعضی هاشون این همه رانت دارند
خانم بنده با یه وکیل زن اشنا شد وکیل زنمو اغفال کرد وگفت مهریه اجرا بزار راحت زندگی کن الان زنم با وجود سه تا بچه مهریه اجرا گذاشته وتمام اموالمو گرفته . وکیل سرش کلاه گذاشته همه دارایی حاصل از مهریه رو ازش بالا کشیده وزنم بعد از دوسال حالا اومده که منو ببخش ایا اون مکیله مستحق .....
چقدر جرم و جنایت و ناامنی و کژ رفتاری در جامعه زیاد شده است..
عیب نداره !
عوضش امنیت داریم !!!!!!!!!!
متاسفانه اکثر وکلا متهمان را با راههای فرار آشنا کرده و کلا روند پرونده ها را عوض و مجرمان را تبرئه مینمایند....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست