بازدید 2860

قتل مسلحانه ۲ مرد آبادانی در یک روز

کد خبر: ۱۱۸۴۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵ 25 July 2023

2 مرد در 2 سناریوی جداگانه و در یک روز با شلیک‌های معماوار به قتل رسیدند.

به گزارش ایران، عقربه‌ها ساعت 2:30 ظهر شنبه 17 تیرماه امسال را نشان می‌داد که صدای شلیک گلوله در خیابان شهدای 20 منطقه ذوالفقار آبادان سکوت ظهر را شکست.

خیلی زود ماجرای شلیک هولناک به پلیس مخابره شد و در ادامه تیمی از مأموران به محل تیراندازی که خانه یک مرد تنها بود اعزام شدند و با حضور در صحنه تیراندازی با جسد مرد جوانی که هدف گلوله مرگبار قرار گرفته بود روبه‌رو شدند. بررسی‌ها در صحنه جرم در حالی بود که اسلحه‌ای که با آن شلیک شده بود در محل جنایت پیدا شد و بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان جنایی در تحقیقات میدانی پی بردند که مرد جوان تنها زندگی می‌کرده و آخرین بار چند نفر از دوستانش به خانه او رفته بودند.

مأموران در این مرحله دوستان مرد جوان را هدف تحقیق قرار دادند که در تحقیقات ادعا کردند که دوستشان همیشه تنها بوده و از چندی قبل نیز در خصوص خودکشی صحبت کرده بود و فکر نمی‌کردیم دست به این کار زده باشد. بازپرس پرونده در این مرحله دستور داد تا جسد به پزشکی قانونی منتقل شود تا کارشناسان بررسی کنند که شلیک گلوله به‌صورت خودکشی بوده یا از سوی شخص دیگری تیراندازی شده است.

دومین جنایت

هنوز 24 ساعت از ماجرای شلیک معمایی در خانه مرد تنها نگذشته بود که صدای شلیک‌های وحشت‌آور در ایستگاه 11 کوی قدس آبادان به گوش رسید و تیمی از مأموران پلیس برای تحقیق به محل اعزام شدند.

مأموران با حضور در محل تیراندازی که یک مغازه سوپرمارکت بود با جسد مرد جوانی که غرق خون روی زمین افتاده بود روبه‌رو شدند. کارآگاهان در تحقیقات میدانی پی بردند چند مرد موتورسوار که صورت‌هایشان را پوشانده بودند با در دست داشتن اسلحه کلت کمری و کلاشنیکف وارد مغازه شده و مرد جوان را به رگبار بستند.

بازپرس ویژه قتل پس از بررسی صحنه جرم و تحقیقات میدانی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد و دوربین‌های مداربسته در نزدیکی محل جنایت مورد بازبینی قرار گرفت. بنا بر این گزارش، کارآگاهان دایره جنایی آبادان در خصوص این 2 پرونده جنایی چند متهم را دستگیر کردند و متهمان برای تحقیقات بیشتر با دستور مقام قضایی در اختیار پلیس قرار دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست