بازدید 9387
۲

سیستان و بلوچستان به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شمال تا جنوب استان به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده و در آینده شاهد توسعه یافتگی این نقطه از ایران اسلامی خواهیم بود.
کد خبر: ۱۱۸۶۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰ 03 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا رضا شریفی در هفتمین دوره آموزشی منطقه ای ستاد انتخابات کشور که با حضور معاون سیاسی وزیر کشور، فرمانداران استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، رضوی و جنوبی در چابهار برگزار شد، اظهار کرد: سیستان و بلوچستان مزیت های فراوانی از جمله تنوع قومی و جغرافیایی دارد که می‌تواند موجبات توسعه منطقه را فراهم کند.

وی افزود: نظام مسائل استان سیستان و بلوچستان با دقت و حساسیت احصا شده و هم اینک نیز در حال اقدام است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: دشمنان همواره تلاش‌های زیادی برای برهم زدن نظم در استان و جلوگیری از پیشرفت این منطقه کرده که با هوشیاری مردم و علما نقش بر آب شده است.

وی تاکید کرد: موضوع انسجام اجتماعی در سیستان و بلوچستان اهمیت فراوانی دارد در همین راستا شاهدیم که شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های معاند سعی در دو قطبی سازی در استان دارند که البته مردم این خطه در طول تاریخ مسالمت آمیز و افتخارآمیز در کنار یکدیگر زندگی کردند.

شریفی گفت: ما می‌توانیم ادعا کنیم که این خطه به معنای واقعی پایتخت وحدت اسلامی است چرا که شیعه و سنی این استان سالیان طولانی است که با برادری در کنار یکدیگر زندگی کرده و می‌کنند.

وی ادامه داد: در دولت های مختلف زحماتی کشیده و کارهایی آغاز شده اما در هیچ دوره‌ای بین مسوولان عالی کشور مثل امروز در رابطه با سیستان و بلوچستان اجماع نبوده و طرح‌های کلانی از شمال تا جنوب استان در حال اجرا ست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۲
فعلا دو تا درمانگاه بساز که پادزهر سم مار و عقرب داشته باشه بازسازی پیشکش.
باشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست