بازدید 2132

داعش مسئولیت حمله انتحاری پاکستان را به عهده گرفت

گروهک تروریستی داعش مسئولیت حمله انتحاری روز گذشته به گردهمایی حزب جمعیت علمای اسلام در خیبرپختونخواه پاکستان را برعهده گرفت.
کد خبر: ۱۱۸۵۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲ 01 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از خبرگزاری صدای افغان (آوا)، گروهک تروریستی داعش با انتشار بیانیه‌ای مسئولیت حمله انتحاری در همایش جمعیت علمای اسلام در باجور واقع در ایالت خیبر پختونخواه در پاکستان را برعهده گرفت.

رسانه وابسته به این گروهک تروریستی عکس فردی را به نام «عبدالله مهاجر» به عنوان عامل بمبگذاری انتحاری در این همایش پخش کرده است.

پلیس ایالت خیبرپختونخواه پاکستان ساعاتی پیش اعلام کرد: تحقیقات اولیه حاکی از آن است که گروهک تروریستی داعش در پشت حمله انتحاری به گردهمایی اعضای حزب مولانا فضل‌ الرحمان قرار دارد.

بر اساس اعلام این رسانه، دولت پاکستان امروز اعلام کرد که قول می‌دهد عاملان بمب گذاری انتحاری دیروز یکشنبه که منجر به کشته شدن حداقل ۵۴ نفر شد را تحت تعقیب قرار دهد.

پلیس در باجور در ایالت خیبرپختونخواه پاکستان که با افغانستان هم مرز است، در این خصوص اعلام کرده بود که تحقیقات اولیه آنها حاکی از آن است که شاخه منطقه‌ای داعش ممکن است مسئول این حمله باشد.

در این حمله همچنین بیش از ۲۰۰ نفر نیز مصدوم شده اند.

این در حالیست که پلیس پاکستان درباره حادثه انفجار دیروز در ایالت خیبرپختونخواه اعلام کرد: انفجار در یک تجمع سیاسی در شمال غرب پاکستان یک حمله انتحاری بود.

حزب جمعیت علمای اسلام به ریاست مولانا فضل الرحمان با صدور بیانیه‌ای انفجار تروریستی در گردهمایی هواداران خود را به شدت محکوم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست