فردا چهارشنبه ۱۱ مردادماه بورس تعطیل است؟

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با انتشار متنی در فضای مجازی از تعطیلی چهارشنبه و پنج شنبه به دلیل گرمای هوا خبر داد. با توجه به تعطیلی سراسری آیا بورس هم تعطیل است؟
کد خبر: ۱۱۸۵۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵ 01 August 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در توئیتی از تعطیلی چهارشنبه و پنج شنبه خبر داد، بهادری جهرمی نوشت: 

«با توجه به گرمای بی‌سابقه هوا در روزهای جاری، به‌منظور حفظ سلامت شهروندان، هیئت دولت با پیشنهاد وزارت بهداشت مبنی بر تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور موافقت کرد.»

بهرام عین الهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیش از این با اشاره به عوارض گرمای بی‌سابقه هوا برای سلامت، از پیشنهاد این وزارتخانه به هیات دولت با هدف تعطیلی آخر هفته برای مناطقی که دمای بالاتر از ۴۰ درجه را تجربه می‌کنند، خبر داده بود.

فردا چهارشنبه ۱۱ مردادماه بورس تعطیل است؟  

با توجه به تعطیلی سراسری کشور آیا بورس تعطیل می باشد؟

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در گفت‌وگو با شهر بورس:  «فعلاً تصمیمی درخصوص تعطیلی بانک‌ها طی این تعطیلات گرفته نشده و بانک مرکزی به‌زودی در این مورد تصمیم‌گیری خواهد کرد.»

در صورتی که بانک‌ها تعطیل باشند، بورس نیز تعطیل خواهد بود.

سخنگوی سازمان بورس: 

با توجه به اعلام تعطیلی سراسری کشور به دلیل گرمای هوا در روزهای ۱۱ و ۱۲ مرداد، در مورد فعالیت بازار سرمایه برای فردا(چهارشنبه) مورخ ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ موضوع بررسی و تا پایان روز جاری در این خصوص تصمیم گیری و اطلاع رسانی خواهد شد.

تعطیلی بانک‌ها ۱۱ و ۱۲ مرداد در سراسر کشور

بانک مرکزی:
پیرو موافقت هیات دولت با تعطیلی روزهای‌چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۱ و ۱۲ مرداد ماه در کشور به دلیل گرما، تمامی شعبات بانکی نیز در این دو روز تعطیل شدند.  شبکه بانکی موظف شد شعبات کشیک منتخب خود را دایر و به اطلاع عموم برساند.

فردا چهارشنبه ۱۱ مردادماه بورس تعطیل است؟ بورس فردا چهارشنبه تعطیل شد

با توجه به تعطیلی سراسری آخرهفته، بورس فردا چهارشنبه تعطیل است

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار