بازدید 2009

پوتین: آتش‌بس میان مسکو و کی‌یف دشوار است

رئیس جمهور روسیه تاکید کرد مسکو به دنبال درگیری نظامی مستقیم با واشنگتن در سوریه نیست، اما برای هر سناریویی آمادگی دارد.
کد خبر: ۱۱۸۵۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰ 30 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از­ خبرگزاری صدا و سیما، رئیس جمهور روسیه درباره جنگ این کشور با اوکراین و تلاش‌ها برای برقراری آتش بس و پایان جنگ گفت:​ با توجه به اینکه ارتش اوکراین در وضعیت تهاجمی قرار دارد برقراری آتش بس میان مسکو و کی یف سخت و دشوار است.

ولادیمیر پوتین در نشست خبری در شهر سن پترزبوگ گفت: ما مذاکرات با اوکراین را با هدف دستیابی به راهکاری که به بحران فعلی پایان دهد، رد نمی‌کنیم.

پوتین با اشاره به اینکه مسکو آماده گفتگو با اوکراین است، خاطر نشان کرد در شرایط فعلی این رژیم کی یف است که مذاکرات را نمی‌پذیرد.

رئیس جمهور روسیه تاکید کرد ابتکار‌های پیشنهادی آفریقا و روسیه می‌تواند اساس و مبنای گفتگو با رژیم کی یف با هدف دستیابی به صلح باشد.

وی تصریح کرد: اوکراین از چهارم ژوئن تلفات انسانی بسیار سنگینی را متحمل شده است و این کشور ۴۱۵ تانک و یک سوم از تجهیزات زرهی خود را در نبرد‌ها از دست داده است.

پوتین: روسیه به دنبال درگیری نظامی مستقیم با آمریکا در سوریه نیست

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در نشستی خبری در شهر سن پترزبوگ گفت:​ طرح صلح اوکراین و توافقنامه غلات دو مسئله جدا هستند که هیچ ارتباطی با هم ندارند.

پوتین افزود: با توجه به وضعیت تهاجمی ارتش اوکراین برقراری آتش بس میان مسکو و کی یف دشوار است.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون تغییرجدی در جبهه درگیری‌ها در اوکراین ایجاد نشده است.

رئیس جمهور روسیه تاکید کرد مسکو به دنبال درگیری نظامی مستقیم با واشنگتن در سوریه نیست، اما برای هر سناریویی آمادگی دارد.

وی افزود: با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه توافق کردیم که با هم ملاقات کنیم؛ یا من به آنکارا می‌روم یا او به مسکو سفر خواهد کرد.

پوتین تصریح کرد: برخی از بند‌های ابتکار صلح پیشنهادی آفریقا درباره اوکراین از جمله بازگرداندن کودکان اوکراینی به کشورشان قابل اجراست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست