بازدید 2559

یک خبر خوب برای متقاضیان وام مسکن

مدیرعامل بانک مسکن از پرداخت وام جدید مسکن به متقاضیان وام قبلی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۴۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵ 25 July 2023

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، مدیرعامل بانک مسکن از پرداخت وام مسکن ۳۲۰ میلیونی برای آپارتمان‌های با عمر ۲۵ تا ۳۰ سال خبر داد و گفت: متقاضیان وام قبلی می‌توانند وام جدید را دریافت کنند.
 
 سیدعباس حسینی با اشاره به افزایش سقف وام خرید مسکن از محل اوراق گواهی حق تقدم، اظهار کرد:‌ وام خرید مسکن در تهران به‌صورت انفرادی 400 میلیون تومان برای واحدهای مسکونی حداکثر 25 سال ساخت و برای واحدهای 25 تا 30 سال ساخت نیز 320 میلیون تومان است.
 
وی ادامه داد: برای مراکز استان‌ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت مبلغ تسهیلات خرید مسکن به صورت انفرادی (املاک حداکثر تا 25 سال) 320 میلیون تومان و برای سایر مناطق 240 میلیون تومان است.
 
وی با اشاره به افزایش تسهیلات خرید مسکن برای زوجین گفت: سقف تسهیلات مسکن در شهر تهران با شرط املاک حداکثر 25 سال ساخت 800 میلیون تومان و برای املاک بیش از 25 تا 30 سال ساخت این مبلغ 640 میلیون تومان تعیین شده است.
 
وی اضافه کرد: میزان این تسهیلات برای مراکز استان‌ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت 640 میلیون تومان است و در سایر مناطق نیز برای خانه‌های حداکثر 25 سال ساخت مبلغ این تسهیلات 480 میلیون تومان تعیین شده است.
 
مدیرعامل بانک مسکن تصریح کرد: این تسهیلات در شهر تهران به صورت انفرادی 200 میلیون تومان و برای زوجین 400 میلیون تومان بود که بر اساس مصوبه جدید شورای پول و اعتبار تسهیلات هر دو بخش به صورت دو برابر افزایش یافت.
 
حسینی افزود: سقف تسهیلات جعاله تعمیر واحدهای مسکونی از محل اوراق ممتاز در تمامی مناطق کشور 160 میلیون تومان است که در آن شرط قدمت ساخت وجود ندارد اما برای تسهیلات خرید مسکن پرداخت این تسهیلات برای املاک حداکثر 30 سال ساخت امکان‌پذیر است.
 
مدیرعامل بانک مسکن اظهار کرد: مشتریانی که درخواست اخذ تسهیلات آن‌ها قبل از صدور این بخشنامه در دفتر نامه‌های وارده شعب ثبت شده اما به هر دلیلی موفق به انعقاد قرارداد در دفتر اسناد رسمی نشده‌اند، می‌توانند برای بهره‌مندی از این تسهیلات با مبالغ جدید اقدام کنند و با رعایت ضوابط و مقررات، اعطای تسهیلات مذکور به این متقاضیان بلامانع است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی