بازدید 2852

چرا دیگر نمی‌توانیم در کوکوین فعالیت کنیم؟

چه تازه وارد و چه تریدر حرفه‌ای باشید، برای تبدیل دارایی های خود باید از صرافی‌های ارز دیجیتال استفاده کنید. هم اکنون صد‌ها صرافی ارز دیجیتال متنوع در سراسر جهان عرضه شده‌اند که خدمات متنوعی را ارائه می‌دهند. اما مشکل از جایی شروع می‌شود که برخی صرافی‌ها برای ایرانیان محدودیت اعمال می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۸۴۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱ 23 July 2023

چرا دیگر نمی‌توانیم در کوکوین فعالیت کنیم؟

صرافی کوکوین از جمله این صرافی‌های ارز دیجیتال است که از طیف وسیعی از ارز‌های دیجیتال پشتیبانی می‌کند و طی سالیان گذشته موفق شد تا محبوبیت بسیاری را در بازار ارز‌های دیجیتال بدست آورد. با توجه به اینکه استفاده از معاملات ارز دیجیتال این صرافی نیازمند احراز هویت نبود، کاربران ایرانی نیز به این صرافی جذب شدند و پس از اعمال اجبار احراز هویت در بایننس، بسیاری به این صرافی مهاجرت کردند.

با این حال کاربران ایرانی برای استفاده از خدمات این صرافی‌ها همچنان با چالش‌های مختلفی مواجه هستند و علاوه بر اینکه بدون احراز هویت خدمات صرافی برای آن‌ها محدود شده بود، هم اکنون این صرافی اعلام کرده است که خرید و فروش ساده ارز‌های دیجیتال نیز بدون احراز هویت امکان‌پذیر نیست. با توجه به اعلامیه منتشر شده، کاربران از 24 تیرماه برای استفاده از خدمات این صرافی باید احراز هویت کنند.

بنابراین با اجباری شدن احراز هویت در این صرافی دیگر کاربران ایرانی نمی‌توانند در آن فعالیت داشته باشند و باید دارایی‌های خود را منتقل کنند، اما کدام صرافی می‌تواند گزینه جایگزینی برای کوکوین باشد؟

جایگزین صرافی کوکوین

امروزه در حالی که برای خرید و فروش ارز‌های دیجیتال راه‌های مختلفی وجود دارد، اما صرافی‌ها یکی از گزینه‌های کم ریسک برای انجام معاملات ارز‌های دیجیتال هستند و به راحتی می‌توان با ثبت نامی ساده، از خدمات آن‌ها استفاده کرد.

صرافی‌های ارز دیجیتال از همان سال‌های ابتدایی عرضه بیت کوین فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و امروزه تقریباً تمام معاملات ارز‌های دیجیتال توسط این صرافی‌ها پردازش می‌شود. با محبوبیت معاملات ارز‌های دیجیتال و افزایش علاقه به سرمایه‌گذاری در این دارایی‌های دیجیتال، صرافی‌های متنوعی در بازار عرضه شده‌اند که مزایا و معایب خود را دارند و می‌توانند گزینه مناسبی برای جایگزینی کوکوین باشند.

صرافی‌های متمرکز

صرافی‌های متمرکز محبوب‌ترین گزینه برای خرید و فروش ارز دیجیتال به شمار ‌می‌روند؛ زیرا استفاده از این صرافی‌ها بسیار راحت است و با پول فیات مانند ریال خرید و فروش ارز‌های دیجیتال امکان‌پذیر است. تا چند سال گذشته صرافی‌های خارجی و معتبر بازار مانند بایننس یکی از مقاصد اصلی سرمایه‌گذاران به شمار می‌رفتند و بسیاری از کاربران ایرانی نیز از این صرافی‌ها استفاده می‌کردند.

با این حال تحریم‌ها و مشکلات تعاملات مالی بین‌المللی به ارز‌های دیجیتال نیز رسید و با افزایش محبوبیت این دارایی‌های دیجیتال، فشار‌های آمریکا بر صرافی‌های ارز دیجیتال جهانی افزایش یافت و بسیاری از جمله بایننس ارائه خدمات به کاربران ایرانی را متوقف کردند. در حالی که امروزه همچنان برخی صرافی‌های جهانی به کاربران ایرانی خدمات می‌دهند، اما این صرافی‌ها نیز دیر یا زود باید از قوانین بین‌المللی و تحریم‌ها پیروی کنند و همانند کوکوین احراز هویت را اجباری خواهند کرد.

در این بین اما کاربران ایرانی گزینه‌های جایگزین مناسبی دارند و طی سالیان گذشته صرافی‌های متنوع داخلی عرضه شده‌اند. البته یک صرافی صرفاً به دلیل ایرانی بودن نمی‌تواند گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاران باشد و در هنگام انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی برای انتقال دارایی‌ها از کوکوین، باید به موارد مختلفی از جمله ارزهای پشتیبانی شده، سابقه فعالیت و امکانات آن توجه داشته باشید.

صرافی ارز دیجیتال سرمایکس یکی از قدیمی‌های این بازار است که در گذشته با نام ارزجو فعالیت می‌کرد. این صرافی از سال 1396 تا به امروز در حال خدمت‌رسانی روزانه به هزاران کاربر ایرانی است.

احراز هویت و ثبت نام در این صرافی بسیار راحت است و در کمتر از چند دقیقه می‌توانید این فرآیند را تکمیل کنید. علاوه بر امکان خرید و فروش بیش از 700 ارز دیجیتال بر بستر شبکه‌های مختلف بلاک چینی، این صرافی خدمات دیگر و جذابی را در اختیار کاربران خود قرار داده است. از جمله این خدمات می‌توانیم به تالار مبادلات، کیف پول اختصاصی، اپلیکیشن موبایل، امکان مبادله ارز با ارز و باشگاه مشتریان اشاره کنیم.

بنابراین کاربران با ثبت نام سریع و راحت در این صرافی، می‌توانند بدون نگرانی از تحریم و مشکلات امنیتی صد‌ها ارز دیجیتال مختلف را نگهداری و معامله کنند.

سرمایکس علاوه بر پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته، تسویه حساب آنی نیز دارد و در هر زمان می‌توانید پول ارز دیجیتال فروخته شده خود را در حساب بانکی خود دریافت کنید.

علاوه بر خدمات پیشرفته و جذابی که سرمایکس را به جایگزین مناسبی برای صرافی کوکوین تبدیل می‌کند، این صرافی هدیه ویژه‌ای را نیز برای کاربران جدید خود در نظر گرفته است. بنابراین افرادی که قصد انتقال دارایی‌ها از کوکوین به سرمایکس را دارند، می توانند با تکمیل مراحل احراز هویت یک میلیارد بیبی دوج نیز به عنوان هدیه دریافت کنند. این جایزه به طور خودکار و پس از تکمیل فرآیند ثبت نام به کیف پول کاربران واریز می‌شود.

چرا دیگر نمی‌توانیم در کوکوین فعالیت کنیم؟

نیازی به نگرانی نیست

اجباری شدن احراز هویت در صرافی کوکوین نیازی به نگرانی ندارد، کاربران این صرافی می‌توانند به راحتی دارایی‌های خود را از این صرافی خارج کنند و این صرافی قرار نیست پول‌های کاربران را بلوکه کند.

علاوه بر آن، با عرضه و فعالیت ده‌ها صرافی متنوع داخلی کاربران نیازی به نگرانی برای ادامه فعالیت و معاملات ارز‌های دیجیتالی خود ندارند و می‌توانند از صرافی ارز دیجیتال سرمایکس استفاده کنند و بیش از 700 ارز دیجیتال را به ریال، دلار و ارز‌های دیجیتال معامله کنند و در هر زمان موجودی خود را به صورت آنی در حساب بانکی دریافت کنند.

با فعالیت در صرافی ایمن سرمایکس، علاوه بر انجام معاملات سریع و راحت صد‌ها ارز دیجیتال متنوع، از کیف پول ایمن ارز دیجیتال نیز بهره‌مند می‌شوید و می‌توانید بدون نگرانی از مشکلاتی مانند تحریم‌ها به فعالیت خود در بازار ارز‌های دیجیتال ادامه دهید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

 

سلب مسئولیت: این محتوا تبلیغاتی بوده و تحریریه تابناک مسئولیتی در این محتوا ندارد .

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار