بازدید 17189
نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه

آماده ازسرگیری مذاکره با آمریکا درباره برجام هستیم/ طالبان باید به وظیفه خود درباره حق آبه هیرمند عمل کند

امروز دوشنبه، ۹ مردادماه ۱۴۰۲ نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی برگزار شد و ناصر کنعانی به پرسش‌های خبرنگاران داخلی و خارجی پیرامون مسائل مختلف سیاست خارجی پاسخ داد.
کد خبر: ۱۱۸۵۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱ 31 July 2023

آماده ازسرگیری مذاکره با آمریکا درباره برجام هستیم

بین الملل تابناک: امروز دوشنبه، ۹ مردادماه ۱۴۰۲ نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی برگزار شد و ناصر کنعانی به پرسش‌های خبرنگاران داخلی و خارجی پیرامون مسائل مختلف سیاست خارجی پاسخ داد.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه صبح امروز (دوشنبه) در خصوص فایل صوتی لو رفته از رابرا مالی و راهبرد آتی ایران در این زمینه، اظهارداشت: اینکه این فرد چه گفته مسئولیت دولت آمریکا است که روشنگری کند، اما ایران مذاکرات رفع تحریم ها را مبتنی بر مصالح ملی و به منظور احقاق حقوق ایران دنبال می‌کند.

وی گفت: خطوط قرمز ایران منافع ملی است و ما آماده پیگیری گفت‌وگوها و جمع بندی آن هستیم.

کنعانی افزود: نگاه ما به دولت آمریکا واضح است، ما هیچگاه مبتنی بر اعتماد با آمریکا گفت‌وگو نمی‌کنیم و برجام هم محصول اعتماد ما به آمریکا نبود.

سخنگوی وزارت امور خارجه بیان داشت: ادامه مذاکرات لغو تحریم‌ها هم مبتنی بر اعتماد ایران به آمریکا نیست، قرار بود که برجام امضا شود و نتیجه پایبندی آمریکا به برجام می‌توانست مبنای اعتماد نسبی باشد ولی آمریکا همین اعتماد نسبی را هم برای ایران ایجاد نکرد.

وی افزود: ما برای رفع تحریم‌های ظالمانه و بازگشت مسؤولانه همه طرف ها از جمله آمریکا به برجام تلاش می‌کنیم، ایران مبتنی بر منافع ملی خود و مفاد مصرح در برجام گفت‌وگو می‌کند و مسیر دیپلماسی را دنبال می‌کند.

کنعاتی گفت: هر زمان طرف مقابل آماده باشد و ما از پایبندی طرف مقابل اطمینان حاصل کنیم، برجام قابل تداوم است و ما به عنوان تنها طرفی که مسؤولانه رفتار کرد، آمادگی داریم تا برای تامین منافع ملی کشور مذاکرات را ادامه دهیم.  

به کارگیری ظرفیت سازمان ملل برای صلح و ثبات عراق

سخنگوی وزارت امور خارجه درخصوص سفر اخیر نماینده سازمان ملل در امور عراق به تهران اظهارداشت: طبیعی است که دولت ایران هم راستای با عراق از نقش سازمان ملل در کمک به ایجاد صلح، ثبات و امینت استقبال می‌کند و گفت‌وگوهای ایران با نماینده سازمان ملل در امور عراق سالهاست که برقرار بوده و این سفر هم در استمرار سفرهای گذشته نمایندگان سازمان ملل در عراق بوده است.

وی ادامه داد: سیاست‌های مختلف در چارجوب کمک‌های بیشتر به تقویت دولت مردمی، توسعه اقتصادی، صلح، ثبات و امنیت بیشتر در عراق مورد گفت‌وگو قرار گرفت. 

کنعانی با بیان اینکه روند مبارزه با تروریسم در عراق و منطقه مورد بررسی ما قرار گرفت، تصریح کرد: نحوه به کارگیری ظرفیت‌های سازمان ملل برای صلح، ثبات و امنیت در منطقه نیز از دیگر موضوعات مورد گفتگوی ما بود.

طالبان به وظیفه خود عمل کند

کنعانی در خصوص موضوع حقابه هیرمند و پیگیری‌های وزارت امورخارجه گفت: ما همچنان احقاق حقوق ایران در خصوص حقابه هیرمند را دنبال می‌کنیم و جزو اولویت‌های اصلی وزارت نیرو و وزارت خارجه و سایر دستگاه‌های های ذی ربط هست.

وی گفت: این موضوع یکی از دستورکارهای گفت‌وگوهای مستمر ما با مقامات سرپرستی افعانستان است و توافقاتی هم به طور مبدایی وجود دارد و ما انتظار داریم که مقامات افعانستان در این خصوص مسؤولانه عمل کنند. 

سخنگوی وزارت امور خارجه بیان کرد: همانطور که آنها بارها گفتند که حقابه ایران را بر اساس توافقنامه میان دوطرف قبول دارند، باید به وظیفه خودشان عمل کنند.

سازش با صهیونیست‌ها هیچ کمکی به ملت فلسطین نخواهد کرد

وی در خصوص تلاش امریکا برای عادی سازی روابط بین عربستان و رژیم صهیونیستی گفت: این کاملا روشن است که تقویت و تثبیت جایگاه رژیم صهیونیستی در منطقه اولویت اول آمریکا در طول سالیان متمادی بوده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: دولت های آمریکا تعهد بی قید و شرط خود را در حمایت کامل از رژیم نشان دادند و در چارچوب همین سیاست آمریکا تلاش‌های زیادی انجام داد و موفق شد در روابط رژیم صهیونیستی با تعدادی از کشورهای در منطقه عادی سازی سیاسی انجام دهد.

کنعانی بیان داشت: اما در عمل آنچه که اتفاق افتاد بازترشدن دست رژیم صهیونیستی در جنایات خود علیه ملت فلسطین و افزایش جنایت این رژیم بود. ما در طول تنها شش ماه نخست سال جاری شاهد کشتار حدود دویست نفر از مردم عادی و بی گناه فلسطین بودیم.

وی با بیان اینکه ما شاهد اسارت و بازداشت بیش از سه هزار فلسطینی بودیم، افزود: تحریب گسترده منازل مصداق جدید این موضوع است که آن را دیروز شاهد بودیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه بیان داشت: سازش با رژیم صهیونیستی هیچ کمکی به ملت فلسطین نخواهد کرد، این موضوع پیش روی چشمان ما هست و ایران هر گامی که در مسیر شناسایی آن رژیم برداشته شود را نه به نفع فلسطین و نه به‌ نفع صلح و امنیت در منطقه می‌داند.

جزئیات سفر هیات سوری به تهران

وی در خصوص سفر امروز هیئت بلند پایه سوریه به تهران گفت: وزیر امور خارجه سوریه و همچنین وزرای اقتصاد و ارتباطات سوریه وارد تهران شدند و در روز جاری مذاکرات مختلفی را بین مقامات دو کشور در سطوح دو کشور خواهیم داشت. 

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: بخش قابل توجهی از هدف گذاری این سفر که در چارچوب تسریع به روند اجرای توافقات دو کشور در جریان سفر ریس جمهور به سوریه انجام شده، هدف گذاری شده است.

کنعانی ادامه داد: در سفر آقای رئیس جمهور ۱۵ سند میان مقامات دو کشور امضا شده بود، در جریان سفر هیئت سوری به تهران ما موضوعات مختلفی را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در این مذاکرات موضوع روند استمرار مبارزه با تروریسم گفت‌وگو خواهد شد و روند تنش زدایی در مناسبات ترکیه و سوریه و زمینه سازی نشست چهارجانبه ترکیه، سوریه، ایران و روسیه نیز مورد مذاکره قرار خواهد گرفت.

سخنگوی وزارت امور خارجه بیان کرد: ما موضوعات متنوعی در روابط دو کشور داریم. موضوعات تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی به سوریه موضوع مهمی است که مورد توجه است. درباره حضور غیرقانونی نظامیان امریکایی در سوریه نیز تبادل نظر خواهد شد.

برنامه‌ریزی برای سفر وزیر امور خارجه به پاکستان

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال خبرنگار سیاست خارجی ایرنا مبنی بر دستور کار سفر پیش روی وزیر امور خارجه ایران به پاکستان افزود: بر اساس دعوتی که از سوی وزیر امور خارجه پاکستان صورت گرفته این سفر در حال برنامه ریزی است.

وی گفت: ما موضوعات مختلفی را با طرف پاکستانی برای گفت‌ وگو و تبادل نظر داریم، علاوه بر موضوعات سیاسی و مسائل امنیتی مشترک، موضوع مبارزه با تروریسم را هم مورد گفت‌وگو قرار خواهیم داد.

کنعانی ادامه داد: یک هیأت عالی رتبه اقتصادی از ایران هم قرار است که وزیر خارجه را در این سفر همراهی کند تا موضوعات اقتصادی را نیز در این سفر مورد مذاکره قرار دهیم.

دعوت بریکس از آیت الله رئیسی

سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص اجلاس آتی بریکس و روند عضویت ایران در آن سازمان گفت: از آقای رئیسی برای شرکت در اجلاس آتی سران بریکس دعوت به عمل آمده و در زمان خودش جزئیات این سفر اطلاع رسانی می‌شود.

وی گفت: ایران به عنوان یک کشور مهم تمایل و علاقمندی خودش را برای عضویت در این مجموعه اعلام کرده و اعضای بریکس هم برای ایران اهمیت خوبی قائل هستند.

کنعانی ادامه داد: ظرفیت‌های اقتصادی ایران کمک می‌کند که در صورت عضویت در بریکس همکاری‌های مکملی در راستای اهداف این سازمان داشته باشیم و همانطور که می‌دانید بریکس اهداف اقتصادی دارد که می‌تواند با عضویت ایران منافع متقابلی برای دو طرف به همراه داشته باشد.

اروپا در قبال مبارزه با تروریسم مسئولیت دارد

کنعانی در خصوص دستگیری یک شبکه تروریستی در کشور گفت: این موضوع یکبار دیگر نشان داد که دشمنان ملت ایران در ایجاد بی ثباتی و ناامنی از هیچگونه اقدام غیرانسانی از جمله تمسک به روش‌های تروریستی فروگذار نیستند.

وی تصریح کرد: همانطور که اعلام شد ارتباط برخی از اعضای این شبکه با خارج از مرزهای ایران روشن است، در واقع در تماس ها و ارتباطاتی که میان سرویس‌های امنیتی ایران با برخی از کشورها وجود دارد اینگونه مباحث منتقل می‌شود.

سخنگوی وزارت امور خارجه بیان کرد: دستگاه دیپلماسی بر اساس وظایف ذاتی خود موضوعاتی از این دست را با مشورت با نهادهای امنیتی با طرف های ذی ربط همواره مطرح کرده است.

کنعانی ادامه داد: بار دیگر این موضوع نشان می دهد که موضوع تروریسم باعث ایجاد فضای تنفسی برای گروه های تروریستی می‌شود.

وی عنوان کرد: ما بارها مسئولیت این کشورها را در ضرورت برخورد با این جریان ها منتقل کردیم، کشورهای اروپایی که خود را پرچمدار در این زمینه معرفی میکنند باید توجه داشته باشند که در قبال مبارزه با تروریسم مسئولیت دارند.

پاسخ به حاشیه‌سازی‌ها علیه توافق ایران و بولیوی 

سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص توافقات دفاعی میان ایران با بولیوی گفت: مقامات بولیوی گفتند که در خصوص توافقات با ایران به همسایگان خودشان اطلاع رسانی داشتند.

وی گفت: توافق با بولیوی باتوجه به درخواست آن کشور برای کمک به مبارزه با قاچاق مواد مخدر تنظیم شده و توافق مشترک ما هیچ خطری برای سایر کشورهای منطقه نداشته و ندارد و ما بر اساس درخواست بولیوی به آن مطالبات پاسخ دادیم.

کنعانی تصریح کرد: واکنش های صورت گرفته مبتنی بر واقعیت همکاری ایران و بولیوی نیست، بلکه با نوعی فرافکنی در چارجوب سیاست‌های ایران هراسانه این موضوعات صورت میگیرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه بیان کرد: ایران در همکاری با کشورهای آمریکای لاتین بر اساس موازین قانونی و تامین منافع ملی خود عمل می‌کند.

وی افزود: هیچ کشوری نباید از همکاری دو کشور در مبارزه با مواد مخدر ناراحت شود بلکه باید از آن استقبال کنند، ما هنوز متوجه علت مخالفت دو کشوری که اظهاراتی در این خصوص داشتند نشدیم.

حمایت ایران از درخواست سیدحسن نصرالله

کنعانی در خصوص بیانات اخیر دبیرکل حزب الله لبنان درباره اهانت به قرآن گفت: اهانت به مقدسات ملت‌ها امری کاملا مردود است.

وی ادامه داد: طبیعتا واکنش کشورهای اسلامی به این موضوع نشان دهنده حساست موضوع نزد ملت های اسلامی است.

سخنگوی وزارت امور خارجه بیان کرد: درخواست آقای نصرالله یک درخواست مسؤولانه از جهان اسلام بود چرا که این خواست همه ملت های اسلامی است.

کنعانی گفت: از دولت های اروپایی به ویژه دولت‌هایی که زمینه این اهانت را فراهم کردند، میخواهیم که مانع تکرار این اقدام ناپسند شوند.

وی با بیان اینکه واکنش دولت‌های اسلامی در این خصوص جدی بود، افزود: ما از کشورهای اروپایی میخواهیم که مانع از تکرار چنین اهانت‌هایی شوند، ما در این روزها شاهد خروش ملت‌های مسلمان بودیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: ظاهرا مقامات دو کشور سوئد و دانمارک اعلام کردند که به دنبال ایجاد سازوکاری برای عدم تکرار چنین اهانت‌هایی هستند و امیدواریم که شاهد ایجاد سازوکاری برای عدم تکرار چنین اقدامات اهانت آمیزی باشیم.

توافقات مرزی ایران و عراق 

کنعانی در خصوص همکاری‌های مشترک مرزی با عراق نیز گفت: ما تقریبا در اکثر طول مرزی با کشور عراق خوشبختانه توافقات حقوقی لازم را انجام دادیم و خطوط مرزی مشخص شده است و کمیته‌های مشترک مرزی دو کشور همکاری‌ها و گفت‌وگوهای دوره‌ای و اقدامات مشترک فنی خودشان را انجام دادند.

وی ادامه داد: ما در این زمینه دچار مشکل سیاسی خاصی نیستیم، در این زمینه همکاری‌ها ادامه دارد و مانعی برای پیشرفت کار کمیته‌های مشترک مرزی دو کشور نمی‌بینیم.

گفت‌وگو، راه حل مساله نیجر

سخنگوی وزارت خارجه در خصوص کودتای نیجر هم بیان کرد: ما با دفت تحولات مربوط به این کشور را دنبال میکنیم و تاکید ما احترام به حاکمیت قانون است و اینکه ما خواهان آرامش و ثبات در این کشور دوست آفریقایی هستیم. همچنین ما راه حل مشکلات را گفتگوی داخلی در این کشور می‌دانیم.

 

 

خبر تکمیل می شود‌..

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷۱
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۲۱۰
مگر مذاکره با امریکا اخ نبود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
نظر پوتین در مورد برجام چیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
پوتین یک جنایتکار جنگی تحت تعقیب دادگاه بین المللی است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
نظر علم الهدی در مورد مذاکره با آمریکا چیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
مگه قرار نبود آتش بزنید؟
بانام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
چون مسئولین در حال حاضر اصولگرا هستند تمام چیزهایی که حرام بود الان اب کر دادند حلال شده حالا شاید بعدا دوباره مذاکره با امریکا از گوشت خوک هم نجس تر باشه
ناشناس
| Japan |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
اگر یه ذره منافع ملی براتون اهمیت داشت سهم ۵۰ درصدی دریای کاسپین ۱۳درصد نمیشد دلار ۵۰ هزار نبود و سرمایه کشور که باید باعث ابادی کشور و اسایش ملت باشد را در عراق سوریه لبنان یمن غیره به باد نمیدادید شرم شرم شرم
تربتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
اشتباه لپی کرده منظورش همون ۵+۱ بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
دهان کسی که در مورد مذاکره حرف بزند را خرد میکنیم

این جمله رو یادتون هست.....
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
من نظری ندارم چرا که تحریم یک مشت کاغذ پاره است و ما باید با افزایش تحریم ها موافقت کنیم تا با جمع آوری کاغذهای پاره و باطله و بازیافت کاغذها سالی یک میلیون شغل ایجاد کنیم تا بتوانیم هرسال یک میلیون مسکن هم بسازیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
به تو که از سیاست هیچی نمیدانی و فقط غرغر کردن و طعنه زدن به کشور خودت را یاد گرفتی، هیچ ربطی ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
خودتو به اون راه نزن
دولت روحانی بیشترین آزادی را در مذاکرات داشت
همیشه ایران از مذاکره حمایت کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
ناشناس ۱۴:۲۳نشد دیگه ببین آدم یا موضع نمی گیره یا سر مواضع خودش محکم می ایسته مگه نمی گفتید برجام خسارت محضه پس چرا می خواید ایران در این خسران
بمونه !؟!!
ناشناس
| Canada |
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
بیست سال پیش: طالبان حقابه ما را بدهد وگرنه …
ده سال پیش: طالبان حقابه ما را بدهد وگرنه …
پنج سال پیش: طالبان حقابه ما را بدهد وگرنه …
امسال : طالبان حقابه ما را بدهد وگرنه …
پنج سال بعد : طالبان حقابه ما را بدهد وگرنه …
ده سال بعد ….
ناشناس
| Canada |
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
زمستان سخت نزدیک است
برهانى
| United States of America |
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
وقتى اردوغان پس از ان غائله خاشقجى با عربستان مذاكره كرد شما به ايشان هم ايراد گرفتيد يا گفتيد عجب ادم با سياستيه؟ كارى نكنيد كه مصداق ضرب المثل " قربون برم خدا را يك بلم و دو هوا را " بشويد. بجاى ايراد گرفتن فكر كنيد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
برجام بتاریخ پیوسته تقریبا کشورهای طرف مذاکره حتا چین و روسیه هم موافق اجرای آن نیستند
بیخیال شو آقای سخنگو حتی مصرف داخلی هم ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
برجام بدو شما بدو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
فایل صوتی رب مالی رو گوش کن جناب سخنگو اونوقت از تله برجام صحبت کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
به قول اوس محمود تخریبچی
دیگه اون ممه را لولو خورد
برجام چی. کجا.
نم نه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
حرفای این سخنگو برا خنده است.
مزاح می فرمایند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
اگر منافع ملی مبنا بود این حال و روز ایران و مردمانشون نبود
احمد
| Norway |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
هفت شهر عشق را عطار گشت ما هنوز اندر خم یک کوچه یم.
مگر بدعهد نيستن آمريكايي ها؟ نظر روسيه را هم سوال كرديد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
آقایان
حتی طالبان هم اکنون در دوحه قطر با آمریکا در حال مذاکره است.
شما که ادعای خود برتری دارید، چرا از مداکره مستقیم با آمریکا اجتناب می کنید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
هیچوقت روابط اینها با آمریکا عادی نمی شود.
مگر می توان از این همه سود و نفع مادی و سیاسی چشم پوشی کرد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
یه بابایی برای ماستمالی نقض برجام در زمان ترامپ توسط آمریکا تقصیر را گردن روسیه میندازه در حالیکه در طول سالیان مذاکرات چنین ادعایی توسط هیچ خبرگزاری مطرح نشد ایران و روسیه و چین همیشه موافق برجام بوده اند
این همه رو را از کجا آورده اید خدا میداند و خودتان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
استاد دارن.همشون
منافع ملی را هیچوقت نشناختید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
مرگ بر روسیه
مرگ بر چین
مرگ بر کره شمالی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
مرگ بر آمریکا درود بر دشمنان آمریکا
ناشناس
| Germany |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
به ۱۲:۴۸
مرگ بر آمریکایی که همه عاغازاده ها میرن اونجا واسه زندگی خخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
تو هم برای ما شدی کارشناس مسائل سیاسی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
آقای سخنگو برای چندمین بار مسکو را هدف قرار دادند احیانا نظری ندارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
ریسی آیت الله نیست
این نشر اکاذیب است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
آقایون منافع میلیشون ارجح است بر منافع ملی
چرا آماده اید مگه برجام بد نبود؟اقتصاد هم که به تحریم ربطی نداره.خوشبختانه الان بقیه آماده نیستند.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
یه کم دیر به فکر افتادن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
زمانی که افراد فهیم به شما یادآوری کردند که مذاکره کنید شما آنها را غربگدا خواندید حالا التماس کنید و هر امتیازی بدهید آنها قبول نخواهند کرد ضمنا آقای پوتین ناراحت نشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
برجام خوب بود ولی عیب اصلیش این بود که آمریکا توانست به راحتی فسخش کنه بدون هر دلیل موجهی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
چرا خوشبختانه ؟ معلومه شما و هم رای هایت با بهتر شدن وضع مردم مخالفید
طرف آمریکایی میگه ، برجام از دستور کار ما خارج شده است ، طرف ایرانی میگه بیاید مذاکره کنیم .

وقتی فرصت سوزی می کنید و حمایت مردمی ندارید همین می‌شود
نه در داخل نه در خارج حرف تون خریدار ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
حرکت ایران این است که بصورت مجازی قیمت ارز را کنترول کند صد بار گفتن 7 میلیارد دلار کره آزاد شد تا قیمت دلار بالا نرود الان تازه رفتن شکایت کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
آمریکا میگه بی خیال شین اونوقت شما التماس میکنین برای برجام؟!!
برجام رو مگه قرار نبود آتش بزنین؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
آتیش زدند ولی الان میخوان نیمه سوخته رو احیاوکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
اون مال زمانی بود که دولت جناح مخالف رو کار بود... الان که دیگه دست خودشونه مذاکرات حلال هست
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
میخواستن آتیش بزنن اما دیدن برجام رو کاغذ نسوز نوشته
شده آتیش نمیگیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
بابا آتش زدن مگر ندیدی در مجلس شعله ها برجام که میسوخت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
برجام باره شده که آتش زدن نداره
تیتر فردا: آماده ازسرگیری مذاکره با کره جنوبی درباه پول بلوکه شده هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
چندین سال فقط مذاکره میکنن کارشون شده مذاکره و مذاکره و مذاکره ای بابا ملت بیچاره و مردم بینوا که سر کار هستن و عمرهایی که به فنا رفت و کشوری که نه اب دارد نه هوا و نه اعتبار
افزایش قیمت ، مصارف انشعابات خانگی و تجاری ، افزایش قیمت پاسپورت بصورت چراغ خاموش در حال انجام است .

و گمر مردم در حال له شدن بصورت کاملا محسوس
شما با همین فرمون جلو برید و خودتون رو گرم نگه دارین تا طرف بیاد تو زمین .
هر چه زودتر بهتر؛ شمنا این مذاکرات هیچ ربطی به صحبت های اخیر دکتر صالحی ندارد!!
با سلام

تا حالا چند نوبت اعلام کردین که پولهای بلوکه شده در کره آزاد شد.حالا دیگه دیدید خبر درمانی فایده نداره. بیچاره اقای روحانی وظریف که بارها گفته بودن تنها راه رفع تحریم ها،توافق واحیای برجام است.ولی شما ودوستانتان نگذاشتین.فقط ضرر آن طی این سالها متوجه ملت بدبخت شد.
دیدید که روسها هم چطور از پشت خنجر زدند. اگر تاریخ خوانده بودید میدانستید که این راه وروش روسها است.
آلان آماده ای؟!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
حرف درمانی برای کنترل بازار و ضربه گیری مقطعی تورم هست وگرنه هیچ وقت طرف مقابل به برجام برنخواهد گشت .
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
:)))
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
اره بنده خدا امادست، نشسته مودب و ساکت دست به سینه پشت میز منتظره، با امریکا، همونی که قرار بود ازش انتقام سخت
:))) بگیره
در صورت شرکت مستقل ایران در مذاکرات مستقیم با آمریکا به راحتی میتوان به نتیجه رسید ولی در صورت مدیریت روسیه در موضوع مذاکرات هیچ افق موفقیتی نمی توان برای آن متصور بود چرا که روسیه تنها در پی تثبیت منافع خود است
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
اینها همه بلوف هست . فقط برای چشم زهر مسکو گفته می شود وگرنه طرف غربی اعلام کرده که برجام مرده است و هیچ زمان احیا نخواهد شد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
البته با یک تیم کاربلد نه اینا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
اگر آمریکا بخواهد نظر بقیه کشورها اثری ندارد
آمریکا پرو هستش مذاکره هم کنیم میگه جنبش فواحش رو باید ول کنید جامعه اتون رو به گند بکشه! همون اول بگید تو فرهنگ ایرانی نباید دخالت کنه یکی از شروط مذاکره عدم دخالت در امور داخلی باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
قرار شد بیایی دست خالی تو یه کوچه خلوت ببینم چی می گی
تربتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
سردبیر محترم لطفا از انتشار کلمه یا عبارات مستهجن و توهین امیز همچون فواحش و غیره خودداری کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
نایغه امریکا چکار به فرهنگ کشورها داره الان در ارتباط با عربستان و‌کشورهای عربی که رابطه خوب داره کاری به فرهنگشون داره همینجور الکی هر روز میای یک چرتی میگی میری یک‌چیز هم یاد گرفتی جنبش فواحش برو خدا یکجا دیگه روزیت بده
فقر و نداری اعتیاد زمینه ساز انواع بزه و‌ناهنجاری و نابودی فرهنگ و خانه وخانواده هست
برو مطالعه و سوادت زیاد کن بعد حرف بزن
ناشناس
| Germany |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
فرهنگ ایرانی داخلش حجاب اجباری نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
خوشبختانه نسل جدید و کودکان ایرانی به لطف اینترنت و شبکه های مجازی به روش فرهنگ غربی دارن بزرگ میشن و از فرهنگ وحشی افراطی گری به دور هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
چقدر دلم خنک میشه امثال تو میسوزن از حجاب و پوشش اختیاری مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
بیشتر افراد بیمار جنسی و عقده ای که در خانواده بهشون توجه نشده و طرد شده هستن از کلمات خجالت آور استفاده میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
بسوز از تغییر فرهنگی که در نسل جوان کشور اتفاق افتاده و نمیتونید جلوش رو بگیرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
امیدی نیست بیماریت مزمن شده تنها راه خودکشی است
ناشناس
| Germany |
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
دوستان دقت کنن کسایی که میان اینجا مجبورا کارت بزنن که پول براشون واریز شه از اونجا که اسامیشون تکراری هست اومدن اسم رو ناشناس دادن ولی هرکدوم یه کد داره یکیشون جنبش ... عست اونیکی قرارگاه حجابه یکی دیگه ...... خلاصه گیر ندید این بنده خداها مجبورا کد شناسایی شون رو بدن تا پورسانتهای نشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
از پرونده مدیرکل ارشاد سوپر انقلابی چه خبر؟
نمیدونم چرا حس میکنم عین تیتر این خبر رو بارها و بارها از زبون ایشون و قبلیاشون شنیدم . نکنه سریال مختارنامه اس !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
اره هم خبرش تکراری هم عکس این اقا همیشه تکراری و‌مکرر روی تیتر این خبر هست من که هیچ‌وقت نمیخونم فقط کامنت میخونم
اگه کامنتها نبود تابناک و‌خبذهاش نمیرزیدن
انصافاُ فرصت یکماهه به طالبان جهت دادن حق آبه هیرمند خیلی کم بود به نظرم رییس جمهور یک فرصت 60 ساله بده تا طالبان حق آبه ایران را با سودش بدهد .
تمام پل ها را پشت سرتان خراب کردید . بهترین فرصت طلایی تاریخ را که جنگ اوکراین بود و نیاز اروپا به انرژی ایران را با بی تدبیری از دست دادید (شاید هم از ترس مسکو) . حالا شب و روز پیام می فرستید که آماده احیای برجام هستید ؟ خنده دار هست . تمام نقاط ضعفتان را دادید دست طرف مقابل و در آخر داستان به التماس کردن افتادید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
پوتین هرگز اجازه نمیده ایران توافق کنه
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
برجام مرده است قبول کنید . یا باید صدها برابر امتیاز بیشتر به غرب بدهید یا باید محترمانه از خیر لذت قدرت و ثروت بگذرید و کنار بروید .
بررررررررررررررگاااااااااااااااااامممممممممم!
! وقتی که وقتش بود به دولت قبل اجازه توافق ندادین و دولت فعلی هم که عملا توان و سوادی برای توافق نداشت.
الان که آمریکا و همه دنیا برجام رو گذاشتن کنار واسه چی دارید خواهش میکنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
التماس می کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
هیچ وقت وقتش نبود عزیزم. دنیا نیازی به التماس کردن به یک مصرف کننده ی بی ارزش نداره
نخیر آمریکا شیطان بزرگ است و تحریم های آمریکا نعمت هست پس نیازی به مذاکره با شیطان بزرگ نیست ، فقط نمیدونم چرا هزاران عاغازاده به کشور شیطان بزرگ مهاجرت کردن
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
اقازاده ها و عروس ها رفتن تا ارزش های انقلاب را اونجا تبلیغ کنند و این خودش فداکاریه که باید ازشون با بسته های صد دلاری تقدیر به عمل بیاد.
آقای وزیر خارجه : با برجام و بی برجام منوط به تائید آقای شریعت مدار کیهان است و به قول ظریف آقای پوتین
زمستان سرد در راه است!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
جدی امسالم سرد تر از پارسال می شه و تابستون داغ زمستون سرد تو راه داره
دیگه وقتی حاج رابرت مالی برکنار شده و پایان دولت بایدن هست و قطعا بایدن دوباره رای نخواهد آورد دیگه الان مذاکره چه فایده ای داره دیگه دیره
همین قدر رقت انگیز!
هروقت سفارتخانه آمریکا دوباره در ایران بازگشایی شد و همه اختلافات بین دو کشور حل شد و دو کشور به عنوان شریک سیاسی و اقتصادی با هم رابطه برقرار کردن ، اونوقت مردم یه آب خوش از گلویشان پایین میره
‌تورم کمر ما را شکست به این فرمان ما دیگر سال دیگر نه اب دلریم نه نان
هرچه زودتر قبول کنید که برجام مرده و دیگه جوابگو نیست بهتره چون نیاز به یک مذاکره جامع درباره همه زمینه ها با آمریکا هست نه فقط هسته ای ، باید کلا همه مشکلات و درگیری ها بین دو کشور حل بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
عزیزم امریکا احمق نیست که دشمن مرده رو زنده کنه. چرا باید امریکا با ایران مذاکره کنه؟ برجام دلیلش این بود که زمان احمدی نژاد ایران راه علمی پیش گرفت. برای محققین ارزش قایل شد و وام های کلان به تولید کننده و محقق داد و اینده ایران روشن بود و ممکن بود یک دشمن قدرتمند باشه ولی در زمان روحانی و رییسی چون هیچ چیز از علم و تولید نمی دونند کشور زمینگیر شده و به یک مصرف کننده مطلق تبدیل شده، نخبگان مهاجرت کردند و دولت سد راه علم و تولید شده. توی این شرایط چرا باید امریکا به یه دشمن خونی مذاکره کنه؟
آمریکا دیگه به هیچوجه راجع به برجام با شما مذاکره نخواهد کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
حتی اگه شما التماس کنید ایندفعه بگید عمو ترامپ قرار داد زد زیرش ،،کدخدا بایدن بیاد اسر قرارش
جنتب کنعانی، حالا اگر طالبان به دستور شما برای حقابه هیرمند عمل نکرد، مثلا شما چیکار می کنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
دوباره دستور میدهند ...تنها کاری که بلدند..
طالبان باید به وظیفه خود درباره حق آبه هیرمند عمل کند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اقدام ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حتي اشاره به اخراج افغاني ها .....باعث ميشه شپشوهاي طالبان يك ذره به خودشون بيان ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
افغانهای مهاجر اکثرا مخالف طالبانند،اولا ادولت نمیتونه چون سازمان ملل ومعاهده های پناهندگان هست ثانیا اگر به زور تهدید به اخراج بکنهدو تا ضرر داره
ضربه به اقتصاد خودمون بکه هزاران کارخانه دار وردها هزار کارگر افغان مشاغل مواد غذایی وحساس بامیلیاردها دلار سرمایه

دوم میلیون ها دشمن جدید درست میکنی که قبلا حاضر بودند برای ایران برن سوریه بجنگند!!!.
این طرح گند تو رو حتی نباید تابناک منتشر کنه .
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
تابناک نباید نظرات مردم ایران را که خواستار اخراج افغانی از کشورشون هستند منتشر کنه چون باعث رنجش این میهمانان ناخوانده میشه
برجام حتی اگر برفرض محال هم امضا بشه دوباره رئیس جمهور بعدی میتونه خارج بشه یا کاسبان تحریم داخلی باعث خراب شدنش میشن . اگر شرکت های بزرگ آمریکایی وارد کشور بشن و نفع اقتصادی به دو طرف برسه دیگه هیچ طرفی خواهان درگیری نمیشه و این نیاز به رابطه با آمریکا در سطوح بالاتر از برجام با آمریکاست
«آماده ازسرگیری مذاکره با آمریکا درباره برجام هستیم». به قول معجزه هزاره سوم: اون ممه را لولو برد! حالا که زمین خورده اید و مملکت را به خاک سیاه نشانده اید و کاملا از صحنه اقتصاد و بازرگانی جهان حذف شده اید دیگر کسی با شما مذاکره نخواهد کرد
در مذاکره آخر چندین بار طرفهای اروپایی اعلام شد که آخرین متن است و بعد از ان مذاکره ای وجود ندارد و در عین ناباوری ایران فرصت سوزی کزد ودر حافظه ما ثبت است. و کشور الان در موصع ضعف است . و مسئولین باید جوابگو باشند.
تورو خدا با انجام مذاکره با امریکا ، دشمن ، دشمن کردن مسئولان را از بین نبرید که حرف دیگری برای زدن ندارند
آماده ازسرگیری مذاکره با آمریکا درباره برجام هستیم

اجازشو از کیهان شریعتمداری و جبهه پایداری و صدا وسیمای پایداری

گرفتی ؟

یا سرخود همینطوری بخاطر بازار داری باز میگی؟
نرمش قهرمانانه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
از نرمش گذشته
روسیه اوکی داده؟
پاسخ ها
تفکرنقاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
این پرسش مهمی است که باید پرسیده شود و توسط سران پاسخ داده شود.
سرکاریه، مسولین از دشمن سازی سود میبرند مردم هزینه هاشو میپردازند و در رنج و عذابند
نوش دارو بعد از مرگ سهراب. حتما دستور جدید روس‌ها است
طبس طبس تهرات طبس تهران
وقتی امریکا نمیخواد مذاکره کنه میخواین برید سر میز با خرزو خان مذاکره برجامی کنین؟
التماس نکن گوشاتو می برم خی بیاد
دعوا شما و امریکا دعوای مردا بیک و حسام بیک هست و فقط ملت رو مسخره کردین
حالا که دیدین کشور با ۸۰۰ هزار میلیارد کسری بودجه مواجه شده و طی دو سال به اندازه کل ۸ سال روحانی اوراق فروختی و سه ماهه سرمایه مردم رو تو بورس غارت کردین به التماس افتادین ؟؟ فهمیدین که بدون اجازه امریکا یک دلار آزاد نمیشه ؟؟
مرندی این نو۰چه شریعتمداری منتطر زمستان سرد اروپا نیست ؟؟
حالا که طی این دو سال قیمتها رو سه برابر تا ۱۰ برابر کردین و فهمیدین ۳۰۰ هزار یارانه فقط یک پای مرغ میشه به التماس افتادین ؟؟ بعد فکر کردین امریکا از تحریم کشور متضرر میشه ؟؟ به نظرم امریکا باید پول ایران رو به حساب خود ایرانیان واریز کنه
اول برید از روسیه و چین اجازه بگیرید بعد
آقا ما هفته پیش رفتیم خواستگاری نتیجه 50-50 بود
50درصد ما موافق بودیم 50درصد اونا مخالف!!!
در مذاکره با امریکا هم بدون ظریف بروید , کلاه سرتون هم می گذارند.و هیچی عایدتون نمی شودو
آماده سر کار گذاشتن مردم و آمریکا هستیم
این جمله ش جالبه:و برجام هم محصول اعتماد ما به آمریکا نبود.
پس اون همه فحشی که ظریف و روحانی خوردن بابت اعتماد به کی بود؟ داستان امضای کری و قدم زدن باهاش و فحش خوردن ظریف یه داستان تخیلی از طرف کیهان و ثابتی جهان آرای شبکه افق بود؟؟
کی بود می‌گفت ما دیپلماسی التماسی نداریم؟؟؟؟
خدا خیر ظریف را بدهد که حداقل می‌دانست چه میگوید!!! بنده خدا رو خیلی اذیتش کردند
آقای کنعانی چرا دوسال پیش امضا نکردین،جواب این بحرانهای دوساله که سر مردم اومد را کی باید بده؟چطوره شما اراده کنید رابرت مالی و غیره و غیره باتون چه مخفیانه چه آشکارا نشست و... انجام میشه،ولی شما همچنان از فریبکاری و بدعهدی آمریکا سخن به میان می‌آورید و بهانه فشار تحریمها بر زندگی مردم را این موضوع قرار میدین،و همچنان فرزندانتان در کانادا و آمریکا تو آسابش و رفاه زندگی میکنن،حالا کار با اینا نداشته باشیم می‌خوام ازتون بپرسم انصافا ایمانا شما خودتون بگید که آیا شما شایسته این سمت و صندلی هستید،ببخشید هواسم پرته یادم نبود مدیرتون آقای رئیسی هستن
سردبیر محترم تابناک ،با توجه به اینکه افرادی بارها از کلمه فواحش علیه عده ای از زنان کشورمان استفاده کرده اند و شما هم منتشر کرده اید اما حتی جوابیه های محترمانه را منتشر نکرده اید، انتظار میرود چون این کلمه هتاکی ،و فحش رکیک محسوب میشود از ترویج آن در جامعه خودداری کنید. با تشکر.
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
ارازشه همه جور سهمیه دارند. از کار و دانشگاه بگیر تا ... فحاشی و چاپ اون. ولی بهشون جواب که میدی سانسور میشه
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
سانسور فقط برای شهروندان است و سایبری ها همچون موارد دیگر معاف هستند و هرگونه تهمت و افترا به دیگران برایشان مجاز و حلال است .
برای گرفتن حق مردم فقط در حال مذاکره هستید، گرفتن دلار های بلوکه شده، حقابه هیرمند ،غرامت جنگی از عراق ، سهم ایران از میدان نفتی آرش ، مردم متوجه نشدند این موشکها که خاصیتی ندارند پس چرا از شکم مردم میزنید میر یزید تو شکم موشک.
باید های شما رو مرغ فروشان به حساب نمی آورند، حالا بقول خودتان برادران طالبان باید بگویند چشم.
مثل اینکه جیب سهامداران بورس رو هم خالی کردین ۶۰درصد ضرر طی یک ماه و یک نامه خیانت امیر ؟؟
التماس نکن!!!
فرض کنید، آمریکایی ها گفتند بله، حاضریم مذاکره کنیم. حالا اینها نبش قبر می کنند که آمریکا به عنوان پیش شرط از کودتای فلان سال معذرت خواهی کند تا وارد مذاکره شویم! مذاکره هم که بشود نماینده روسیه از طرف اینها، حرف می زند!!! چند سال قضیه طول می کشد، آخرش هم هیچی!
یک فردی گفته بود، رفتار ایران و آمریکا مثل دعوای زن و شوهری است اما موضوع اینه که در اینجا معلوم نیست، زن کدومه، شوهر کدومه!
مگر همین برجام سند خیانت نبود؟ مگر همین برجام نبود که آتش زدید؟ مگر مذاکره با آمریکا اح نبود ؟ مگرنبود که مشکلات کشور ربطی به تحریم و برجام نداشت وبعلت بی‌غیرتی مسولین دولت قبل بود،؟ چه زود فراموش میکنید. مگر نبود که قیمت مرغ ۲۰ هزار تومانی شما را به ستوه آورده بود و قالیبافتان یقه می‌درید وبه زمین و زمان فحش و ناسزا میداد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
به تو ربطی نداره
ناشناس
| Denmark |
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
پس به شما ربط دارد سایبری ؟؟؟؟؟

به ما ربط دارد چون هر تصمیم هیجانی آقایان ، سفره ما را کوچکتر می کند ،
شما که حقوق و مزایا و پاداش برقرار است و غمی نداری ؟؟؟؟

ولی بدان یه روز کوچه ما هم عروسی میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
وقتی منطق و‌جواب قابل قبول ندارید وقتی خودتون هم میدونید راهتون اشتباه است مجبورید بگید به تو ربطی نداره
خوب که ملت را به خاک سیاه نشاندید و بدبخت کردید آماده مذاکره شدید؟؟؟!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
نیمه پر لیوان را ببین ملت غرغرو بهانه گیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
۱۴:۱۶
از کدوم نیمه صحبت میکنی؟ من چیزی جز فقر و تباهی نمیبینم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
ناشناس 14:16 احتمالا لیوان تو و امثال تو نیمه خالی نداره و همیشه پره , تصور میکنم لااقل انصاف , عقل و چشم داشته باشی.
نظر عمو پوتین چیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
گفته بیا بشین بغل عمو
کمتر خودتون و سر کار بگذارید
التماس کردن کار خوبی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
ساکت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
ناشناس
|۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹

تو کی هستی که به یک هموطن ساکت باش می‌دهی نهایتا یک سایبری
مودب باش
فکر کنم آمریکا مرگ برجام را اعلام کرد سلام بر نرمش عاقلانه ?
با اضطراب ناشی از بی پولی با ماشینهای بی کیفیت با دکترهای بیسواد با دق خوردن براثر خرابی لوازم خانگی با غبار با ریزش جاده و الان هم با گوشی ایرانی که شاید هر لحظه کنار گوشمان منفجر بشه دارند زودتر ما رو به خدا می‌رسانند پس بهتره خودمان زودتر فکری کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
دکترهای ایرانی باسوادترین های دنیا هستند، این همه منفی نگر نباش و به باسوادترین قشر مملکت انک بی سوادی نزن.
شماها هرگز حاضر نیستید منافع 20-30 میلیارد دلاری سالیانه ناشی از تحریم رو رها کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
همش باز یه.بوی بالا رفتن قیمت دلار اومده با این اخبار میخان نگهش دارن که پرواز نکنه
فشار میارن مذاکره و سازش میکنین شل کنن شروع به قلدرم قلدرم میکنین!
فکر کردید اینجا به من فشار بیارید هر کاری در مقابل چشمان دنیا بکنید از دنیا باج بگیرید خخخخخخخ آمریکا هیچ قصدی برای مذاکره با شما نداره همون به من فشار بیارید هیچ مذاکره ای در کار نخواهد به وزارت اطلاعات بگید به مردم فشار بیارع جواب سلام من رو هم ندن اما بدونید هیچ مذاکره ای در کار نخواهد بود چه جواب سلام من رو بدن چه ندن بای بای شیعه
منم آماده خرید لندکروز هستم . در هر دو مورد 50 درصد مساله حله
دیگه دلار رو نمی تونید نگه دارید باز دوباره برجام ، خیالتنون راحت اینبار 70 تومنه دلار می بینیه
برجام حالا خوب شده؟؟؟
اول بايد با مردم ايران مذاكره كنيد
دوم با امريكا با پشتيبانى مردم ايران رابطه باقرار كنيد
انوقت برجام زنده خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
حرف حساب
تنها راه مذاکره با مردم
رفراندوم آزاد
میگه برجام حاصل اعتماد ما به آمریکا نبود !! عجب!!! مگه شما نبودید که می گفتید برجام حاصل اعتماد ظریف به آمریکاست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
چون ایران کشوری متمدن است پای میز مذاکره با آمریکا نشست وگرنه تاریخ ثابت کرده آمریکا قابل اعتماد نبوده، نیست و نخواهد بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
ایران کشوری متمدن است، اما شما نیستید
اینا فک کنم چند قرن از خبرها بی اطلاع هستن امریکا مرگ برجام اعلام کرد خیلی وقت پیش بعدش هم که برجام کاغذ پاره ای پیش نیست مگه قرار نبود پارهاش کنید به دور بیانداریتش پس چی شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
بی قانونی های آمریکا که حد و اندازه ندارد، زمانی فرجام برجام به کاغذ پاره تبدیل شد که ترامپ رئیس جمهور تاجر پیشه آمریکا بر خلاف قوانین بین المللی از برجام خارج شد.
شما نشان دادید اهل مذاکره نیستید اول تکلیف خودتان با خودتان و با خودتان و سپس با خودتان مشخص کنید بعد بروید دنبال مذاکره با خودشان
مذاکره می کنید خلیفه خودخوانده خراسان به آن می تازد در تهران به به می گویید خلیفه اصفهان یه حرفی میزند اول با خودتان مذاکره کنید بعد با دیگران در ضمن یک نفر در حد آشنایی اکابر به زبان انگلیسی در تیم مذاکره کننده بگنجانید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
آن ها نشان داده اند که اهل مذاکره نیستند وگرنه از برجامی که حاصل یک دهه تلاش دیپلماتیک ۱+۵ بود به صورت یکجانبه و بر خلاف قوانین بین الملل خارج نمی شدند.
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
|۱۶:۴۲
درسته ولی میبینی که هر کسی در دوره قبل از برجام طرفداری کرده بود الان مغذوب شده هست! و کلی به روحانی و ... تاختند که این برجامتون به درد نمیخورد که آمریکا خارج شد! در حالی که کل جنگ های دنیا به خاطر بدعهدی یکی از طرفین و یا خارج شدن از توافق و ... شروع شده و یک امر بدیهی هست ولی اینها انتظار داشتند که با یک برجام (که فقط در مورد هسته بود) کل مشکلات 40 سال گذشته با امریکا و دنیا برطرف بشه و همین رو حسابی کوبوندن تو سر دولت روحانی!!
آمریکا رو به زوال است و هیمنه پوشالی اش فرو ریخته است و در همه جا شکست خورده است و حقانیت ما اثبات شده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
اینو به سخنگوی دولت بگو که آماده مذاکره با قدرت پوسالیه
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
شما پس چرا خودکشی میکنید برای مذاکره با یک کشور رو به زوال!! روزی نیست از آمریکا حرف نزنید بعد رو به زواله؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
خیلی بامزه بود.
از لحاط بین المللی طالبان دولت شناخته نمیشه و خودش رو ملزم به رعایت قواعد جهانی مثل تحصیل زنان و غیره نکرده...اونوقت تو دنبال اجرای معاهده حق ابی هستی که ۶۰ سال پیش امصا شده!!!!!!واقعا که
سلام
ایران آماده آغاز مذاکره برجام با امریکاست.............. اما امریکا قبول نمی کند.

طالبان باید به حق آبه ایران احترام بگذارند............ اما نمی گذارند.

کویت و عربستان باید سهم ایران را در مخازن مشترک نفتی و گازی قبول داشته باشند........... اما ندارند.
و..............

واقعا عجب مردان هنرمندی هستند دولت مردان ما!!!!!.
طالبان به وظیفه خود عمل کند... چشم ، من الان بهشون میگم تا شب جوابشون رو میگیرم ازشون!!! حالا اگه به وظیفه خودش عمل نکرد چی؟؟؟
کد خدا و دیگر هیچ
خوب چرا اجازه ندادید دوره روحانی برجام امضا بشه
طالبان باید به وظیفه خود درباره حق آبه هیرمند عمل کند

چند بار یک حرف را تکرار می کنی
من اگر بجای کنعانی بودم با خواندن همین یک صفحه نظرات استعفا می کردم
، باید بدو بدو رفت خدمت مدیر عامل جهان مانند زلنسکی و امتیاز گرفت
سازش با اسرائیل شاید برای فلسطین بد باشد اما برای ما خیلی خوب است .هر چه زودتر انجام شود به نفع کشور است
شیخ حسن فضل الله فکر منافع خودش است . چه کار مثبتی انجام داده غیر از هیچ
طالبان تا پشتش به امريكا أست از شما حساب نميبرد
از همه اجازه گرفتی که حرف می زنی؟؟؟
از سال ۴۲ که سد کرج آبگیری شد،به مدد لوله و الکتریسیته و پمپ برقی سنگ لاخهای شمال تهران که هیچ ارزشی نداشت به گرانقیمت ترین زمینها تبدیل شد. به قیمت عدم واگذاری حق آبه اراضی پایین دست مثل رباط کریم و...که جزو مرغوبترین زمینهای زراعی است. مگر خودمان حق آبه هموطنان را میدهیم که حالا از افغانها توقع داریم
حالا که مملکت و مردم را نابود کردید مذاکره
رفتم یه کیلو گوشت بخرم قثاب گفت ۵۳۰هزارتومان نخریدم شما را به مقدسات قسم قیت را پایین بروید تا بتوانیم یه کیلو گوشت بخریم بخدا اونقدر خوشحال میشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
!!
شما که توی ایران نیستی ؟؟
روزی ده بار اعلام آمادگی میکنید آمریکا هم گفته باید ایران چیکار کنه دیگه چرا بازی میدین مارو ؟ برنامه موشکی باید دفاعی بشه تا آمریکا تحریم هارو برداره. دخالت تو منطقه هم باید صفر بشه. قول میدم آمریکا کاری به کار ما نداره
برای مذاکره عجله‌ای نداشته باشید اگر کمی صبر کنید آمریکا التماس خواهد کرد برای مذاکره چون اقتصاد و صنعت‌ کشورش نیاز به ارتباط با ایران پیدا می کنه
نمی خواد با امریکا مذاکره کنید. امریکا در این تابستان سخت در حال نابودی است . فقط ما پیروزیم و برادران چینی و روسی مان.
ارتباط با آمریکا را به همه پرسی بگذارید اینکه که دیگر جزو اصول دین است ببینید نظر اکثریت مردم چیست
ولی دیگه آمریکا حاضر به گفتگو نیست!
طالبان‌باید به وظیفه خودش عمل کند ،البته عمل نکرد هم ما هیچ کاری نمی کنیم و حتی حرفی از اخراج افغانیها از ایران هم نمی زنیم و بلکه مرزها را بیشتر باز می کنیم تا ایران کشور خودشان شود و در اینصورت خودشان دچار مشکل بی آبی شده اند
مذاکره با آمریکا یعنی جنگ مثل اوکراین. عاقبت دوستی با آمریکا میشه فقر و جنگ. بهترین کار سپردن سیاست خارجی به چین هست. روسیه که قدرتی نیست دیگه باید از چین کمک بگیریم. ریال رو حذف کنیم و یوان رو جایگزین کنیم. مثل کاری که هنگ کنگ داره می‌کنه.
اقای سیدالرییس مشکل کشور افغانیاین تمام بازارکاره مسکن صاحب شدن صبح که سرگذرمرم فکرمکنی گذر کابل رفتم قرانی بیکاربایدبرگردم با2بچه شرمنده خانواده بشم حالا افقانی به 200مرن چون 8 تابچه متکدی وضایعاتی خانماشا پسته مغزمکنن کیف دستی میدوزن َشب 2ملیون دخل دارن
وووو جاخانه مازیادن وتمام کارای خانگی روصاحب شدن وکلیه پول مملکتو میبلعن مثل جاروبرقی وبه طالبان تزریق میکنن خدایی یک کارگری بودجاماکارمگرد کارساختمانی ماه به ماه به ولایتشا پول مفرستاد پشتو بود پولارو وطالبانم شاخ میشن و آب راقط مکنن منی که 8کلاس سواددارم لمس کردم اقتصاده خانوادم خراب شده شدیدا به طلاق دارم مرسم ازبس دعوا ودرگیری با خانم دارم به خاطرکارگرای افقان ازوزارت کشورتقاضادارم فوری فوتی بیرونشان کنید تاازبیکاری نجات پیداکنم کشورای دگه 100 هزارتا مهاجرندارن حالا ایران شده پراز افقانی لطفا اخراج فوری فوتی انشاءالله رونق برقرارمیشه مشکل کله ایران حل میشه وماهم رضایتمند میشیم از شما وپشتیبان اگر دست دست کنن دگه طلاق برات مشه 2تا بچه بیپدرمادر باید بزرگ شن
طالبان رفته پای میز مذاکره با آمریکا!!! این می‌دونی یعنی چی ؟! فقط آرزوشه آمریکا بهش چراغ سبز بده ، دیگه اونه که دستور میده
ایششش طالبان خیلی بدی بد بد بد که آب ما رو نمیدی!
آماده ازسرگیری مذاکره با آمریکا درباره برجام هستیم
دروغه. داره بلوف می زنه چند ساعت بورس سبز بشه تا جیب مردم رو خالی کنند باور نکنید
روحانی می گفت 20 بار رئیس جمهور امریکا با ما تماس گرفت ولی حفظ نظام اجازه صحت را به من نداد
کنعانی جان کدام منافع ملی؟
دیگه رابرت مالی و پسته اثر نداره که نداره که نداره
روزی هزاران خانواده در ایران میرن زیر فقر
در بدترین زمان ممکن برای ورود به مذاکرات اعلام امادگی کردید، باید در ابتدای شروع به کار دولت جدید مذاکرات جدی انجام میشد، اما روسیه برای شما بازی را جور دیگری رقم زد.
اگر در این کشور مردم مهم بودند یک رای گیری میکردین که میخوان با آمریکا رابطه داشته باشند یا نه! اونها نه شما.شما که رابطه دارین.نمونه ش گرین کارتها و زندگی زن و بچه هاتون توی اونجا!
نه شرقی ، نه غربی !
روابط بین المللی تون رو خوب کنین!
دست از مرگ بر این و آن بردارید
اسلام دین دشمنی و تنفر نیست !
و نکته ی بسیار مهم :
دست مفسدان داخلی و خارج نشینان مولتی میلیاردر رو قطع کنید تا شاید بالاخره کشورمون به آرامش برسه ان شاءالله
الیانوف چی میگه؟
لطفا ایندفعه مذاکرات رو از ته بگیرید شاید فرجی به حال این ملت درمانده شد .
اماده باش باش تا صبح دولتت كه دميده
دیگه دیره ......
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست