بازدید 3883
۳

دیوارنگاره میدان ولیعصر: آسمان بر مدار تربت توست

دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) رنگ و بوی محرمی گرفت. با فرا رسیدن ماه عزاداری سیدالشهدا(ع) از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) با شعار «آسمان بر مدار تربت توست» رونمایی شد.
کد خبر: ۱۱۸۳۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴ 19 July 2023
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
من این ریخت و پاش شهرداری را قبول ندارم.
حرمت آقا حسین (ع) به حق خواهی و ظلم ستیزی است آیا مدعیان و عزاداران ایشان نیز چنین صفاتی دارند یا فقط اهل عزاداریند. هر کس از خصائص آن حضرت بهره ای دارد، اگر عزاداری هم نکند از شیعیان ایشان است ولی عزاداری خشک و خالی فایده ندارد.
در جامعه ای که فقر فزاینده بیداد میکنه ؛ حرم طلایی واقع شده در کشور عراق نمادی برای معرفی ابا عبدالله الحسین ع نمیباشد ؛ طرح زیبا ولی خالی از محتوای حسینی و زیبنده ظلم ستیزی و فداکاری امام عزیزمان نمیباشد و پیامی از امام حسین درش مستتر نمیباشد ؛ حسین ع یعنی مبارزه با ظلم و استبداد و کفر و ..... حداقل یک حدیث روایت حال از امام با دست خط زیبا با طرح نگاره ای بسیار کوچک از همین حرم ولی باز هم میگویم حتی نام حسین ع بهتر از صدها حرم های طلایی و ....... میبود و یک حدیث زیبا و نشان دهنده راه حسینی در عاشورا های پیش رو و کربلاهای همیشگی بسیار زیباتر میشد ؛ زحمت کشیده شده ولی حق مطلب ادا نشده برای امام حسین و راه حسینی.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست