بازدید 6385

امروز در بورس چه گذشت؟

شاخص کل بازار سرمایه، در ادامه ی روند ریزشی این روزها، با ریزشی ۲۹ هزار واحدی به میانه های کانال ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار واحدی رسید.
کد خبر: ۱۱۸۵۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰ 30 July 2023


به گزارش  تابناک به نقل از تسنیم، بازار سهام دومین روز کاری هفته را پرعرضه تر نسبت به روز گذشته آغاز کرد و رفته رفته بر فشار عرضه ها بیشتر شد به طوری که در ساعات آخر بازار اکثر سهام در محدوده ی منفی معامله شدند.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 29 هزار واحدی  به 1 میلیون و 1967 هزار واحد رسید.  همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز با ریزشی 13 هزار و 700 واحدی به ارتفاع 697 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فارس»، «شپنا» و «شبندر» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «وسپهر»، «خاور» و «آریا» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «سصفها»، «خساپا» و «خودرو» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «نیان»، «دی» و «کتوسعه» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 8 مرداد ماه 1402، مبلغ 5 هزار میلیارد  600 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 1080 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند. 

در بازار امروز 67 نماد در محدوده مثبت و 352 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 88 نماد در محدوده مثبت و 225 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۳
رییسی مچکریم
کوره پول سوزی
ایران از کره جنوبی شکایت کرد !!!؟؟؟
آقایی که قول داده بودی خسارات سهامدان خرد را برگردونی چی شد؟ نه تنها برنگردونی بلکه وضعیت خراب را هم ادامه دادی......
یک کاندیدای ریاست جمهوری موقعی که رای جمع می کرد: "ما به هیچ عنوان نمی پسندیم دست دولت بره تو جیب مردم. اینکه دولت کسری بودجه اش رو از بورس تامین کنه مشکل ایجاد میکنه. دولت به بورس به عنوان قلک نگاه نمی کنه و ..."
بورس، مردم رو بدبخت کرد. اگ همون موقع پولمون رو توی بورس بین المللی سرمایه گذاری کرده بودیم الآن پنج برابر شده بود. وام گرفتم قسطهاش تموم شد اما اصل پولم برنگشت. کلی ضرر کردم
شک نکنید دشمن وارد بورس واقتصاد این کشور شده جهت ضربه زدن
بورس دریک کشور اینقدر مهم است که پوتین بلافاصله پس از جنگ اوکراین برای جلوگیری از ریزش آنراتعطیل کرد حال در کشور ما بی جهت هرروز بایک بیانیه یادرست کردن شایعات باعث ریزش میشوند تصمیمات نادرست دولت هم خیلی درریزشهای اخیر موثر بود
ما سه روزه بورس رو درست می کنیم!!!!
اگر فقط یک انسان به معنی واقعی کلمه در مدیریت بورس بود وضعیت
ما زخم خوردگان از بورس اینگونه نبود
بسم رب شهدا . از این تاریخ اعتصاب غذا میکنم . باید حقوق من که کارگرم بر اساس ماده 96قانون تامین اجتماعی وماده 41قانون کار بازنگری کنند . آقایان شورای عالی کار به داد من کارگر برسید
بورس یا صندوقی برای دست درازی به سرمایه های مردم!!!!!
با سلام چه روزگاری برای سهامداران بوجود اوردند چه باید کرد؟بالای ۵۰ درصد از سرمایه رفت موقعی سبز میشود که دیگر پولی برای خرید نداریم.فقط یک راهکار به نظرم برامون ۵۰ درصد شانس دارد اینکه اصلا نفروشیم
چه زمانی کسری بودجه دولت تموم می شه ؟سرمایه هامون نابود شد
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی