بازدید 10158
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟

تکذیب دستور رئیس جمهور برای بازگشت «گشت‌های حجاب» / حسینی: برکناری سجادی از وزارت ورزش جدی نیست / نبودن پوشاک مناسب، ارزان و زیبا، یکی از مشکلات حجاب است / واکنش وزیر ارشاد به احکام صادره برای برخی سلبریتی‌ها

سید ابراهیم رئیسی در بخشی از سخنانش در جلسه امروز هیات دولت، ضمن تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اظهار کرد: در کنار تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، موفقیت‌های حاصله در بازگرداندن واحدهای تولیدی و صنعتی راکد به چرخه تولید، علاوه بر کمک به رشد و رونق اقتصادی، باعث احیای فرصت‌های شغلی از دست رفته و ارتقای امید و اعتماد عمومی می‌شود و به سایر فعالان اقتصادی نیز این امیدواری را می‌بخشد که دولت در حمایت و پشتیبانی از رونق تولید عزم جدی دارد.
کد خبر: ۱۱۸۳۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱ 19 July 2023

تابناک _ اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) بیست و هشتم تیر ماه ۱۴۰۲هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.

سید ابراهیم رئیسی در بخشی از سخنانش در جلسه امروز هیات دولت، ضمن تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اظهارکرد: در کنار تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، موفقیت‌های حاصله در بازگرداندن واحدهای تولیدی و صنعتی راکد به چرخه تولید، علاوه بر کمک به رشد و رونق اقتصادی، باعث احیای فرصت‌های شغلی از دست رفته و ارتقای امید و اعتماد عمومی می‌شود و به سایر فعالان اقتصادی نیز این امیدواری را می‌بخشد که دولت در حمایت و پشتیبانی از رونق تولید عزم جدی دارد.

تکذیب دستور رئیس جمهور برای بازگشت «گشت‌های حجاب»

انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور خبر مربوط به دستور رئیس جمهور برای بازگشت «گشت‌های خودرویی حجاب» را تکذیب و تاکید کرد که مسئول اجرایی نیستیم، دستور را نشنیده‌ام؛ از مسئولان وزارت کشور بپرسید. وی درباره این که گفته شده این مساله دستور رئیس جمهور بوده تاکید کرد که چنین چیزی نشنیده‌ایم.


حسینی: برکناری سجادی از وزارت ورزش جدی نیست

محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در مورد لایحه جامع انتخابات کشور گفت: لایحه جامع انتخابات را وزارت کشور تهیه کرده و در کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت در نوبت بررسی است، مربوط به انتخابات خاصی نیست بر مبنای سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری است؛ یعنی در آن چارچوب وزارت کشور این کار را انجام داده است؛ انشاء الله زودتر در نوبت قرار گیرد.

وی درباره این‌که چرا لایحه استرداد شده است، گفت: این لایحه‌ای است که این دولت تهیه کرده و در واقع از قبل بوده بعد آن را کامل کردند و براساس سیاست های کلی تهیه شده است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره اظهارنظرات نمایندگان مبنی بر برکناری احتمالی وزیر ورزش، گفت: این اظهارنظرهایی است که نمایندگان مطرح می‌کنند ولی مساله خاصی مطرح نشده است.

توضیحات وزیر دفاع درباره خبر پیشنهاد عربستان برای خرید پهپاد ایرانی

امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  در پاسخ به این پرسش که پیشنهاد خرید پهپاد از عربستان داشته‌ایم یا نه، اظهار کرد: این گونه نیست که بخواهیم یک کشور خاص را مورد توجه قرار دهیم‌ ،ولی ما چون قدرت پهپادی در دنیا هستیم، قطعاً این موضوع نقش مهمی در قدرت نظامی، کشاورزی، صنعتی دارد و غالب کشورها به دنبال این هستند که برای ارتقای توان دفاعی خود بیایند و از پهپاد استفاده کنند.

وضعیت آب دریاچه سد چمشیر مناسب است

علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه برخی مراجع دانشگاهی و سمن‌ها با توجه به سازنده زمین شناسی که در حوزه آبخیز سد چمشیر وجود دارد، معتقد بودند که این سازنده‌ها از لحاظ بارگذاری با مشکل مواجه می شوند، املاح دارند و کیفیت آب را تغییر می‌دهند، گفت: از دی‌ماه سال گذشته تا کنون نمونه‌برداری‌های روزانه نشان می‌دهد که کیفیت آب و تغییرات در دریاچه سد چمشیر بسیار ناچیز و کیفیت آب دریاچه در وضعیت مناسب است.

در میان اعضای دولت افرادی دارای شرایط رئیس سازمان اداری استخدامی هستند

محمد دهقان، معاون حقوقی رئیس جمهور درباره آخرین وضعیت رسیدگی به موضوع ابطال حکم ریس جمهور برای رئیس سازمان اداری استخدامی، اظهار کرد: با دستور رئیس قوه قضائیه، موضوع در دیوان عدالت اداری مطرح شده است. بنای دولت این است که به احکام قانونی پایبند باشد. به زودی جلسه ای در هیات عمومی دیوان عدالت اداری برگزار و تکلیف مشخص می شود. ما را با هم دعوت کردند و ما نظر خود را بیان می کنیم و هر تصمیمی گرفته شد، پایبند هستیم. 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از اعضای هیات دولت کسانی هستند که شرایط رئیس سازمان اداری استخدامی را داشته باشند، گفت: بله کسانی هستند، ولی فقط حکم درباره وی داده شده است. 

آسیب های هک سایت بنیاد شهید از زبان قاضی زاده هاشمی

 امیرحسسن قاضی زاده هاشمی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره هک شدن سایت بنیاد شهید، اظهار کرد: به لحاظ عملکرد اداری به ما ضربه زدند  چون سامانه ما هوشمند شده است، ولی دوستان اطلاعات مالی و حساب های پرداخت حقوق ایثارگران را احیا کنند و از اشکال در پرداخت حقوق جلوگیری شد. هرگاه دستگاه های امنیتی اجازه دهند سامانه سجایا را هم راه اندازی می کنند. 

رئیس سازمان بنیاد شهید افزود: ما اطلاعات مهم و محرمانه در مورد زیرساخت ها و صنایع دفاعی که نداریم. ما یک سازمان خدماتی هستیم و این هک به ارائه خدمت به ایثارگران ضربه می زند. من هم تعجب کردم از بی سلیقگی هکرها چون آنقدر سازمان های راهبردی در کشور وجود دارد و ما یک سازمان خدماتی هستیم. 

وی در پایان گفت: ما توانسته بودیم همه خدمات خود را هوشمند ارائه کنیم ولی این هک ما را به قبل از هوشمندسازی برگرداند و در اجرا اخلال ایجاد کرد.  البته اطلاعات  دروغی منتشر کردند مثلا معاون من با امضای رئیس قبلی چیزی داده شد در حالی که معاون جدید منصوب شده است. 

«مولدسازی» سرمایه‌های راکد دولت را در اختیار مردم قرار می‌دهد

حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور با بیان اینکه اثر مهم مولدسازی این است که سرمایه‌های راکد دولت در اختیار مردم قرار می‌گیرد، افزود: از این طریق کسانی که اهل سرمایه گذاری هستند می توانند شرکت کنند و با استفاده از  سرمایه‌های خود برای پیشرفت اقتصاد کشور گام بردارند.

نبودن پوشاک مناسب، ارزان و زیبا، یکی از مشکلات حجاب است

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حاشیه هیات دولت به سوالاتی درباره گران بودن سفر، رکورد زدن بنزین در تابستان، پوشاک ارزان حجاب و حضور نداشتن در سفر آخر همراه با رییس جمهور صحبت کرد. عزت‌الله ضرغامی همچنین بار دیگر، درباره موضوع دستشویی‌های بین‌راهی که اخیرا حواشی‌ را به دنبال داشت، با خبرنگاران صحبت کرد.

عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حاشیه جلسه هیات و دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره گلایه رییس فراکسیون گردشگری مجلس نسبت به گرانی هزینه سفر اظهار کرد: در جلسه هیئت دولت وزیر نفت گزارشی را ارائه کرد که به علت افزایش سفر‌ها و رونق گردشگری، مصرف بنزین خیلی بالا رفته است و میانگین مصرف بنزین در روز‌های اخیر به ۱۲۷ میلیون لیتر در روز رسیده است که رکوردی استثنایی است در حالی که ظرفیت و توان تولید بنزین در کشور روزانه ۱۱۰ میلیون لیتر است.

وی گران بودن بلیت هواپیما و محدودیت‌های ریلی و شرکت‌های هواپیمایی را از دلایل استفاده مردم از خوردوی شخصی در سفر‌ها اعلام کرد و گفت: درباره ضعف دو حوزه شرکت‌های هواپیمایی و خطوط ریلی بار‌ها صحبت کردم و وزیر مربوطه نیز در این زمینه همراهی دارد و باید در این حوزه‌ها سرمایه گذاری شود. البته درباره شرکت‌های هواپیمایی مشکلات تحریم را داریم و باید درک درستی داشته باشیم؛ هر زمان هم که رویدادی مثل حج مطرح می‌شود مشاهده می‌کنیم که کلا مسائل پرواز‌های هوایی دچار مشکل می‌شود. انشاءالله کشور باید در این حوزه سرمایه‌گذاری کند و مشکلات تعاملی بیشتر حل شود و بتوانیم هواپیما‌های بهتر و بیشتری داشته باشیم.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ادامه داد: فعلاً سفر‌های زمینی رونق دارد و یکی از مشکلات جدی این سفر‌ها سرویس‌های بهداشتی است؛ باید در این زمینه متمرکز شویم؛ در شأن جمهوری اسلامی نیست که فردی پس از ۵۰ کیلومتر از محل زندگی خود در جاده‌ها با مشکل دستشویی بین راهی مواجه شود.

ضرغامی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا سازمان میراث فرهنگی نمی‌تواند دستشویی بسازد، تاکید کرد: وظیفه ما ساختن دستشویی نیست بلکه این مسئولیت مستقیماً بر عهده فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و وزارت راه و شهرسازی است. وضعیت مجتمع‌های بزرگ قابل قبول است، اما متاسفانه در مسیر‌هایی غیر از آزادراه‌ها و زمان‌هایی که ترافیک در جاده‌های بین شهری ایجاد می‌شود، مشکلاتی وجود دارد.

وی در ادامه با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های عفاف و حجاب در برخی اماکن متعلق به وزارت میراث فرهنگی عنوان کرد: از جمله وظایفی که برای اماکن متعلق به وزارت میراث فرهنگی مشخص کردیم، برگزاری نمایشگاه‌های عفاف و حجاب و برپایی فروشگاه‌هایی در این زمینه است چراکه کماکان معتقدیم یکی از مشکلات مربوط به حجاب در کشور، نبودن پوشاک مناسب، ارزان قیمت و زیبا برای جوانان و دختران و زنان ماست و متأسفانه این نقیصه سال‌هاست که ادامه دارد.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: در جلسه دولت در این مورد گزاری از نمایشگاه موفق نیاوران اعلام و مشکلات موجود در این زمینه را تشریح کردم؛ آقای رئیس جمهور نیز در این مورد صحبت کردند و ضمن تایید مطالب من، به وزیر محترم صمت یادآوری کردند که در این خصوص باید عقب ماندگی‌های موجود را جبران کند. الان قیمت چادر مناسب بالا است و این مسأله در دولت مطرح شد و آقای رئیس جمهور هم درباره آن تذکر دادند؛ امیدوارم عقب‌ماندگی‌هایی که در حوزه عفاف و حجاب داریم حل شوند.

ضرغامی گفت: ما به نوبه خودمان در حوزه عفاف و حجاب ماموریت‌هایی داریم که از جمله آن‌ها می‌توان به برپایی ۹ نمایشگاه عفاف و حجاب در استان‌های مختلف اشاره کرد؛ برگزاری این نمایشگاه‌ها را ادامه خواهیم داد. باید کار‌های ایجابی خود را به درستی انجام دهیم تا به ایده عالی که شایسته ملت ماست برسیم.

وی همچنین درباره سفر رییس جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد و علت غیبت خود در این سفر به ارائه توضیحاتی پرداخت و اظهار کرد: چون اخیراً به مدت طولانی در این استان بودم، موفق نشدم در این سفر رئیس جمهوری را همراهی کنم. در این سفر پروژه‌های افتتاح شد که بنظرم از اهمیت بالایی برخوردار است؛ در این سفر چند طرح گردشگری از جمله یک پارک آبی افتتاح شد که بلافاصله تعداد ۱۵۰ نفر در آنجا مشغول بکار شدند. از جمله دیگر پروژه‌های که در این سفر کلنگ احداث آن زده و مسائل آن با وزارت کشاورزی برطرف شد، مجموعه‌ای از تفریحات ورزشی در یک استانی مثل کهگیلویه و بویراحمد با سرمایه‌ای حدود هزار میلیارد بود که در آن بزرگترین پل معلق کشور و در کنار آن تلکابین و یک مجموعه زیپ لاین وجود دارد.

وزیر میراث فرهنگی با تاکید بر لزوم افزایش مراکز تفریحی و گردشگری، گفت: این مراکز اولا زود به نتیجه می‌رسند، در ثانی نقش موثری در روحیه و نشاط مردم دارند و همچنین به لحاظ اقتصادی و بالا بردن رشد اقتصادی کشور، بسیار موثر هستند.

ضرغامی درباره تصمیمات اخیر اتخاذ شده در خصوص قلعه تاریخی الموت قزوین نیز گفت: قلعه الموت یکی از مسیر‌های گردشگری بسیار خوب در کشور است که متاسفانه به دلیل تنگی مسیر و جاده در روز‌های تعطیل در آن منطقه ترافیک خیلی سنگینی ایجاد می‌شود و مردم آن منطقه متقاضی برطرف شدن این مشکل هستند. در این راستا اخیرا به همراه صاحب نظران حوزه میراث فرهنگی و نمایندگان آن منطقه به قلعه الموت رفتیم و تصمیمات جدیدی گرفتیم. کارشناسان ما مسیر جدیدی را به لحاظ میراث فرهنگی تایید کردند و انشاءالله بزودی وزارت راه و فرمانداری منطقه برای تسهیلات بیشتری را برای گردشگران قلعه الموت فراهم خواهند کرد.

واکنش وزیر ارشاد به احکام صادره برای برخی سلبریتی‌ها

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به احکام صادره برای برخی سلبریتی‌ها مبنی بر مراجعه به مراکز مشاوره گفت: از این به بعد کمیته مشخصی با نمایندگانی از بخش‌های مختلف شکل می‌گیرد تا دولت در مسیر شفافیت و فراهم‌ کردن امکان دفاع و اعتراض به حکم برای همه اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه حرکت کند. معتقدم این امر حتماً باید در یک روند روشن اتفاق بیفتد.

واکنش سخنگوی دولت به شایعه گران شدن بنزین

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در واکنش به شایعه گران شدن بنزین گفت: به این شایعات باید خندید.

بهادری جهرمی همچنین از موافقت هیات وزیران با لایحه‌ای برای اصلاح قانون بودجه ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: این لایحه صرفاً ناظر بر مواردی است که به نظر می‌رسد قانون بودجه با ناترازی یا موانعی برای اجرا مواجه است و ضرورت اصلاح آن احساس می‌شود. 

میزان قابل توجهی زمین برای ساخت مسکن واگذار شده است

سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت درباره علت غیبت وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران در حیاط دولت اظهار کرد: بخش بزرگی از اقدام عمرانی و فعالیت‌های امیدبخشی که در دولت صورت می‌گیرد از جمله در حوزه مسکن و واگذاری زمین، بار عمده‌اش بر عهده وزیر راه و شهرسازی است. وی در بحث راهسازی پیشرو است که نمونه آن در یاسوج است. استانی نیست که رئیس‌جمهور برود و چند طرح راه وشهرسازی نداشته باشیم. میزان قابل توجهی در بحث مسکن، واگذاری زمین انجام داده که بخش عمده‌ای از مشکلات مردم در حوزه مسکن رفع شود.

نقش دانش هسته‌ای در زندگی مردم به کتاب‌های درسی می‌آید

محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی خبر داد که کارهای عملی و اجرایی در سازمان انرژی اتمی در دستور کار داریم که دانش و فناوری هسته‌ای و نقش آن در زندگی مردم در کتاب‌های درسی از مقطع دبستان به بالا بیاید تا بچه‌ها با این علم و دانش بیشتر و اصولی‌تر آشنا شوند.

ثبت ۱۳۸۰ فرصت بورسی صنعتی در دفترچه کنکور امسال

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر داد که امروز  ۱۳۸۰  نفر فرصت بورسیه صنعتی در شرکت‌های دانش‌بنیان و صنعتی در دفترچه کنکور امسال  ثبت خواهد شد که این شروع جذب دانشجو در دوره کارشناسی با در نظر گرفتن کار و آموزش در حین تحصیل است.

ارز مورد نیاز برای تهیه واگن متروی تهران تأمین شد / خانه اندیشمندان تنها برای به یک طیف نیست

علیرضا زاکانی شهردار تهران در پاسخ به پرسشی درباره آخرین وضعیت تأمین ارز برای خرید واگن مترو و توسعه خطوط مترو در تهران، بیان کرد:  این کار انجام و الان به بانک ابلاغ شده که واریز شود. منابع از محلی بوده که دولت تعیین کرده است.

وی همچنین درباره پلمب خانه اندیشمندان گفت: سیاست شهرداری درباره خانه اندیشمندان یا هر مجموعه‌ای که متعلق به شهرداری بوده و در اختیار دیگران است، این است که اشتراکی مورد استفاده قرار گیرد، نه اینکه یک طیف آن مجموعه را برای امیال خود در اختیار  بگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۰۰
برای شایعه گران شدن نان خندیدیم ولی بعد نان گران شد جناب جهرمی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
پیامی از ستون کیهان و خوانندگان امروز:

منطقی و منصفانه نیست به خاطر شرایط بد اقتصادی گلایه‌ها را فقط متوجه دولت سیزدهم بکنیم. خیلی از کارهایی که دولت قبل باید انجام می‌داد انجام نشده و این مطالبات انباشته شده و به دولت آقای رئیسی سرازیر شده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
پیامی از ستون کیهان و خوانندگان امروز (2):
اگر حجاب و پوشش آزاد بود، چشم‌ و دل‌ها سیر می‌شد و اتفاقاتی مثل تجاوز ۶ گردشگر آلمانی به یک دختر ۱۸ساله اسپانیایی در مایورکا‌، رخ نمی‌داد! مگه نه؟!! قابل توجه کسانی که آزادی بی‌بند و بار را تئوریزه می‌کنند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
پیامی از ستون کیهان و خوانندگان امروز (3 ) :
شاید اولین روزهایی که سرود سلام فرمانده تولید و پخش شد، هیچ‌کس حتی سازندگانش هم حدس نمی‌زدند که روزی این سرودِ به‌ظاهر ساده این‌قدر در دل‌ها و جان‌ها جای بگیرد و همه آن را زمزمه کنند و آوازه آن مرزهای ایران اسلامی را هم درنوردد و به زبان‌های عربی‌، اردو‌، انگلیسی‌، ترکی‌، هندی‌، اسپانیولی‌، سواحیلی و فارسی دری و چندین زبان دیگر عیناً یا تقریباً با مضمون امام زمانی ترجمه شود!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
اگر یک نگاه به ستون پیامهای روزنامه کیهان بیاندازید، متوجه می شوید که همیشه چند پیام اول شعاری و با یک سبک نگارش به تعریف و تمجید از دستگاههای هم سو هم فکر، و ملامت و تکفیر جریانهای غیر هم سو و غیر هم فکر می پردازد. مثل روز روشن است که یک نفر این پیام ها را به اسم افراد مختلف می نویسد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
بسیاری از خطوط شعاری، انتقادی و توهینی نسبت به افراد، گروهها و سازمانها که در فضای نزدیک به محافل تندروها مطرح می شوند، ابتدا و در آغاز، استارتش در این ستون زده می شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
خود بزرگ بینی و خود مطلق پنداری کیهانیان یک بیماری است و نیاز به معالجه دارد
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
در مورد مساله گرانی علی الخصوص گرانی در بخش نان و آرد و همینطور اخیرا در مورد گوشت قرمز گوسفندی و گاو و شتر و شتر مرغ و گوشت سفید مرغ وماهی و بوقلمون و نیز گرانی پیش آمده در محصولات لبنی ماست و پنیر و کره حیوانی و همینطور افزایش قیمت تاکسی ها تا هشتاد درصد بعضا در برخی خطوط و صدالبته در مورد بلیط هواپیما و همینطور سینما و تاتر و گرانی دارو و خدمات پزشکی نظیر دندانپزشکی و غیره بنده نظر خاصی ندارم
منصور
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
حجاب قانون کشور است و پلیس آنرا اجرا می‌کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
تابناک انگار می دانی کسی کیهان نمی خواند تو منتشر می کنی اگر غرض نداری چرا بقیه کامنت ها را منتشر نمی کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
خبرگزاری ایرنا: 3 مرداد 1379

روابط عمومی ایرنا روز دوشنبه در آخرین اطلاعیه خود نقاب از چهره تولید
کنندگان واقعی ستون " کیهان و خوانندگان "برداشت .
دراین اطلاعیه آمده است: تلاش زیادی لازم نیست تا گرداننده واقعی ستون یاد
شده و نویسنده پیام های تلفنی را که به واقع باید زبان حال مردم باشد،
شناخت. وی کسی جز برادر یکی از مسوولان ارشد تحریریه روزنامه کیهان نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
باید برای مسئولینی مثل شما نشست و کلی خندید که امروز واقعا نیاز جامعه شادی است جناب جهرمی
یه سری به پمپ بنزین بزنید متوجه می شوید که بنزین وجود ندارد و یا محدود شده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
نان ۲ هزاری ونانخشک ۱۲هزاری مفت نیست؟
یک پفک وابنات چندبرابر یک نان سنگک هست
آقایون یا بی بخار است یابی خاصیت مسولیت خود را قبول کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
پیامی از ستون کیهان و خوانندگان (4):
سفر سه روزه آقای رئیسی ریاست محترم جمهوری به قاره آفریقا صدای اسرائیلی‌ها را درآورده است. مئیر بن شابات رئیس‌سابق شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفته است‌، ایران بعد از برقراری روابط با کشورهای عربی و تقویت شراکت راهبردی با روسیه به‌دنبال نفوذ در آفریقاست و تل‌آویو باید جلوی این نفوذ را بگیرد. هر موقع کارهای ما صدای دشمنان را در می‌آورد بدانیم راه را درست آمده‌ایم!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
البته هر زمان که دیدید عامه مردم از حرکت یا تصمیمی پشتیبانی کردند بدانید در مسیر درست هستید.
میزان رای و نظر مردم است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
ستون روزنامه کیهان
رییسی خیلی خوبه
بقیه بد
ناشناس
| Germany |
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
كجاي دنيا با افتخار جار مي زنند كه رئيس جمهور كشورشان موفق به معاوضه وانت نيسان ابي با گوشت شده ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
با این اوصاع اسفبار و فلاکت بارتر کشور و مردم

به جان مردم فلکزده افتادن با بهانه حجاب اجباری انقدر

اشتباه است که رئیسی هم حاضر به قبول مسولیت آن

نمیباشد
آنها می خواهند سایر فسادها و مفاسد دیگر سیستم و موانعی را که دولت از پس آن بر نمی آید، بپوشانند ... بنابراین برای شما دردسر ایجاد می کنند که دردهای بزرگ دیگری را که دولت ایجاد کرده است را فراموش کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
عضو شورای پیگیری وضعیت هنرمندان در خانه سینما اعلام کرد:
افسانه بایگان به خاطر استفاده از کلاه به ۲ سال زندان محکوم شد. بایگان باید هر هفته به روانشناس مراجعه کند. ممنوع الخروج، ممنوعیت فعالیت در فضای مجازی و ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
واکنش سرتیپ محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع ایران به استقرار ناوشکن و جنگنده‌های آمریکایی در تنگه هرمز:
کسی نمی‌تواند ایران مقتدر را تهدید کند. قدرت پهپادی در دنیا هستیم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
بحث حجاب پوششی است بر ناکارآمدیهای دولت و انحراف افکار عمومی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
کی بود کی ب.د من نبود؟
جالبه ک هیچ کس حاضر نیست مسئولیت گشت پرهزینه و بی ثمر ارشاد که خروجی جز آسیب به باورها و اعتقاد ملت ایران رو نداشته بر عهده بگیره
به جای این حرف ها چرا قیمت گوشت و مرغ هر روز میره بالا دکترررررررررررررررررررررررر وقتی آدم توانایی کاری نداره قبول نمی کنه از اولش دکترررررررررررررررررررررررررررررر
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
مشگل گوشت بزودي حل ميشود و اقاي رئيسي سخت بدنبال كشوري در افريقا براي معاوضه وانت نيسان ابي با مرغ هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
دیروز متوجه شدم نرخ مرغ مصوب دولتیکه هیچ کجا پیدا نمیشه از 73 تومن به 79 تومن افزایش پیدا کرد!
ادعاشون گوش دنیارو کرد کرده ولی از پس یک کیلو مرغ بر نمیان
سید محرومان در کمتر از 2 سال قیمت روغ رو از کیلیویی 24 تومن به 100 تومن رسونده و ادعای مدیریت و کاهش تورم دارد
جالب طرف میگه مردم پول پوشاک خریدن ندارند....
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
واقعیت تلخ هست . چند وقت پیش هم یکی از ارشدهاشون گفت به خودتون لنگ ببندید وشکر کنید که ما ها رو بالا سرتون دارید !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
مشکل قدرت خرید نیست مشکل فرهنگ وخودباختگی هویتی وپوسیدگی از درون هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
۲۱:۲۷
دقیقا مشکل اصلی تفکرات پوسیده تو و رانتی که میگیری و حقوق دریافتی بابت انتشار این کامنت هاست
نقش دانش هسته‌ای در زندگی مردم به کتاب‌های درسی می‌آید!!! کدام نقش؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
پزشکی اب برق برید یقیه اونارا بگیرید که پولتون بردن اونور اب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
نقش تحمیل تحریم
نقش بر باد رفتن سالانه چند هزار میلیارد دلار بابت تحریم ها
نقش نبود داروهای خاص
نقش ایجاد فلاکت و بدبختی
بازم بگم یا کافیه؟
مردم يعني اينقدر فقير شدند كه پول براي حفظ حجاب ندارند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
هردم از این باغ بری می رسد . درست مسئولان ما بازیگران ناشی هستند ولی در شوت کردن توپ به زمین دیگران خیلی ماهر شده اند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
مردم وضعشون خوب شده سرمست شدند ،خدا پیغمبر نمیشناسند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
۲۱:۲۸
سلام سایبری. در یک دقیقه چندتا پیام میذاری؟
خدا از گناه انسان های بی انصاف نمیگذره
جالبه گشت ارشاد رو کسی گردن نمیگیره .وزیر کشور هم گفته مطالبه عامه مردم هست!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
باید مردم بدانند چه مقاماتی دستور گشت ارشاد را دادند ؟؟
اگر این تصمیم اینقدر نادرست است که کسی حاضر به گردن گرفتن آن ندارد ، متوقف کنید این رفتار نادرست را ؟؟؟؟؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
کی بود کی بود من نبودم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
همین کارهارو کردن،مثل عربستان چندتا فاحشه را گردن بزنند حساب کار دستشون میاد،
مثل فرانسه میلیاردی والدینش رو جریمه وخودشان رو زندانی کنند که بفهمند چیه ،البته اگر والدین معتاد. وبزهکار نداشتند!
سیدمهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
به عنوان یک بچه مسلمان همچنان معتقد خروجی گشت ارشاد تا این لحظه رو واستون شرح میدم:
تزلزل در اعتقادات قشر معتقد
ایجاد خشم و خشونت بین مردم
دین گریزی هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان
تبلیغات منفی علیه کشور
هزینه تراشی برای کشور
ایجاد احساس عدم امنیت روانی برای مردم
اثبات لجاجت با مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
۰۰:۱۸
درورد بر قشر سایبری و ساندیسی
اینهمه گرفتاری تو این کشور هست .مردم بخاطرشون دارند عذاب می‌کشند. حالا با جوسازی در مورد حجاب .که مطمئنم برای اکثریت ملت اهمیتی نداره ..می‌خواهند سر مردم را یه جورایی گرم کنند متوجه اصل قضایا که همان فقر وبدبختی ملته نشوند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
دقیقا همین هست . هر اتفاقی حتی سیل و کم آبی سیستان و کرونا و غیره را به فرصت تبدیل کردند و بدتر از اینها عده ای در کمال بلاهت مدافع این نظرات شدند . نظراتی که حتی خودشان هم نمی دانند چیست و کجاست !!
اینکه خانمها روسری رو به گردنشون میندازند یا توکیف میذارن که فقط موقع ضرورت استفاده کنند بخاطرنبود لباسهای مناسب در بازار است؟
پاسخ ها
اسماعیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
منظورت از موقع ضرورت هم لابد موقع خطر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
بخاطر غیرت شماهاست
اینکه بعد تکذیبیه های تلویحی حالا رسما اعلام میشود رئیس جمهور چنین دستوری نداده اینهم دلیل دیگری است بر قبول واقعیت ازسوی عقلای قوم . یعنی رئیس جمهور هم مثل بسیاری از بزرگان فعلی وقبلی به اشتباه بودن رویه 45 سال گذشته ولو در اشکال مختلف متوجه شده. واز طرفی این که هیچکس مستقیما حاضر به دفاع از سخنان چندروزپیش سخنگوی پلیس نشد هم دلیل محکمی است برای آنانیکه عادت دارند از زبان مردم حرف بزنند وبگویند این مطالبه مردمی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
شما نداشتن جرئت در قبول مسئولیت رو داری با قبول واقعیت از سوی عقلای قوم اشتباه میگیری
اون پشت همه این اقایان بر هم سبقت میگرفتن که دستور صادر کنند و همون اقایون در جلوی افکار عمومی پشت همدیگه مخفی میشن
هرچند پلیس زیرمجموعه رئیس جمهورنیست ولی رئیس جمهور بهتراست این وزیرکشور راکه اززبان مردم سخنگویی میکند وعملکردش در حوزه ای مختلف حتی صدای نمایندگان راهم دراورده عزل کند.
سخنان این وزیرکشور مارا یاد سخنان بشارتی وزیرکشور اوایل دهه 70 میاندازد که گفته بود وجود یک زن بدحجاب از صدها تن موادمخدر خطرناکتر است. مواظب باشید اینگونه افراد دیگر فرصت بروز پیدا نکنند. چون به اندازه کافی نتیجه کارهایشان در جامعه خودرانشان داده. اگر وزیرکشورفعلی عزل هم نشود حداقل یک تذکر جدی آقای رئیسی بهش بدهد تا دیگر وزارت کشور را با نهادی که از آن آمده اشتباه نگیرد
باز یه اتفاقی مثل مهسا امینی میفته بعد میگن کی بود کی بود من نبودم
کابینه حسن اگه فشل بود کابینه ابی گیج است! روش تکمیل اظهارنامه مالیاتی را نسبت به سال گذشته تغییر دادند اما راهنمای پارسال را بعنوان راهنمای امثال در سایت قرار دادند!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
اغلب خود شیفته و خود محور
اسلامی: نقش دانش هسته ای در زندگی مردم به کتاب های مدرسه میآید.
اول بگذارید مردم به اندازه‌ی یک ارزن اثرات دانش هسته ای را در زندگی خود احساس کنند بعد وارد کتب درسی کنید.
پاسخ ها
آزاد
| United States of America |
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
همیشه سعی میکنند ذهن خام کودکان را آماده و بمباران ایدئولوژیکی بکنند . تجربه جوانان دهه هشتادی و نودی نشان داد که اصلا هم موفق نبودند و حالا به کابوس نظام تبدیل شده اند . چرا سعی در آزمودن خطا دارند که هیچ کس نمی داند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
نقش هسته ای آنقدر برای کشور و مردم نابود کننده

و مخرب و هزینه زا بوده که صد سال ما را عقب انداخته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
واقعا نقش دانش هسته ای رو بیارید خوبه
بدبختی هوای آلوده تحریم ماشین های قراضه فلاکت مهاجرت صغیر و کبیر
اگر نیارید نامردید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
گشت ارشاد رو ه به عنوان یه عبرت وارد کتب درسی حوزه علمیه کنید
یعنی یه نفر نیست بگه گشت ارشاد به دستور من دوباره برگشته؟ همتون کی بود کی بود من نبودم راه انداختین. اگه اینقدر ترسو هستین چرا از این کارا میکنین؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
چون می دانند نتیجه بسیار بدی بدنبال دارد
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
آزمون سعی و خطا میکنند و منتظر فیدبک های جامعه هستند که آیا ریسک بکنند یا نه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
فواحش باید جمع بشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
در جواب به ۲۰:۳۳
اولیش خود شما
خدائیش لحن اخبار را حال میکنید؟

یا تکذیب میکنن یا میندازن گردن همدیگه

این نشون میده که میدونن اگه بیان وسط چه خبر میشه.
ادعای اینکه قدرت پهبادی جهان هستیم بیشتر به هجو یا لطیفه شبیه هست تا واقعیت . یک تلویزیون خارجی (بی طرف) درباره تولیذات کشورها برنامه ارزنده و کاملی تهیه کرده بود و در بخش ایران تمام پهبادهای ایرانی را با جزئیاتش نشان داد و گفت : این حرف که ایران دارای تکنولوژی پیشرفته پهبادی هست درست نیست ، تولیدات ایرانی بخاطر ارزان بودنشان مورد توجه هستند . چون در زمانی که قصد استفاده دارید بخاطر ارزان بودنش بجای یکعدد 20 عدد را راهی مقصد میکنید شاید یکی یا دوتا در بین اینها به مقصد برسد ! در جنگ اوکراین هم دیدیم که بیشتر پهبادهای انتحاری ایرانی که فیس لیفت های مهاجر هستند از سد دفاعی عبور نمی کنند و معمولا ازبین 30 عدد یکی با اختلاف زیاد به هدف می رسد . چون معمولا هدف روسها شهر های مسکونی هستند جتما یکی با ختلاف به شهر اصابت خواهد کرد .
این حرف ها را بر اساس تحقیقات میزنم و کاملا مستند و قابل دفاع هست .
کل اقتصاد اوگاندا 40 میلیارد دلاره با 45 میلیون نفر جمعیت و اقتصاد کل افریقا از اقتصاد المان کوچکتره.ایران که اینقدر بدبخت شده همین الان اقتصادش 320 میلیارد دلاره.یعنی افغانستان با اینهمه جنگ وضعش از اوگاندا بهتره.بقول هم میهن خرج رفتن رییسی به زیمباوه از تبادل تجاری ایران با زیمباوه بیشتره.
خود خواهی و خود شیفتگی پدر کشور را در آورده .
مردم میگن بابا نره ، دولت میگه بدوش. مردم هر روز زندگیشان بدتر از دیروز است ، آقای رئیسی هر بار می گوید مملکت در حال پیشرفت است و ما قیامت کرده ایم. آهای بابا جان حداقل با لباس مبدل چند روزی را بین مردم عادی بیا تا بشنوی مردم چه می گویند.
با سلام
خشک پزی ها که نان مردم است و اکثرا برای عدم اسراف شدنش ت دو برابر شده است چرا نان گران شد بیست در صد افزایش حقوق ولی کالا صد درصد حتما دولت نیمه دوم سال حقوقها را ترمیم می کند
حجاب هم دراصل یک مدل است که میتوان ضمن حفظ هدف اصلی آن که پوشش است آنرابمدلها واشکال ورنگهای مختلف درآوردبطوریکه خواستگاه هرسلیقه وعقیده باشدوبشود
اتفاقا گران کردن بنزین تنها راه پیش روی دولته . اینکه مصنوعی قیمت بنزین رو پایین نگه دارید و در عوض دستتونو بکنید توجیب مردم و از هر راهی که بشه کسری بودجه تون روجبران کنید ضررش و آثار تورمیش بسیار از گرون کردن بنزین بیشتره . خدا نیامرزه بانیان طرح نمایشی تثبیت قیمتها در مجلس هفتم رو که برای منافع جناحی چه بلاهایی سرمردم آوردن . قیمت بنزین رو باید سالیانه با یک شیب ملایم افزایش داد که نه آثار تورمی شدید بذاره ونه دولت رو مجبور به دست کردن توجیب مردم بکنه .
رییسی هم یادگرفته هیچی رو گردن نمی گیره . نه بابا جان تو اودی که تمام ناکارامدی ها رو گردن بگیری . تو سال هفتم یه انگ گروه انحرافی بهت می چسبونند و همه تقصیرها به گردن تو واون گروه می افته و مسببین اصلی وضعیت کشور طبق معمول مبرا از خطا می شه و.....
با بی حجاب های معاند باید به شدت برخورد کنند
وزیر بی عرضه ورزش را بر کنار کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
اونوقت کدوم وزیر باعرضه رو نگه دارند ؟؟؟؟ یا کذوم آدم با عرضه رو جای این بی عرضه بیارن ؟؟ یه آدم با عرضه اینا دارن ؟؟؟ ملاک عرضه نیست چیزهای دیگه ست
اقای تابناک کلاه تو بذار بالاتر این چه تبلیغی هست که برای تغییر چشم گذاشتی ؟ خجالت بکشید .
رد پای منافق ها دوباره در خبر ها پیدا شده یه تو سری دیگه باید بخورند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
منافق کسانی مثل تو هستند که بین ملت دو دستگی بوجود آوردید
اقای وزیر ارشاد تا کی از گناه بعضی از این سلبریتی های فاقد شعور میخواهید بگذرید چه کسی به شما این حق را داده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
اولا نیروی سازی فامیلی ودوستان در وزارت ارشاد وبازی با حیثیت مردم وهنرمندان نه آب میشه نه نان اگرهم باشه حرام حرام دولت باید یاد بگیرد کشور نه مدرسه استت نهه حوزه نه دانشگاه بشاگرد و لبه ودانشجویان نمی شود مردم وکشور را مدیریت
چون تکذیب کردین معلوم میشه که خود رییس جمهور دستور داده
دولت که گشت جدیدو گردن نگرفت مجلس و قوه قضاییه هم همینطور . پس این گشتها از اسمان نازل شدن؟
به اقای وزیر کشور که مدام اعلام میکنه اکثریت مطلق ملت طرفدار حجاب (اجباری) هستن بفرمایید که از پارسال شما قراره یه جایی را مشخص کنید برای اعتراض مسالمت امیز و مردمی. پس چی شد؟ همچنان تحت بررسی هست؟ به مصلحت نیست؟ از نتیجش کاملا با خبرید؟ شما جاشو مشخص کن تا نظر اکثریت مردمو قشنگ و رسا متوجه بشید.
شما نظر اکثر مردمو در مورد حجاب میخاید؟ برید داخل مترو و امر به معروف کنید تا با سلام و صلوات شمارو به بیرون مترو هدایت (پرت) کنن. نه اینکه ۴ نفر مسلح و خشن و... و ... دور یه دختر نوجوانو در خیابان بگیرید و به زور روسری سرش کنید و بگید این است اقتدار نیروی انتظامی.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
آفرین
شتر سواری دولا دولا نمیشه ..... اگر رعایت حجاب الزامی چرا میترسید از اجرا و اگه نه یک دفعه جمع کنید این داستانها رو
کی بود کی بود من نبودم
تکذیب دستور رئیس جمهور برای بازگشت «گشت‌های حجاب»!


هیچ کسی گردن نمی گیره!
مگه مجبورید؟
یکی از علت های مهم مصرف بنزین ترافیک شهرها بخصوص شهرهای بزرگ است که باید با مدیریت درست ترافیک را کم کرد تا مصرف بنزین کم شود
دومین عامل آن وجود خودروهای فرسوده و عدم کیفیت خودروهای داخلی است
شهرداری و دولت و مجلس یک برنامه ارائه و هر هفته گزارش بدهند که چقدر توانسته آند ترافیک را کم و کیفیت خودروها را بالا ببرند
هر پنجشنبه بعد از ظهر این گزارش را اعلان کنند و یک خیرات برای امواتشان بفرستند
فقط قوانین دست و پاگیری جلوی مردم قرار ندهند که ملت اذیت شوند
خوب ما رو به حجاب سرگرم کردید
خطاب به انسیه خزعلی:
پاسخگویی به شیوه "من نبودم دستم بود، تقصیر آستینم بود" در شأن ایرانِ پسا بحرانِ 1401 نیست.

این گشت ها زنها را هدف قرار میدهند، و الان خبرنگاران به شما اطلاع داده اند گشت هایی در خیابان مستقر شده اند شما یا در جریان اقدامات هستید و یا اینکه به دلیل ارتباط موضوع با حوزه وظایف شما، موظفید که وعده پیگیری و شفاف سازی بدهید.

اما درباره اینکه شما از موضوع مطلع نیستید
اینکه شما در مسایل مرتبط با حوزه زنان به وزیر کشور ارجاع بدهید یا بگویئد من نشنیده ام. من در جریان نیستم و غیره اصلا قابل قبول نیست. (این ادبیات در شأن جایگاه رفیع معاونت رئیس جمهور نیست)

هر تصمیمی در سطح رئیس جمهور یا اعضای کابینه که مرتبط با حوزه زنان باشد باید به شما رونوشت شود. اگر تصمیمات حوزه زنان ِ دولت بدون رونوشت به معاونت امور زنان ریاست جمهوری اجرا شود، یعنی اینها شما را دور زده اند.

سوال: آیا اگر رئیس جمهور چنین مکاتبه ای که با امور حوزه بانوان مرتبط است انجام داده باشند الزاماً و حتماً و قطعاً این نامه به شما رونوشت میشود یا خیر؟ اگر این رویه سازمانی موجود است و اینگونه مکاتبات به معاونت امور زنان رونوشت می شود، چرا به جای ارائه پاسخ قطعی، خبرنگار را به وزیر کشور ارجاع می دهید و اگر چنین رویه ای وجود ندارد چرا نسبت به دور زدن خودتان در تصمیمات حوزه زنان، اعتراض نمی کنید؟ حتی اگر این تصمیم در خارج از دولت گرفته شده باشد و مکاتبه ی این نهادِ خارج از دولت، به وزیر کشور رونوشت شده باشد شما باید در خصوص چرایی رونوشت نشدن مکاتبات مربوط به امور زنان، به معاونت امور زنان ریاست جمهوری پیگیری کنید.

این یک مطالبه ی اصلاح بروکراسی است که شما الزاماً باید داشته باشید. در ساختار اداری، شما الزاماً باید در جریان تمامی تصمیمات مرتبط با حوزه زنان قرار بگیرید و بی اطلاعی شما به معنی عدم رعایت قواعد سازمانیِ دولت است.

اگر شما برای اصلاح این رویه مطالبه گری و اعتراض نداشته باشید یعنی.... (جای خالی را جنابتان با واژه مناسب و در شأن چنین مقاماتی، پر کنید)

آیا جمهوری اسلامی بعد از بیش از 40 سال هنوز باید با این ایرادهای ساده و شکلی در ساز و کار اداری خود آنهم در سطح وزرا و معاونین رئیس جمهور مواجه باشد؟
همون بچه هایی که میگفتن انرژی هسته ای ۲۰۰تومن بسته ای
عده ای درصدد ایجاد فضای خشونت و فتنه فهرستی دیگر هستند.ظاهرا برخی مسئولان مسئولیت های اصلی خویش را نمی راین مجلسیان هم که نقش یاوران دولت را بازی میکنند تابع و راه بازکن هستند.خدا با این افراطیون ،بخیرکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
دولت تعمدی گشت راه انداخته تا یک بلوای جدید راه بیوفته و بعد مردم رو مشغول بلوا کنه تا مردم مطالبه نکنند آنچه باید بخواهند را
در میان اعضای دولت افرادی دارای شرایط رئیس سازمان اداری استخدامی هستند
خوب در ابن روزگار پخمه‌پروری ایشان بهترین گزینه برای این پست هستند
این را قبلاً گفته ام و باز هم می گویم که حاکمیت تا وقتی عملکرد خوبی از خود ارائه نداده است بهتر است دنبال تبلیغ معنویت نباشد و هزینه نکند که جواب عکس می دهد
توجه کنید که عملکرد با شعار و دروغ مشخص نمی شود بلکه با شاخص ها مشخص می شود
بعنوان مثال شاخص رشد نقدینگی ۳۳ درصد است که فاجعه است تورم سی و اندی درصد است و ما در سال های قبل تورم ۳۰۰ درصدی داشته ایم
ما در برق کمبود داریم در معیشت مردم و فاصله طبقاتی ازدرب آخر اول هستیم
با سلام
این گشت ارشاد نیست،
دوست دارم بدانم در چهل و پنج سال گذشته ، چه تعداد خانم بوسیله این گشت‌ها با حجاب شده اند؟
وضعیت حجاب زن اسد اسفبار است و وی اختلال روانی دارد و باید دستگیر شود.....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی