بازدید 2158

دستگیری کلاهبر دار حرفه ای متواری در قشم

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای و متواری در قشم خبرداد.
کد خبر: ۱۱۸۳۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰ 18 July 2023


به گزارش تابناک به نقل از برنا، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد : در پی مراجعه و اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از وی و انتقال مبلغ 135 هزار یوان چین معادل 13 میلیارد و 774 میلیون ریال ایران توسط فردی ناشناس و متواری شدن متهم ، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت .

وی افزود : کارشناسان اداره عملیات ویژه آگاهی استان با بررسی های همه جانبه و اقدامات پیچیده و گسترده پلیسی ردی از متهم اصلی پرونده در شهرستان قشم پیدا کرده و با اخذ نیابت قضائی با تشکیل اکیپی به محل اعزام و پس از تعقیب و مراقبت های لازم محل اختفاء نامبرده را در یکی از محلات شهرستان قشم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی بندرعباس انتقال دادند .

این مقام ارشدانتظامی استان بیان کرد : متهم دستگیر شده در تحقیقات به عمل آمده پس از مواجهه با دلایل و مدارک موجود لب به اعتراف گشوده و به جرم ارتکابی معترف و حاضر به جبران خسارت مالباخته شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد : کلاهبردار دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست