بازدید 1594

مهدی قایدی به اتحاد کلباء پیوست

مهدی قایدی که فصل گذشته به صورت قرضی از شباب الاهلی راهی استقلال شده بود و عملکرد درخشانی نیز در این تیم داشت، از فصل جدید زیر نظر فرهاد مجیدی به فعالیتش ادامه می دهد.
کد خبر: ۱۱۸۴۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲ 23 July 2023


پس از مخالفت شباب الاهلی با حضور مهدی قایدی در استقلال، این بازیکن به صورت رسمی به اتحاد کلباء پیوست.
 
به گزارش "ورزش سه"، انتقالی که از هفته های گذشته در مورد آن صحبت می شد، نهایی و رسمی شد. مهدی قایدی که فصل گذشته به صورت قرضی از شباب الاهلی راهی استقلال شده بود و عملکرد درخشانی نیز در این تیم داشت، از فصل جدید زیر نظر فرهاد مجیدی به فعالیتش ادامه می دهد.
 
استقلال در هفته‌های اخیر تلاش زیادی انجام داد تا بتواند رضایت شباب الاهلی را برای خرید مهدی قایدی به دست بیاورد. هم در دوره مدیریت حجت کریمی و در روزهای حضور علی خطیر، این باشگاه مکاتباتی را با تیم اماراتی داشت اما بدقولی‌های مدیران قبلی و عدم پرداخت به موقع مبلغ رضایت نامه این بازیکن سبب شد تا تیم اماراتی ترجیح داد دیگر با استقلال همکاری نداشته باشد.
 
مهدی قایدی
 
صبح امروز بود که باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که تیم شباب الاهلی نسبت به درخواست آبی ها برای به خدمت گرفتن قایدی پاسخ منفی داده و این وینگر بوشهری نیز با انتشار پستی در صفحه شخصی خود، از هواداران استقلال خداحافظی کرد تا او نیز به مانند محمد محبی از این تیم جدا شود.
 
در هفته های گذشته، اتحاد کلباء به صورت جدی خواستار جذب مهدی قایدی شده بود. از این رو، تیم اماراتی مذاکرات خود با شباب الاهلی را آغاز کرد و لحظاتی پیش، رسانه رسمی این باشگاه، تصاویر عقد قرارداد با قایدی را منتشر کرد تا این بازیکن فصل بعد را در جمع ببرها به میدان برود.
 
فرهاد مجیدی که در انتهای لیگ هجدهم و نیم فصل دوم لیگ بیستم سابقه همکاری با قایدی را داشت، حالا یک بار دیگر این بازیکن ارزشمند را در ترکیب تیمش خواهد داشت و به دنبال کسب رتبه ای بهتر در فصل بعدی ادنوک لیگ است.
 
تیم اتحاد کلباء که هم اکنون در اسلوونی به سر می برد، اردوی پیش فصل خود را در این کشور برگزار کرده و انتظار می رود که قایدی نیز در روزهای آینده، راهی اسلوونی شده و کارش را در این تیم آغاز کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست