بازدید 20953

مجردها هم از امتیاز نهضت ملی مسکن بهره‌مند می‌شوند

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: مجردها نیز جزو افرادی هستند که می‌توانند از امتیاز نهضت ملی مسکن بهره‌مند مند شوند.
کد خبر: ۱۱۸۵۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵ 02 August 2023

‌به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، اصغر اسماعیلی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای استان که در ساختمان معاونت عمرانی استانداری زنجان برگزار شد، با اشاره به اینکه مسکن یکی از نیازهای ضروری افراد بوده و طی سال‌های اخیر تلاش شده است تا این موضوع در رأس برنامه‌های دولت قرار گیرد، گفت: با توجه به اینکه تولید مسکن در مقاطعی متوقف و یا روند کندی داشت، همین امر باعث شد تا امروز شاهد انباشت تقاضا در این زمینه باشیم.

وی با یادآوری اینکه زنجان جزو استان‌هایی است که همواره در تولید مسکن یکی از مناطق پیشگام بوده و متقاضیان زیادی در این زمینه دارد، افزود: با توجه به تجربه‌ای که از گذشته در این زمینه داریم، اگر قرار باشد سایت مربوط به ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن وزارت راه و شهرسازی دوباره فعال شود، بی‌تردید شاهد استقبال مردم استان از این طرح خواهیم بود.

این مسئول با اشاره به اینکه در طرح نهضت ملی مسکن بیش از 91 هزار نفر در استان زنجان متقاضی برخورداری از این طرح بودند که بعد از پالایش‌های به عمل آمده فقط 27 هزار نفر واجد شرایط در این خصوص شناخته شدند، ادامه داد: یکی از راهکارهای اساسی برای پیشبرد برنامه‌های طرح نهضت ملی مسکن؛ همراهی مردم به واسطه آورده خود است؛ چرا که در این طرح دولت تلاش دارد تا زمین رایگان در اختیار متقاضیان قرار دهد، به همین خاطر این همکاری باید دوسویه باشد.

اسماعیلی با بیان اینکه در مناطقی از استان که زمین رایگان در اختیار نداریم، دولت اقدام به خرید زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن می‌کند تا همه هم‌استانی‌ها از جمله شهر‌های ابهر، خرم‌دره، قیدار و زرین‌آباد نیز بتوانند از این امتیاز برخوردار شوند، خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات خوب دولت در این زمینه، اعطای امتیاز طرح نهضت ملی مسکن به مجرد‌ها است که در این راستا زنان مجرد بالای ۳۵ سال و نیز مردان مجرد بالای ۴۵ سال می‌توانند از امتیازات این طرح بهره‌مند شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در ادامه با یادآوری اینکه سهم استان زنجان از برنامه چهار ساله مسکن ملی بیش از ۶۸ هزار واحد مسکونی بوده است، عنوان کرد: این میزان سهم استان در بخش شهری در قالب خودمالکی، بازآفرینی شهری و حمایتی، در قالب بخش خصوصی و نیز در محلات هدف بازآفرینی شهری اجرا می‌شود.

این مسئول همچنین از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۱۷ هزار واحد مسکونی در استان زنجان خبر داد و گفت: میانگین پیشرفت فیزیکی اکثر پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان بیش از ۴۵ درصد بوده و سقف تسهیلات نهضت ملی مسکن از ۱۵۰ میلیون تومان به ۵۵۰ میلیون تومان افزایش یافته و زنجان در این خصوص جزو اولین استان‌ها در زمینه مشارکت‌های طرح نهضت ملی مسکن است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۲۱
مجردها عمر محدودی دارند
خنده داره مجرد بشرط ازدواج طی یکسال میتونه ثبت نام کنه برای ازدواج هم دست کم ۷۰۰ میلیون پول لازمه
در ضمن شما اگه خیلی بلده کاری من متاهل رو خونه دار کن که الان ۳ ساله تو این طرح بلاتکلیفم
نه اینکه به متاهل ها مسکن دادید حالا می‌خواهید مشکل مجردها را حل کنید.
کدام خونه؟ کدام مسکن؟
به متاهلها بدید مجردا پیشک کش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
خواهرم ۹ سال عروسی کرده الان دیگه پول رهن و اجاره هم‌نداره وعده الکی میدن برن گم بشن
آدم از این حرفهای دروغ وبی اساس حالش بهم میخوره طوری شده وقتی در صدا وسیما حرف میزنند هرچی که باشه قطع کنی ودر پیام وانتشار در شبکه های مجازی اونا رو ریپورت کنی حرفها ووعده های دروغ دل چرکین میکنه انسان را توصیه میکنم اصلا حرف نزنید
با وام مسکنی که 18 درصد هست میلیون میگیری اما باز پرداختش ب میلیارد میرسه حساب میکنی بعد هر قسطش کم کمش ماهیانه ده میلیون هست خونه دارشدن ارزوست.
زمین بدین حداقل اگر میخوایین کاری کنین
بزک نمیر بهار میاد
شما برای کسایی که تهران سکونت دارن امکان ثبت نام دماوندم زدین الان ازهمون عوایل ثبت نام کردم خبری نشده رفتم دماوند می گن امکانش برای تهرانی ها نیست. بعد چندروز یه خط بهم زنگ زده امتیاز سوخت شمارو 65 می خریم من موندم این چه شرایطی هست وچه دلال بازی توش دارین که نیازمند مسکن خودش نمی تونه تحویل بگیره.
این ها همش حرفه من پنج بچه دارم مستعجرم بهم خونه ندادن حالا به مجرد خونه میدن
من عمه ام شاسی بلند به ناحق داره . یارانه از دولت میگیره
دولت تو کارهای خودش مونده ،باز میخواد کمک حال مستاجر باشه ،فقط من می‌دونم که این ابر قدرت منطقه باید به فکر تورم باشه ،مردم تو فشارن،اصلا از کجا باید بگی ،یکی دوتا مشکل ک نیس
زمان ثبت نام مسکن ملی چه موقع ست.آیا افرادی ک از این طرح جامانده اند امکان ثبت نام هست
خدا وکیلی الان 3ماه هست که مسکن 4فرزندی شرکت کردم حتی دریغ از یک پیامک به خدا برای ثبت نام 200هزار تومن ازم گرفتن
۵۵۰ ملیون وام می‌دهند اونوقت دو ملیارد و دویست ملیون می‌گیرند از ماهی ۸ ملیون شروع میشه تا اوخر ماهی ۱۲ ملیون خوب اون بدبخت همان مستاجر بماند بهتره و باید ۴۵۰ میلیون هم آوردش باشه
عمر ساختمان سی ساله چهار پنج ساله دارید میسازید.آقا این آثار باستانی پروژه زیتون پارسابان رو کی افتتاح میکنید.بااینکه اقساط هاشو سر وقت هم دادیم باز گناهکاریم.میگی کی تحویل میدن میگن آورده نیاورده اید.
جناب آقای وزیر محترم و رئیس جمهور گرامی خواهش میکنم اول خونه هایی که ثبت نام کردین و الان ۲ الی ۳ ساله منتظر هستن و همه متاهل هستن رو بدین بعد بگین به مجردها هم خونه میدم.الکی چرا قول می‌دین...به والله خیلی راحت و راحت فقط شعار می‌دین.بابا تو این شهر با این اجاره ها داریم به ته خط میرسیم.کمک کنید عمل کنید نه فقط شعار و حرف و حرف
سلام حالا گیریم دادن قسط و تا عمر داری باید در بیابان زندگی کنی و بگی مسکن دارم الان مردمی که در پرند زندگی میکنند با فردی که در جردن و تجریش یکی است فرق قیمت یک متر آپارتمان جردن300باشه پرند30تومنه پس دهات از پرند بهتره
مردچهل وپنج ساله مجردیا دختر سی وپنج ساله ی مجرد انگیزه ی تشکیل زندگی روداره ؟یه باربگین به مجردهاتعلق نمیگیره. به مجردهای بالای بیست سال بدین که بتونن انگیزه ی تشکیل زندگی روداشته باشن
فعلا که ما مجرد ها ب هردحتری بریم خاستگاری اولین درخواست مسکن هس اگا مجردها خونه داشته باشن زن هم میگیرن .میگن یک سال باید ازدواج کنه با حقوق اداره کار یک سال که خوبه ده سال هم نمیشه ازدواج کرد ی حلقه طلا ۳۰ ملیون هس فقط برای خاستگاری رفتن باید ۵۰ ملیون استارت بزنیم تا عروسی ۹۵۰ ملیون کم داریم ????
سلام وقت بخیر
من متاهل با بچه خانه ندارم از موقعی که گفتند نوشتم و بلاتکلیف هستم و گفتند زمین واگذار میکنیم هر کی خواست بره خودش بسازه کو من که هرجایی رفتم گفتند بهتان خبر میدیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم