بازدید 2440
۱

سیلاب شبانه منطقه بلوچستان و قطع راه ارتباطی

بر اثر بارش‌های های سنگین روز گذشته در جنوب سیستان و بلوچستان ، رودخانه بزرگ کاجو بزرگترین سیلاب فصل مونسون را در ۲۰سال  اخیر تجربه کرد و این سیلاب شبانه ، راه ارتباطی ۴۲ روستا به قصرقند قطع کرد.
کد خبر: ۱۱۸۵۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹ 30 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز  سیستان و بلوچستان ، ‌سرپرست فرمانداری قصرقند گفت: براثر این سیلاب بی سابقه رودخانه کاجو، راه مواصلاتی ۴۲ روستای بالادست و پایین دست این رودخانه به مرکز شهرستان قطع شده است.

هاشم زهی افزود: بارش شدید باران در قصرقند موجب آب گرفتگی  و آسیب به ۵۰ خانوار  عشایر کپر نشین این شهرستان شد که بلافاصله کار امدادرسانی و اسکان موقت این خانواده ها توسط نیرو‌های جمعیت هلال احمر و بسیج و سپاه شهرستان آغاز شده و همجنان نیروها در مکان مستقر هستند.

همچنین براساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری وحمل‌ ونقل جاده‌ای، محور اسپکه -فنوج، محور سرباز-مورتان، محور قصرقند-کاجو، محور حمیری به حاجی آباد و محور ایرانشهر-چابهار (محور فرعی روستای خیر آباد) در جنوب سیستان و بلوچستان به علت بارش باران، سیلاب و نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

دو روستای شهرستان دلگان برق دار شدند

یوسف زهی سرپرست اداره برق شهرستان دلگان هم گفت: برق دو روستای علی آباد در بخش جلگه چاه هاشم و چاهکیچی در بخش مرکزی شهرستان دلگان که عصر روز گذشته در پی وقوع توفان قطع شده بود با تلاش عوامل این اداره تا پایان شب وصل شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
الان علی کریمی والباقی.... تویت میزنن که.....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار