بازدید 3677
۱

انتصاب ۲ مشاور جدید در سازمان امور مالیاتی

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، «مشاور در امور توسعه مالیات ستانی عادلانه و مبتنی بر داده» و «مشاور در حوزه هوشمندسازی نظام مالیاتی» را منصوب کرد.
کد خبر: ۱۱۸۴۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲ 20 July 2023


 به گزارش تابناک به نقل از دانشجو، سید محمد هادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با صدور احکام جداگانه‌ای آقایان محمد نوری را به عنوان «مشاور در امور توسعه مالیات ستانی عادلانه و مبتنی بر داده» و جواد اسکندری را به عنوان «مشاور در حوزه هوشمندسازی نظام مالیاتی» منصوب کرد.

در حکم انتصاب آقای محمد نوری آمده است:

نظر به تعهد، تخصص، تجربه و توانمندی‏های ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت «مشاور در امور توسعه مالیات ستانی عادلانه و مبتنی بر داده» منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود در طول دوره خدمت با جلب توان تخصصی صاحبنظران و کارشناسان و اندیشه ورزان مرتبط نسبت به تحقق موارد زیر اهتمام کامل داشته باشید؛ آسیب شناسی علل عدم تحقق مطلوب رویکرد‌های تحولی در مالیات ستانی؛ ارایه راهبرد‌های عملیاتی و طراحی راهبرد‌های دوران گذار از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب در مالیات ستانی با محوریت توسعه مالیات ستانی مبتنی بر داده.

توفیق و سربلندی جنابعالی را در مسیر خدمت به مردم شریف میهن و تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال خواستارم.

در حکم انتصاب آقای جواد اسکندری آمده است:

با عنایت به اهمیت موضوع هوشمندسازی نظام مالیاتی در تحقق عدالت مالیاتی و بهبود رضایت مودیان و نظر به تعهد، تخصص، سوابق و توانمندی‏های جنابعالی در این خصوص، به موجب این حکم به عنوان «مشاور در حوزه هوشمندسازی نظام مالیاتی» منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود در طول دوره خدمت موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهید:

- ایجاد بستر‌های اجرایی لازم جهت اصلاح نظام تولید داده؛ تکمیل و ارتقاء پایگاه داده سازمان امورمالیاتی کشور؛ تسهیل تکالیف مودیان در فرایند مالیات ستانی.

توفیق و سربلندی جنابعالی را در مسیر خدمت به مردم شریف میهن و تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال خواستارم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
اسکندری جوانگرا
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار