بازدید 1404

رگبار و رعدوبرق در استان‌های ساحلی خزر و جنوب کشور

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام روند افزایشی دما در نیمه شمالی کشور از رگبار و رعدوبرق در استان‌های ساحلی خزر و جنوب ایران خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۵۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲ 27 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، «فریبا گودرزی» کارشناس سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی کشور گفت: امروز -پنج‌شنبه- در برخی مناطق شرق سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی، جنوب کشور در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات شمال و شرق هرمزگان و جنوب کرمان، رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی شده است. این شرایط فردا در برخی نقاط اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات شمال هرمزگان و جنوب کرمان رخ می‌دهد. بارش ها کماکان تا اوایل هفته آتی در این مناطق تداوم دارد.

گودرزی ادامه داد: برای امروز شدت بارش‌ها در جنوب کرمان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان پیش‌بینی شده که در حد هشدار نارنجی است و هموطنان باید تمهیدات لازم را در اینباره در نظر داشته باشند.

وی توضیح داد: برای چند روز آینده در شمال شرق و شرق کشور و برای دو روز آینده در بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در برخی ساعات وزش باد و خیزش گردوخاک داریم.

کارشناس سازمان هواشناسی از مواج بودن دریای عمان طی سه روز آینده خبر داد و افزود: تهران امروز گاهی در طول روز وزش باد را دارد. ۳۸ درجه سانتیگراد بیشینه دمای امروز تهران است.

به گفته گودرزی، روند دما در کشور در دو روز آینده در نیمه شمالی کشور افزایشی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست