بازدید 1891

نتانیاهو و محمود عباس هفته آینده راهی ترکیه می‌شوند

نهاد ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد که محمود عباس و نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دعوت رجب طیب اردوغان هفته آینده به طور جداگانه در سفر به ترکیه، نشست‌های جداگانه با اردوغان خواهند داشت.
کد خبر: ۱۱۸۴۱۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶ 21 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، دفتر ریاست جمهوری ترکیه با صدور بیانیه‌ای دیروز (پنجشنبه) اعلام کرد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین طی هفته آینده در روزهای جداگانه با سفر به ترکیه با رئیس جمهور این کشور دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.

در بیانیه دفتر ریاست جمهوری ترکیه آمده است که رجب طیب اردوغان از محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به طور جداگانه و بنا به دعوت رئیس جمهور ترکیه طی هفته آینده میزبان آنان در ترکیه خواهد بود و اوضاع منطقه و جهان از جمله محورهای مذاکرات این دیدارها خواهد بود.

بر پایه این گزارش، نهاد ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد که محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ۲۵ ماه جاری به ترکیه سفر خواهد کرد. نتانیاهو نیز قرار است ۳ روز بعد راهی ترکیه شود.

بر همین اساس، شبکه عبری زبان «کان» به نقل از نهاد ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی ۲۸ ماه جاری به این کشور سفر خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست