بازدید 3874

تهران از امروز خنک می‌شود

کد خبر: ۱۱۸۶۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶ 06 August 2023

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان، وزش باد شدید و کاهش دما در نیمه‌جنوبی و کاهش نسبی دما تا چهارشنبه (۱۸ مرداد) در سایر نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای پیش‌بینی عددی وضعیت جوی استان تهران از امروز تا چهارشنبه (۱۵ تا ۱۸ مرداد) با گذر متناوب امواج بارشی آسمانی کمی ابری تا نیمه‌ابری همراه وزش باد و در بعضی ساعت‌ها به‌ویژه بعد از ظهر و شب، نیمه ابری تا ابری همراه با افزایش سرعت وزش باد و بارش پراکنده باران در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

طی این مدت در نیمه شمالی استان به‌ویژه دامنه‌ها و ارتفاعات در بعضی ساعت‌ها بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در گردنه‌های کوهستانی گاهی مه و محدودیت دید مورد انتظار است.

طی چهار روز آینده در نیمه‌ جنوبی وزش باد شدید و خیزش موقت گرد وخاک و گاهی کاهش نسبی کیفیت هوا یا کاهش دید دور از انتظار نیست.

از امروز تا چهارشنبه روند تدریجی کاهش دما در بیشتر نواحی استان پیش‌بینی می‌شود.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا(  ۱۶ مرداد ) کمی ابری تا نیمه‌ ابری و وزش باد و گاهی افزایش باد با احتمال رگبار باران با حداقل دمای  ۲۸ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و در روز سه‌شنبه (۱۷ مرداد ) نیمه‌ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش باد و گاهی ابری با احتمال وزش باد شدید و رگبار و رعد وبرق با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین و فرودگاه امام خمینی(ره) با بیشینه دمای ۴۰ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست