بازدید 6238
۱

بمب جدید لیگ ایران: سیاهپوستی که لخت می‌شود!؟

کد خبر: ۱۱۸۵۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳ 27 July 2023

با نزدیک شدن به روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی لیگ های مختلف، بازارگرمی برای خرید برخی ستاره‌های پابه‌سن گذاشته فوتبال اروپا توسط تیم‌های ایرانی بیشتر می‌شود. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ غیر از مشکل و مانعی به نام سقف قرارداد که برخی تیم‌های متمول و صنعتی یا خصوصی هیچ توجهی به آن نداشتند، کارنامه اخلاقی برخی از این بازیکنان اجازه پذیرش آنها به لیگ برتر ایران را نمی‌دهد.

بمب جدید لیگ ایران: سیاهپوستی که لخت می‌شود!

برخی از آنها سابقه حرکات زشت و رکیک در میدان فوتبال را داشته اند و لخت شدن و برهنگی یکی از عادی‌ترین رفتارهای زننده آنها بوده است.

در حالی که بعضی اخبار فضای مجازی و کانال‌های پرحاشیه و دروغ پرداز هواداری، حکایت از حضور ماریو بالوتلی در لیگ برتر فوتبال ایران داشت، شرایط واقعی این احتمال را به امری غیرممکن تبدیل کرده است.

در همین رابطه اخباری درباره حضور بالوتلی در سپاهان به گوش رسید. این در حالی است که طبق اعلام رسانه «فوتبال ایتالیا»، سوپرماریو از تیم‌های عربستانی پیشنهاد دریافت کرده است.

با توجه به ابلاغ قانون سقف بودجه در لیگ برتر فوتبال ایران و سابقه بد بالوتلی در عدم رعایت نظم و انضباط تیمی و فردی، بعید است که این بازیکن مورد توجه سپاهانی‌ها باشد.

نباید فراموش کرد مورایس در دومین فصل حضورش در فوتبال ایران قصد دارد همزمان در سه جام مختلف برای قهرمانی تلاش کند و با این اوصاف نظم تیمی از اهمیت بالایی برای وی برخوردار است.

گفتنی است، سپاهان رضا شکاری، رضا اسدی، شهریار مغانلو و عیسی آل‌کثیر را در پست مهاجم در اختیار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
تیترهات خیلی بی مزه تا کمی بد مزه است!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست