عرضه اولیه بعدی بازار سرمایه مشخص شد

امروز چهارشنبه ۲۸ تیرماه شرکت صبا فولاد خلیج فارس با نماد فصبا به عنوان دهمین عرضه اولیه سال جاری در بازار سرمایه انجام می‌شود. با توجه به اطلاعات منتشره در فرابورس جلسات معارفه شرکت توسعه فن افزار توسن با نماد فن افزار در روز‌های آینده برگزار می شود که آماده عرضه اولیه در بازار سرمایه شود.
کد خبر: ۱۱۸۳۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰ 19 July 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز چهارشنبه ۲۸ تیرماه شرکت صبا فولاد خلیج فارس با نماد فصبا به عنوان دهمین عرضه اولیه سال جاری در بازار سرمایه انجام می‌شود. با توجه به اطلاعات منتشره در فرابورس جلسات معارفه شرکت توسعه فن افزار توسن با نماد فن افزار در روز‌های آینده برگزار می شود که آماده عرضه اولیه در بازار سرمایه شود.

درج نماد فن افزار 

شرکت توسعه فن افزار توسن بعد از احراز کلیه شرایط پذیرش، با نماد “فن افزار” در گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته به عنوان صد و هشتاد و چهارمین شرکت از ۱۲ دی ماه در بازار دوم معاملات فرابورس درج شد و در صف عرضه اولیه ۲۰ درصدی سهام شامل ۵ درصد کشف قیمت و ۱۵ درصد افزایش سرمایه از طریق سلب حق تقدم ایستاد.

عرضه اولیه بعدی بازار سرمایه مشخص شد | شرکت ۱۵۰ میلیاردی آماده عرضه اولیه می‌شود  

زمان معارفه شرکت آماده عرضه اولیه ۲۰ درصدی سهام فن افزار

جلسه معارفه شرکت توسعه فن افزار توسن با نماد "فن افزار" ساعت ۱۰:۳۰ روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده ۳۱ تیر و اول مرداد بصورت آنلاین و از طریق www.wachartv.com بصورت زنده پخش خواهد شد.

براساس این گزارش، سرمایه گذاران و اشخاص دارای مجوز مشاور سرمایه گذاری می‌توانند سوالات را تا ساعت ۱۶ شنبه ۳۱ تیر از طریق سامانه مختص عرضه‌های اولیه در تارنمای رسمی شرکت فرابورس به نشانی www.ifb.ir ارسال کنند.

عرضه اولیه بعدی بازار سرمایه مشخص شد | شرکت ۱۵۰ میلیاردی آماده عرضه اولیه می‌شود  

معرفی شرکت توسعه فن افزار توسن

شرکت توسعه فن افزار توسن با نام تجاری توسن تکنو بصورت سهامی خاص اسفند سال ۸۹ در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید و در حال حاضر جزو شرکت‌های فرعی سرمایه گذاری فناوری تک وستا محسوب می‌شود. مرکز اصلی شرکت در تهران واقع شده است.

موضوع فعالیت 

موضوع اصلی فعالیت شرکت در زمینه طراحی، تولید و مونتاژ تجهیزات سخت افزاری رایانه‌ای الکترونیکی، اتوماسیون و قطعات بکار رفته در این تجهیزات و راهکار‌های نرم افزاری و خدمات ارزش افزوده مرتبط، پشتیبانی فنی و تعمیر تجهیزات سخت افزاری رایانه الکترونیکی و اتوماسیون اداری و کلیه قطعات بکار رفته در تجهیزات سخت افزاری رایانه الکترونیکی و …. است.

سرمایه و ترکیب سهامداران

سرمایه اولیه شرکت در بدو تاسیس یک میلیون تومان بوده که طی ۶ مرحله افزایش سرمایه به ۱۵۰ میلیارد تومان رسیده است. شرکت در حال حاضر برنامه جهت افزایش سرمایه در دستور کار ندارد.

۷۰ درصد سهام این شرکت با ۵۷۸ نیروی انسانی به سرمایه گذاری فناوری تک وستا تعلق دارد و دو شرکت تدبیرگران فناوری فردای ایرانیان، پیشینه پی کیانا به همراه محمد مظاهری هر کدام ۱۰ درصد سهام را در اختیار دارند.

از مهمترین دلایل ورود شرکت به فرابورس می‌توان به شفافیت اطلاعاتی، قرار گرفتن در فهرست شرکت‌های معتبر، توثیق سهام و استفاده از ابزار‌های بدهی و تامین مالی اشاره کرد.

مقایسه با شرکت‌های مشابه

عرضه اولیه بعدی بازار سرمایه مشخص شد | شرکت ۱۵۰ میلیاردی آماده عرضه اولیه می‌شود

 سیاست تقسیم سود

تقسیم سود نقدی  بین سهامداران بابت عملکرد سال مالی ۱۴۰۰ و سال مالی ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۳ به میزان حداقل و حداکثر ۶۰ و ۷۵ درصد سود خالص پیش بینی می‌شود.

عرضه اولیه بعدی بازار سرمایه مشخص شد | شرکت ۱۵۰ میلیاردی آماده عرضه اولیه می‌شود  
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست