بازدید 2200
۳

روسیه: اقتصادهای قدرتمند اروپا هم مستعمره شده‌اند

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه دوشنبه شب گفت که در حال حاضر کشورهای غربی که از نظر اقتصادی قدرتمند و توسعه‌یافته هستند هم به مستعمره تبدیل شده‌اند.
کد خبر: ۱۱۸۴۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۰ 25 July 2023

به گزارش «تابناک» به قل از ایرنا از خبرگزاری تاس، این دیپلمات در سخنرانی خود در مجمع زنان روسیه - آفریقایی خاطرنشان کرد: کشورهای اتحادیه اروپا و ناتو در حال حاضر به مستعمره‌های نو تبدیل شده‌اند.

وی افزود: آنها از نظر اقتصادی قدرتمند هستند و سابقه طولانی در توسعه دموکراتیک دارند و بسیاری از آنها در گذشته آزادی‌های دموکراتیک را به وجود آورده‌اند اما با این حال، امروز آنها نه‌تنها وابسته‌اند بلکه از نظر اقتصادی، سیاسی و اخلاقی کاملاً تابع جهان آنگلوساکسون‌ها هستند.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: این در حالی است که جهان دیگر حاضر نیست به همان مسیر قبلی و قدیمی خود بازگردد و همان اشتباهات را تکرار کند.

وی خاطرنشان کرد: ما فقط برای خودمان نمی‌جنگیم، ما برای آینده جهان می‌جنگیم و تصمیم می‌گیریم که آیا جهان آزاد خواهد بود یا به گذشته استعماری باز خواهیم گشت.

زاخارووا در ادامه با اشاره به اینکه اگرچه رفاه مادی امری خوشایند است که از آن قدردانی می‌کنیم، تاکید کرد: اما موضوعات مهم‌تری نیز وجود دارد. وقتی آزادی درونی، اراده آزاد و درک خوب و بد وجود نداشته باشد، رفاه مادی ارزش خود را از دست می‌دهد و به سدی در مقابل انسان‌ها تبدیل می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۳
روسیه: اقتصادهای قدرتمند اروپا هم مستعمره شده‌اند.


خوب به تو چه !!!!!
ایرانیان استعمار روسیه در عصر قاجار های ملعون را فراموش نمی کنند .
ماریا جان کشف کردی ؟! از بعد از جنگ جهانی دوم ، اروپای مستقل وجود خارجی ندارد و بین روسیه و آمریکا ، تقسیم شده است .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم