بازدید 17317

واکنش ایران به ادعای صادرات پهپاد به روسیه

سخنگوی وزارت امور خارجه ادعای صادرات پهپادهای ایرانی به روسیه را بی‌اساس خواند و گفت: هرگونه تلاش برای مرتبط ساختن جنگ اوکراین به همکاری‌های دوجانبه جمهوری اسلامی ایران با روسیه، اقدامی صرفا با اهداف سیاسی است.
کد خبر: ۱۱۸۴۲۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴ 21 July 2023

به گزارش «تابناک»، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اقدام اتحادیه اروپا در اعمال تحریم‌های جدید علیه جمهوری اسلامی ایران به بهانه فروش پهپاد به روسیه اظهار داشت: همانطور که بارها بطور رسمی اعلام شده است، ادعای صادرات پهپادهای ایرانی به روسیه بمنظور بکارگیری آنها علیه اوکراین، اتهامی بی‌اساس است.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: هرگونه تلاش برای مرتبط ساختن جنگ اوکراین به همکاری‌های دوجانبه جمهوری اسلامی ایران با روسیه، اقدامی صرفا با اهداف سیاسی است.

کنعانی با اشاره به مخالفت صریح و مکرر جمهوری اسلامی ایران با جنگ اوکراین، بر لزوم تسریع در خاتمه آن از مسیر دیپلماتیک تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه غرب با انگیزه‌های سیاسی و با توسل به طرح ادعاهای واهی و اثبات نشده، سعی در تداوم بکارگیری سیاست ناکارآمد و شکست خورده اعمال تحریم علیه ملت ایران دارد.

ایران حق خود را برای اقدام‌ متقابل علیه اقدامات تحریمی اتحادیه اروپا محفوظ می‌داند

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران حق خود را برای اقدام‌ متقابل و متناسب علیه اقدامات تحریمی اتحادیه اروپا و اعضای آن محفوظ می‌داند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۴۸
انتشار یافته: ۱۶
بدجوری ازروسیه پست فطرت خنجر خوردیم
چرا ایران در سازمان ملل حمله روسیه به اوکراین را محکوم نکرد؟
حالا واقعا ایران پهباد به روسیه میده یا نه ......
یا شایدم حرف آقای کنعانی درسته روسیه به واسطه کشور دیگری پهباد ایرانی میخره ??
اقا هزار بار دوستاتون اعتراف کردن که به روسیه پهباد دادیم و به ان افتخار هم کردن!!!
با ارسال چند پهباد حلبی بیخودی ایران را وارد جنگ اوکراین کردید. و تاوان این بی تدبیری را باید مردم پس بدهند
تحریم کمر همه مردمو خم کرده اونوقت چطور بی اثره
محفوظ بدار ببینیم ابی برای مردم گرم میشه شما محفوظ بدار همچنان
اتحادیه اروپا دروغ میگه ، جمهوری اسلامی به روسیه پهباد نمی فروشه ، بلکه رایگان میده ، تا روسیه در جواب از جزایر سه گانه به نفع اعراب بگه
پس لااقل با همدیگه هماهنگ کنید که هر کدام یک نظری ندهید
کاش فقط یک اشاره هم به لشگر کشی بی سروصدای سربازان وحشی آمریکایی به سوریه می کردیم که صد درجه از پهپادهای ما مخرب ترند ، انهم بدون اجازه سوریها و برای دزدی نفت سوریه!
سلام آقای وزیرکارایران .کارگر بازنشسته سازمان تامین اجتماعی هستم و به علت عدم اجرای ماده 41قانون کاروعدم اجرای ماده 96قانون تامین اجتماعی وعدم اجرای اصل 31و43قانون اساسی 10سال از عمر من کم کردید و باید بدانید که میایم جلوی وزارت کار وبا بلندگو 1سال می‌ایستم آنجا . ???
اصلا چرا با روسیه ارتباط داشته باشیم و باج بدیم منافع مردم خودمون رو به خطر بندازیم
چرا به شعور مردم ایران و همه ی مردم جهان دارید توهین می کنید

پهپاد و ..... دارید به روسیه تحویل می دهید

این آقا سخنگو هم مثل دیگران توی روز روشن بر خلاف واقعیتها صحبت می کند

امروز دیگر گذشته نیست

برای همگان ثابت شده است
این‌بک‌امتیازی‌بود‌که‌روسها‌به‌ایران‌دادند‌اگر‌ماپهپاد‌خوب‌میداشتیم‌با‌طلبان‌می‌چنگیدیم‌وحق‌اب‌را‌میگرفتیم‌این‌پهپادها‌بیشتر‌برای‌اسباب‌بازی‌پچها‌است‌‌باید‌از‌ترکیه‌که‌قدرت‌اول‌منطقه‌است‌‌وپهپادهای‌مرگبار‌به‌ارتش‌اوکراین‌داده‌که‌هر‌روز‌هزاران‌‌سرباز‌روسی‌ومزدورانش‌به‌حلاکت‌میرسند‌‌ایران‌از‌ترس‌روسها‌مجبور‌است‌که‌تبلیقات‌دروغ‌به‌نفع‌روسها‌بنویسد
جناب کنعانی، این فرمایشات شما فقط مصرف داخلی و اونم برای افرادی از جنس خود شما داره. میشه بفرمایید روسیه پهباد از ایران می گیره که چیکار کنه؟ مثلا می خواد باهاش بره بازی کنه؟ پهبادهای ساخت ایران هم که اکثرا مصارف نظامی داره
با سلام ، متاسفانه وقتی که دنیا به این حرف ما احتیاج داشت به این صراحت نگفتید ،به قول شاعر آمدی جانا اما حالا چرا
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی